- Ikä
- 39
Täytyy vastata et lihasta... kyllä se voimakin on tervetullutta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sYnte sanoi:Jengi puhuu, että "olisitko heikko kaappi, vaiko vahva kynis", miten voi olla heikko kaappi? tai toisinpäin vahva kynis?
Jostakin ne lihaksetkin on hankittava, ja yleensä siinä ei pumpata ilmaa käsivarsiin ja rintoihin, vaan kasvatetaan voimaa nostelemalla rautoja ja lihakset kasvavat treenin ärsykkeestä.
Itse olisin mielummin lihaksikas, kuin 50kg kestävyysurheilija.
Hulkki sanoi:Öööh, muuten ihan hyvä mutta olen kyllä paljon vahvempi kuin miltä näytän (mikä ei sinänsä ole vaikeaa, koska en näytä yhtään miltään :lol2: ).
Riitu sanoi:PS. Aika harva tuntemani nainen tykkää itsensä oikein isoksi bodanneista miehistä.
No eiköhän meitä miehiä ole myös aika paljon, joista sellanen rasvaton maalattu rumilus (tai nainen) ei näytä esteettiseltä. ;) Voimaa siis! Niin ja ei ainakaan minua kiinnosta tuollainen kroppa tosta "Kun voimanostaja päätti dietata"-threadista. Ei ole varmaankaan ketterimpiä kavereita.mxm sanoi:Monta kertaa kun on tytöt sattunut lukemaan pöydällä pöydällä lojuvia Body-lehtiä niin tulee kuorossa "Hyi, tuo näyttää ihan hirveeltä!!" "Ei tuon näkönen voi olla, eihän tossa oo yhtään rasvaa, hyyyi" :jahas:
Ja tässä oli groteski lauseTromm sanoi:Mutta en vihaa voimaa...