Oletko mieluummin vahva vai lihaksikas?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
tästä nainen joka vetää leukoja jutusta:

eilen tyttöystävän kanssa leukoja kiskottiin ( hän 164cm 54kg )

sanoin että teen 2x niin monta ku sä, no se teki 8. siin vaihees oli sellane fiilis et.. sain 14 ja nolon olon, vaikkei siinä sinällää mitään noloa olekkaan. pitikin vaan mennä egottamaan

e: pääpointtina että ei sekään välttämättä kaikkea voimasta kerro, ei hänkään kovin vahva ole mutta leukoja menee kiitettävästi.

Mulle ehkä tärkeintä, että kasvaa sarjapainot ja tekniikka paranee. Eiköhän niitä lihaksiakin tuu kun raudat kasvaa.

Sekä että. Ilman voimaa ei ole lihaksia ja ilman lihaksia ei ole voimaa:)

En tiedä. Ei mulla ole mitään tavoitteita. Lähdin salille kun muokkausjumppa alkoi tuntua turhauttavan kevyeltä. Mietin tuota joku päivä että pitäisikö olla joku päämääräkin.. ainoa minkä keksin oli että tuo leukojen vetäminen, se olis kyllä komeeta.. ja oikeiden eikä tyttöpunnerusten tekeminen.

Tomppa85 sanoi:
Massaa! Voimaa!

Kun aloitin punttailun, taka-ajatuksenani oli tulla paremman näköiseksi tyttöjen takia. Nykyään punttailu on itsetarkoituksellista; En tavoittele sillä mitään muuta kuin menestystä punttailun alueella. Minua ei enää kiinnosta tyttöjen huomio, vaan ainoastaan paljonko rautaa nousee ja mitkä ympärysmitat ovat. Minusta on tullut body-munkki. :D

Jos joku olisi sanonut minulle vuosi sitten että "vuoden päästä olet 20 kiloa isompi, kaksi kertaa vahvempi ja 10 kertaa rumempi", olisin nauranut epäuskoisena. Mutta näin tämä maailma pyörii. Välillä tuppaa vauhtisokeus iskemään päälle ja tuntuu että peilistä tuijottaa sama vanha kynis. Silloin pitää ottaa itseään niskasta kiinni, vetäistä komea tuplat edestä pose, irvistää peilikuvalle ja kutsua itseään isoksi siaksi.

Tosipunttaajan elämä on sitä, että tasapainoillaan jatkuvasti tyytymättömyyden ja tyytyväisyyden, itseinhon ja itserakkauden, veitsenterällä...

itselläni kävi juuri päin vastoin, treenasin pelkät luvut silmissä, ei kiinnostanut lihaskset yhtään, niitä tuli vähän siinä kuitenkin. Nykyään en yritä mitään muuta kuin kasvattaa itseäni ja pitää kropan tiukkana, penkkimaksimeja en ole nostellut puoleen vuoteen JNE..

Etusijalla on terveys ja lihaksikkuus sopivassa määrin (ei mitään monsteri-lookkia). Tavoitteen olen asettanut 95kg alle 10% rasvoilla pituuden ollessa 190cm. Voima tulee sivutuotteena :)

mattiE sanoi:
pääpointtina että ei sekään välttämättä kaikkea voimasta kerro, ei hänkään kovin vahva ole mutta leukoja menee kiitettävästi.

No kyllä hänellä ihan kohtuulliset suhteelliset voimat täytyy olla, jos kerran 8 leukaa vetää :thumbs: (Et tosin maininnut tekniikan puhtaudesta mitään.) Onko tyttikselläsi urheilutaustaa? Esim. voimistelijat, yleisurheilijat ja uimarit ovat ymmärtääkseni kovia leuanvetäjiä.

Lisäksi pitää muistaa se, että tyttiksesi on varsin kevyt pituuteensa nähden, mikä luonnollisestikin helpottaa leukojen vetelyä. Anyhow, 8 leukaa naiselle ON kova saavutus aina! :worship:

mattiE sanoi:
tästä nainen joka vetää leukoja jutusta:

eilen tyttöystävän kanssa leukoja kiskottiin ( hän 164cm 54kg )

sanoin että teen 2x niin monta ku sä, no se teki 8. siin vaihees oli sellane fiilis et.. sain 14 ja nolon olon, vaikkei siinä sinällää mitään noloa olekkaan. pitikin vaan mennä egottamaan

e: pääpointtina että ei sekään välttämättä kaikkea voimasta kerro, ei hänkään kovin vahva ole mutta leukoja menee kiitettävästi.

No kyllä mun mielestä nainen on vahva, jos 8 leukaa vetään. Aivan sama oikeastaan paljonka painaa ku ei naisella yleensä sitä lihasta mitenkään hirveenä ole.

no lihaksia sillä nyt on NÄKYVÄSTI kuitenkin. käsivarsi 3cm pienempi ku mulla :D rasvaa aika vähän.

tanssia on harrastanu ja salilla käyny mun kaa toista vuotta. joskus raahasi mukaa ja sille tielle jäi. lisäks juoksee aika paljon.

enkä väitä että se on huonosti, se on minusta helvetin hyvin 8 leukaa, mutta muuten hän ei ole erityisen vahva ( lue perinteisistä mittapuista mitattuna kyykky, penkki esim )

toistot olivat puhtaita. ( ei mitään jaloilla sätkimistä )

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
neutraali sanoi:
se joka väittää että haluaa vain lihaksia eikä voimaa, valehtelee. se joka taas väittää että haluaa vain voimaa ja ei lihaksia, valehtelee. jokainenhan meistä haluaa molempia se on aivan selvä asia. pääpaino voi olla jommassa kummassa, mutta molempia jokainen haluaa.

Iski kyllä suht pahasti silmään. Oishan se ihan kiva saada lihasmassaa, mutta haluan pysyä painoluokassani ja jatkaa harrastustani. Siksi voin sanoa haluavani vain voimaa, jos lihaa tulee liikaa pitää dieetata pois, eikä näillä rasvoilla enää hifistelemättä poisteta muuta ku vettä ja lihaksia.

Valehtelenko? En. :piis:

Molempia. Mutta jos pitää valita, niin voimaa.

Olishan se komiaa olla "sleeper" -- näyttää suht normaalilta, mutta tarvittaessa nostaa vaikka auto pois ojasta.

Mun tapauksessa ulkomuotoseikat ovat aivan toisarvoinen tekijä (kaikki tähtää siihen, että olisin päivä päivältä aina vain vahvempi jässikkä). Reenaan siis voimannoston periaatteella kehonrakennusmaisesti (olipa taas niin selvästi sanottu). :rolleyes: Reenatessa ei voi siis välttyä lihasmassan kasvulta (ei ole tietenkään tarviskaan), mutta voima se on joka määrittelee mun kohdalla etenemisen.

Eli voimaa, voimaa, voimaa... :thumbs: ;)

voi prkl ku näihi ei osaa vastata ku ois ehdottomasti molempia :P mut pakon edessä sanottakoon nyt että oisin mielummin vahva.

kyllä paljon mielummin olisin vahva

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom