Oletko mieluummin vahva vai lihaksikas?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
njietro sanoi:
Sama. Mut kaikki tais kariutua tähän ku pituuskasvu jäi 185cm... :(

:offtopic: No, ei se mitään, täällä ollaan 170, enkä paria senttiä enempää kasva varmaan :D . Että se siitä sitten :jahas:. Mutta saahan sitä aina haaveilla...

njietro: Oletko nyt aivan varma että pituuskasvu on finito? Itse olin lukioon mennessä 183 cm, sieltä lähtiessä 187 cm ja nykyään 190 cm. Mulla tais kasvu loppua vasta 21-vuotiaana. Malttia kehiin. Ja ruokaa.

mattiE sanoi:
tästä nainen joka vetää leukoja jutusta:

eilen tyttöystävän kanssa leukoja kiskottiin ( hän 164cm 54kg )

sanoin että teen 2x niin monta ku sä, no se teki 8. siin vaihees oli sellane fiilis et.. sain 14 ja nolon olon, vaikkei siinä sinällää mitään noloa olekkaan. pitikin vaan mennä egottamaan

e: pääpointtina että ei sekään välttämättä kaikkea voimasta kerro, ei hänkään kovin vahva ole mutta leukoja menee kiitettävästi.

No nii kiva ja sitten vituttaa... ...palaan keskusteluun kun saan hilattua tämän saatanan ruhon edes kertaalleen ylös. :(

Tarkoitus kasvattaa itseni mahdollisimman isoksi ja lihaksikkaaksi. Rasvat alhaiseksi myöskin. Myöhemmin pystyy panostamaan koko touhuun enemmän, kun pääsee opiskelijaelämästä pois ja saa rahaa käyttöön. Voima tulee siinä samalla jossain suhteessa.

Tunnen itseni salilla vahvaksi joskus, mutten kuitenkaan tarpeeksi vahvaksi. Tunnen itseni isoksi salilla, mutten kotona ;)
Tunnen oloni vahvaksi kun olen juuri saanut sarjat vedettyä ja veri kiertää. Tunnen itseni isoksi silloin, kun seuraavana päivänä lihakset ovat kipeänä mutta olemattomaksi silloin, kun makaan kotona ilman mitään jälkiä, että olisi jotain tehty salilla.

Painoille on tullut jo sokeaksi. Ei se joku 430 vaikkapa jalkaliikkeessä tunnu miltää siltikää, vaikka se muista tuntuu. Välill kehut ja kyselyt nostavat kuitenkin mieltä.

Henkilökohtaisesti se on minulle aivan sama, jos vaikka joku puuhelmipoju nostelee 10 kg enempi maksimiä penkistä kun minä. Tiedän olevani kuitenki 3 kertaa hänen kokoisensa isommilla lihaksilla.

Ja ei sitä koskaan voi olla tarpeeksi tyytyväinen, vaan pitää pyrkiä parempaan. Koska jos iskee piste, että tavote on saavutettu niin silloin siitä häviää intokin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom