Tarkoitus kasvattaa itseni mahdollisimman isoksi ja lihaksikkaaksi. Rasvat alhaiseksi myöskin. Myöhemmin pystyy panostamaan koko touhuun enemmän, kun pääsee opiskelijaelämästä pois ja saa rahaa käyttöön. Voima tulee siinä samalla jossain suhteessa.
Tunnen itseni salilla vahvaksi joskus, mutten kuitenkaan tarpeeksi vahvaksi. Tunnen itseni isoksi salilla, mutten kotona ;)
Tunnen oloni vahvaksi kun olen juuri saanut sarjat vedettyä ja veri kiertää. Tunnen itseni isoksi silloin, kun seuraavana päivänä lihakset ovat kipeänä mutta olemattomaksi silloin, kun makaan kotona ilman mitään jälkiä, että olisi jotain tehty salilla.
Painoille on tullut jo sokeaksi. Ei se joku 430 vaikkapa jalkaliikkeessä tunnu miltää siltikää, vaikka se muista tuntuu. Välill kehut ja kyselyt nostavat kuitenkin mieltä.
Henkilökohtaisesti se on minulle aivan sama, jos vaikka joku puuhelmipoju nostelee 10 kg enempi maksimiä penkistä kun minä. Tiedän olevani kuitenki 3 kertaa hänen kokoisensa isommilla lihaksilla.
Ja ei sitä koskaan voi olla tarpeeksi tyytyväinen, vaan pitää pyrkiä parempaan. Koska jos iskee piste, että tavote on saavutettu niin silloin siitä häviää intokin.