Oletko mieluummin vahva vai lihaksikas?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Voimaa.lihasta tulee,kyllä siinä sivussa väkisinkin.vielä ei ole tosin tullut oikeen kumpaakaan:D

Jengi puhuu, että "olisitko heikko kaappi, vaiko vahva kynis", miten voi olla heikko kaappi? tai toisinpäin vahva kynis?

Jostakin ne lihaksetkin on hankittava, ja yleensä siinä ei pumpata ilmaa käsivarsiin ja rintoihin, vaan kasvatetaan voimaa nostelemalla rautoja ja lihakset kasvavat treenin ärsykkeestä.

Itse olisin mielummin lihaksikas, kuin 50kg kestävyysurheilija.

[pieni provo]Kuka vain hommaa voimaa räpeltämällä raudan kanssa, mutta laatulihaa tehdään vain taidolla[provo päättyy]

Eli siis väitän, että keskimääräiselle saliveivaajalle vaikkapa 150kg penkin saavuttaminen on helpompaa kuin 90kg laatulihaa kireässä paketissa. Ääripäässä ainutlaatuinen voima(voimanostajat) ja ainutlaatuinen lihasmassa(kehonrakentajat) ovat yhtä kunnioitettavia saavutuksia, mutta arvostan silti lihan voiman edelle.

sYnte sanoi:
Jengi puhuu, että "olisitko heikko kaappi, vaiko vahva kynis", miten voi olla heikko kaappi? tai toisinpäin vahva kynis?

Jostakin ne lihaksetkin on hankittava, ja yleensä siinä ei pumpata ilmaa käsivarsiin ja rintoihin, vaan kasvatetaan voimaa nostelemalla rautoja ja lihakset kasvavat treenin ärsykkeestä.

Itse olisin mielummin lihaksikas, kuin 50kg kestävyysurheilija.

Tässä on varmaan tarkotettu asetelmaa kehoilija vastaan voimailija. Se on päivän selvää että pienenpi lihas voi olla vahvempi entä isompi. Eli kysymys vois olla että koitatko ottaa lihaksesta parhaan mahdollisen voiman ulos hermottamalla ne kunnolla vai kasvatatko vain lihaksia.:thumbs:

Itse reenaan vähän sekä että enkä tiiä kumpi on tärkeempää. Molemmat on mukavia :D

Lihan perässä ollaan mutta kyllä se voimakin on aika tärkeä. Reenipainoja tulee seurailtua aika tarkasti ja ainahan kehitys raudoissa piristää reeniä!
Ehkä niin päin, että salilla seuraa enemmän painoja ja salin ulkopuolella massaa kun ei voimaa normaalielämässä tarvi hirveesti käyttää :D

Vahvana kyniksenä eläisi pidempään ja pärjäisi paremmin urheilulajeissa.

Isona massamonsterina saisi syödä vitusti enemmän lihoamatta.

Olisin mieluummin vahva kynis.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Hulkki sanoi:
Öööh, muuten ihan hyvä mutta olen kyllä paljon vahvempi kuin miltä näytän (mikä ei sinänsä ole vaikeaa, koska en näytä yhtään miltään :lol2: ).

vaikka niin sitten:D viittasin tuossa vaan siihen joskus lukemaani pätkään jossa todettiin että kisarasvoissa näyttää vaatteet päällä pienemmältä kuin ilman vaatteita - jolloin joku keksi että voisit painaa paitaasi tekstin "olen isompi kuin miltä näytän".

On tylsää, eli tähän mennessä pikalasku on osoittanut seuraavat tulokset:

Lihaksikkuutta ihannoi 47% vastanneista
Voimaa ihannoi 35% vastanneista
Aivan sama 18% vastanneista

sellaista kovannäköistä ja toiminnallista kroppaa (sopivasti lihasta, venyvyyttä ja voemaa). näillä toistomäärillä millä treenaan lihas ja voima kulkevat aikalailla käsikädessä. venyvyyttä taas pitää kehittää erikseen. molempi parempi :)

Voimaa, kiitos, naisella kun ei nuo voimat tahdo luonnostaan riittää oikein mihinkään.

PS. Aika harva tuntemani nainen tykkää itsensä oikein isoksi bodanneista miehistä.

:kippis1: Iso käsi Tompp85:kippis1:

Riitu sanoi:
PS. Aika harva tuntemani nainen tykkää itsensä oikein isoksi bodanneista miehistä.

:offtopic: Monta kertaa kun on tytöt sattunut lukemaan pöydällä pöydällä lojuvia Body-lehtiä niin tulee kuorossa "Hyi, tuo näyttää ihan hirveeltä!!" "Ei tuon näkönen voi olla, eihän tossa oo yhtään rasvaa, hyyyi" :jahas:

mxm sanoi:
:offtopic: Monta kertaa kun on tytöt sattunut lukemaan pöydällä pöydällä lojuvia Body-lehtiä niin tulee kuorossa "Hyi, tuo näyttää ihan hirveeltä!!" "Ei tuon näkönen voi olla, eihän tossa oo yhtään rasvaa, hyyyi" :jahas:
No eiköhän meitä miehiä ole myös aika paljon, joista sellanen rasvaton maalattu rumilus (tai nainen) ei näytä esteettiseltä. ;) Voimaa siis! Niin ja ei ainakaan minua kiinnosta tuollainen kroppa tosta "Kun voimanostaja päätti dietata"-threadista. Ei ole varmaankaan ketterimpiä kavereita. :)

paljon voimaa ja paljon lihasta :) olis mukavaa nostaa ainakin 200kg penkistä ja näyttää leveältä, mut ei kuitenkaan rasvattomalta, ei oo terveen näköistä olla jossain 4% rasvoissa.

Ehdottomasti VOIMAA:rock: . Ulkonäkö kulkee heti siinä perässä, mutta töissäkin tarvii voimaa tai ainakin siitä on erittäin paljon hyötyä, tosin jossain toimisto töissä voi olla eri asia.

Tromm sanoi:
Mutta en vihaa voimaa...
Ja tässä oli groteski lause :hyper:

Suositut

Back
Ylös Bottom