Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Tsau!

18 vuotias jantteri savosta. Salilla tullu ähkittyä pari kuukautta ja tavotteena laittaa ittesä kuosiin. Haaveena saada katseenkestävä kroppa ja nauttia urheilusta ja sen tuomasta mielihyvästä. Pakkis vaikuttaa oivalta mestalta, mitä nyt tässä muutaman päivän aikana olen kerinnyt tutustua. Palaamisiin!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen myös uusi. Salilla käynyt puoli vuotta, himassa nostelen myös faijan kanssa (oikeastaan sen täällä pitäisi olla eikä minun). Harrastan kestävyysjuoksua 3-4 x viikossa ka puntilla käyn 4 x viikossa. Oikeastaan hävettää postailla tänne yhtään mitään vaikka tosissani treenaankiin^^ Taustailulla siis hyvin pitkälle mennään, täältä saa hyvin infoa.

Terve vaan kaikille!

Olen lueskellut pakkotoistoa satunnaisesti muutaman vuoden ja monet hyvät vinkit ja naurut se on jo tähän mennessä tarjonnut.
Nyt kun rupesi kiinnostamaan vielä nuo salaiset kansiot niin rekisteröityminen tuli pakosta eteen.

Olen Oulun lähikunnassa asuva nuorimies jolla treeniä takana muutama vuosi
( johon kylläkin mahtuu olkapääleikkaus ja muutama motivaatiotauko )
Mutta nyt ajattelin kesää varten tehdä comebackin saleille ja olla hurjemmassa kunnossa kuin koskaan...

Tässä muutaman kuukauden ajan olen lueskellut pakkista ja päätin sitten rekisteröityä. Punttista olen reenaillut epäsäännöllisesti n. 4 vuotta, mutta pakkikselta saamieni vinkkien myötä innostus on kasvanut ja kasvaa edelleen.

Moi! Olen tällä viikolla rekisteröitynyt, joskus aikaisemmin olen hieman näillä sivuilla poikennut. Asustelen Naantalissa mieheni ja kahden tyttäreni kanssa, ikää minulle on kertynyt 34 v.

Liikunnallisiin harrastuksiini on aina kuulunut lenkkeily ja erilaiset jumpat ja tietenkin punttien nostelu, puntteja lähinnä kotosalla. Tammikuusta alkaen olen käynyt aktiivisesti salilla kolme kertaa viikossa ja kävely- ja juoksulenkit kuuluvat edelleen viikko-ohjelmaan. Työmatkat pyöräilen, ympäri vuoden.

Hey! sexteen years on/off training. Old shcool trainer!
Feel the workout in the muscless!
Kitos,anteeksi,hei.

Terve! Olen 15-vuotias nokialainen poika ja salitreeniä takana hajanaisia kertoja ehkä 10. Blogiini voitte tutustua osoitteessa: jossa kerron vaiheitani matkalla mahdottomaan.

[mod] Pakkotoisto ei ole mainostamista varten, eli tämän kautta ei haeta(tarkoituksenmukaisesti) lisäkäyntejä omille kotivisuille :mike[/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Moro! Päätin nyt sitten rekisteröityä tähän suomenparhaimpaan forumiin. Olen aikaisemmin selaillu sivusilmällä juttuja täältä, ja huomasin foorumin käytännöllisyyden kiitos Miken. Hakkaa mennen tullen kaikki alanlehdet!! Täältä löytyy kaikki!! ja vielä vähän muutakin... Itse olen parikymppinen manselainen miehenkloppi. Salilla olen käynyt 2 vuotta.Muuta urheilutaustaa on jalkapallosta. Mutta se on jäänyt... Nyt sitten ois tarkotus alkaa panostamaan puntinkolisteluun entistä enemmän!!

Tuossa pari päivää sitten taisin rekisteröityä mutta lueskellu oon jo aikasemmin. Morjensta vaan tasapuolisesti kaikille.

On ollu aikas paljon taukoa kun oon viimeks salilla käyny mutta nyt maanantaina ois tarkotus alottaa kunnon treeni. Hakusessa voima ja kestävyys. Parhaillaan pidän ruokapäiväkirjaa ja katon mikä on oikea kaloritarve. Ja jotain pientä ruokavalioo oon täs pari päivää noudattanu. Huomenna väsään jonkimmoisen treeniohjelman.

Moro

25-vuotias matemaattisesti lahjaton insinööriopiskelija.

Pakkista on tullut luettua vuositolkulla, mutta nyt vasta rekisteröidyin. Olen kotoisin Tampereen kupeesta, mutta suurimman osan ajasta vaikutan tällä hetkellä Imatralla, olosuhteiden pakosta.:D

Aiemmin Kävin ahkerasti salilla, mutta 2,5 vuotta sitten aloitin vapaaottelun, ja sen jälkeen punttaus on käytännössä loppunut kokonaan, ei tahdo aika riittää kaikkeen.

Moi kaikille!

Olen 24-vuotias tyttönen Tampereelta ja rekisteröidyin tuossa pari tuntia sitten. Eli varsin uusi tulokas olen ja harjoittelenkin tässä sivuston käyttöä ts. jännityksellä odotan, tuleeko viesti oikeaan paikkaan vai häviääkö bittiavaruuteen :)

Salilla olen käynyt jo muutaman vuoden ajan, tosin vain 1-2 krt viikossa - nyt olisikin tarkoitus aloittaa hieman tavoitteellisempi punttien kolistelu. Lisäksi harrastuksiin kuuluu lenkkeily ja erilaiset jumpat (step, bosu). Spinning-harrastus olisi myös tarkoitus herätellä henkiin lähiaikoina.

Jep, jep. Terve vaan, meikku on 24-vuotias opiskelija ja pääkaupunkiseudulla vaikutan. Pakkista on tullut pari vuotta selailtua, mutta vasta pari päivää sitten uskalsin rekisteröityä, pistinpä varmuudeksi heti vippihakemuksen menemään ja se onkin jo näköjään käsitelty.

Säännölisemmin aloin käymään salilla pari vuotta sitten, mutta mitään sen kummempia tavoitteita ei itselläni ole, kunhan kunto johonkin kehittyy ja pysyy terveempänä. Salin lisäksi tulee aerobista kuntoa kohennettua erilaisilla ohjatuilla tunneilla ja hyötyliikunnalla.

Moro kaikille!

Oon 17-vuotias pojankloppi pohojammaalta. Bodauksen aloitin noin puolitoista vuotta sitten ja laji vei heti mennessään. Paino on noussut huikeasta 61 kilosta ilmiömäiseen 68 kiloon..:D Lukio vähän rajoittaa treenausta varsinkin koeviikoilla, ja muutenkin on ollut muutamia kuukausia jolloin ei ole tullut harjoiteltua. Kotona treenailen, koska täällä peltojen keskellä on nämä kuntosalit vähän harvassa.....
Toisena harrastuksena on lenkkeily, ja sitä tulee tehtyä ikävä kyllä aika epäsäännöllisesti.

Pakkista on tullut lueskeltua noin pari kuukautta mielenkiinnolla. Mahtavat sivut :worship:

Terve kaikille!

Olen 21-vuotias opiskelija Tampereelta. Salireeniä takana viitisen vuotta, säännöllisyys hommassa vaihdellut.
Nyt vuodenvaihteessa lähti 2-jakoinen käyntiin ja ruokavalioon olen kiinnittänyt rit. huomiota, syytäkin. Pakkikseen liityin kesällä, mutta viestit jääneet vähiin, lähinnä ammentanut tietoa.

Moro kaikille :) 18 vuotias poeeka porista. Vähä ylitte 2 vuotta treeniä takan. Yleensä 3 kertaa salil tultu käytyy viikos ja välil 4. Tultu luettuu pakkist aika kauan mut nyt vast rekisteröidyin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom