Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Hei kaikille, täällä ilmoittautuu uusi pakkislainen! Puolisen vuotta olen seuraillut ja lueskellut foorumia ja nyt päätin rekisteröityä. Yleisurheilutausta löytyy ihan juniorista alkaen ja nyt on mennyt muutama vuosi ihan omaksi iloksi treenaten, aikaisemmin lähinnä lenkkeilyn ja kotitreenailun voimin ja nyttemmin ohjelmassa on salilla käyntiä ja muuta monipuolista koko kropan treeniä. Maratoneja on muutama alla, mutta tällä hetkellä kiinnostus ja motivaatio suuntautuu enemmänkin kropan muokkaamiseen salin puolella. Liikunta ja terveet elämäntavat ovat aina olleet lähellä sydäntä, joten näillä eväillä mennään jatkossakin :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Morjesta! Tullut jo vuosia seurattua foorumia ja nyt lopultakin tuli myös rekisteröidyttyä. :fuckyeah:
Täällä siis 28-vuotias mies, jonka treenailu on ollut vuoristorataa kaikki nämä vuodet, välillä treenattu kovaa muutama kuukausi ja sitten jostain syystä lopahtanut kokonaan.

Pituutta on kertynyt 180cm ja viime syksynä alkoi paino huidella tuolla 90 kilon tienoilla. Eihän siinä mitään jos tuo olisi ollut lihasta, mutta valitettavasti se oli pelkkää läskiä. Itsellä kun se tuppaa vielä kaikki kertymään tuonne vatsan seudulle, niin se myös näkyi. Vanhat L-koon paidat eivät meinanneet mahtua enää päälle vaan tuntui kuin olisi liian pientä kortsua tunkenut päälle.

Tuolloin päätin ottaa itseä niskasta kiinni ja muutin ruokavaliota hieman, söin vähemmän ja terveellisemmin ja nyt 2,5 kuukautta sitten aloitin treenaamisen säännöllisesti. Salitreeniä en ole vielä ottanut mukaan, vaan olen aloittanut lenkkeilyllä ja lisäksi vetänyt himassa kovaa kuntopiiriä, jossa käsipainot mukana. 4 kertaa viikossa kovat treenit, 1 lepopäivä viikossa jolloin ei tehdä mitään ja lisäksi 2 päivää jolloin tehdään vain 30-40 min cardio (kuntopyörä/hölkkäys) + 30 min venyttelyt.
Paino on ropissut ja tällä hetkellä aamupaino 79.5 kg. :)

Treenaus on vaikuttanut myös muihin asioihin, oon pirteämpi ja jaksan tehdä paljon enemmän päivän aikana. Varsinkin treenin jälkeen kun on käynyt suihkussa ja syö jotain palauttavaa, niin fiilis on aivan mahtava! Tuntuu, että on vihdoin saanut sen treenikärpäsen pureman ja nykyisin ei enää halua jättää treenipäivää väliin, vaan heti tulee huono omatunto ja pakko painaa vielä kovempaa :puntti:

Nyt kun saanut tuota mahaa pois, niin olisi tarkoitus siirtyä pikku hiljaa enemmän ja enemmän lihastreenin pariin. Ongelmaksi tässä muodostuu se, että tykkään treenata rauhassa yksin. Kuntosaleilla taas tuppaa ainakin ruuhka-aikaan olemaan vähän liikaa porukkaa omaan makuun. Tai sitten pitää vaan laittaa musat korville niin pääsee omiin maailmoihin :puntti:
Katsotaan miten äijän käy, tavoitteena olisi olla ensi vuoden puolella kovassa kunnossa.

Moro.. Eli oon nyrkkeilyä ja punttista harrastava nuorimies. Painoa löytyy 75kg ja pituutta177. Tarkoitus olisi pitää painosarjat 75kgssa, mutta yrittäen saada maksimaalisen voimantuoton kropasta tuohon painomäärään nähden.

Tavoite olisi nyrkkeilyn SM kisat

17, muutaman kuukauden päästä 18 vuotta täyteen. Jonkun aikaa olen "treenaillut", nyt muutama viikko sitten oikeastaan kunnolla alettu treenamaan eli ruokavaliota oikeasti kuntoon ja säännöllistä treeniä. Pituutta on 193 ja painoa 89. Jees!

Ylikoulutettu rakenusalan ylioppilas ja looseri savosta joka on työtön aina silloin tällöin, jolla ei koskaan ole ollut vakityöpaikkaa: teen pätkätöitä, nyt kai ei ole enää niitäkään. Olen käynyt treenaamassa kuularyhmässä, ei enää viitsi nostella painoja. Mutta kunhan tulee toimeen se on pääasia, ei raha ole tärkein prioriteetti. Asun vuokralla ja meillä on pari autoa, siinäpä suurimmat saavutukset. En tajua miksi joku olisi kateellinen, toki koulutuksesta voi olla, mutta mistään muusta.

Nyt tulee synnintunnustus. Olen 27-vuotias nainen, metallisti (puhun musiikista) ja melkoinen erakko. Foorumia olen lukenut aktiivisesti vuodesta 2005 lähtien. Noihin aikoihin treenasin (tai yritin) vielä tavoitteellisesti, mutta tänä päivänä kunnon salitreenistä on aikaa vuosia. Mun urheilua on nykyään satunnainen pyöräily ja kahvakuulan heiluttelu kotona. Foorumilta en koskaan jäänyt pois vaikka en periaatteessa joukkoon enää kuulukaan. Täällä vaan on parhaat jutut, oon pahasti jumissa. Tää on mun koti.

Hei vain kaikille, tätä foorumia enemmän ja vähemmän aktiivisesti vuosikaudet selanneena ajattelin, että voisin joskus osallistua itsekin, varsinkin kun treenimotivaatio on uudessa nousussa.

Olen 33-vuotias it-alalla työskentelevä perusperheenisä Espoosta (kaikkine kliseineen). Olen harrastanut jos jonkinlaista liikuntaa oikeastaan ihan nappulasta asti, kuntosalillakin käynyt epäsäännöllisen säännöllisesti vuodesta 2007 tjsp. Tämä ei kyllä näy ulkoisessa olemuksessani juuri millään tavalla :nolo:. Koska vastikään myönsin itselleni, että olen lopettanut teininä aloittamani potkunyrkkeilyharrastuksen (jonka treenifrekvenssit olivat lipsuneet 1 krt/kk-tasolle), olen hiljattain aloittanut systemaattisemman ja päämäärätietoisemman kuntosalillakäynnin. Toki näillä kilometreillä en nyt mitään kisakuntoisen bodarin kehoa ole enää tavoittelemassa - ennemminkin tavoitteena on pakata muutama kilo lihasta lisää ja saada säännöllinen ja motivoiva liikuntaharrastus kalenteriin.

Hei kaikille, onneksi täältä löyty viestiketju johon saa kakistettua muutaman ensimmäisen sanan. Kauhean pelottavaa alkaa puhumaan mihinkään kun kaikki tietää kauheasti kaikesta kaikkea ja minä oon tällanen hömpöttelijä kaikkiin verrattuna, vaikka paljo kuntosalitreeniä on tullu vuosien aikana tehtyäkin. Minä oon siis Elli, Oulusta, ja haluaisin kauniit lihakset ja kauhean hyvän kunnon, tietenkin! Päälaji on ollut tanssi eikä punttis, nyt tanssi on jääny. En tiedä onko kuntosalitreeni nytkään välttämättä niin hirveän tavoitteellista (tuntuu etten ehkä ansaitse täällä kirjotella kun en ole koskaan syönyt kreatiinia tai levitellyt selkääni fitnesslavalla), ehkä tavoitetta on terveessä kropassa ja mielessä ihan tarpeeksi.

Oon siis ns. syömisvammainen ja päässyt viimeiseltä osastojaksolta vasta tuossa muutama viikko taaksepäin, elimistö on tällä hetkellä sellasessa myllerrys-palautumistilassa että huhhuh ja mä haluan ohjata sitä tällä kertaa siihen että se haluaisi kasvattaa lihaksia, mitä varten täytyy tietty oppia syömään. Ja nyt ensisilmäyksellä täälä lukiessa on ainaki saliohjelma rempan aika. Ainiin, mielenkiintoinen fakta; en oo koskaan oppinut/uskaltanut tehdä mavea. Täydellinen retardisoituminen sen liikkeen suhteen! Mutta joo jotta saisin katkaistua puheripulin johonkin niin että moi vaan ja hyvää viikonloppua kaikille pakkotoistajille :)

Noniin jos sitä alkaisi vihdoinki vähän kirjoittelemaan tännekkin. Kuusi vuotta on tullu käytyä salilla ja pakkista olen lueskellu jo varmaan 4-vuotta, mutta nyt vasta sain kirjoitettua ekan viestin tänne. Eli reilu parikymppinen perus töissä käyvä ihminen olen. Tästä on hyvä jatkaa muihin ketjuihin kirjoittelua.

Heipä hei.

Olen 22 vuotias "ammattisotilas". Pakkista olen jo seuraillut parin vuoden ajan, yleensä hakusessa on ollut vinkkejä, motivaatiota tai ihan vaan huumoria. Nyt vaan alkoi tuntumaan siltä että ehkä minullakin olisi jotain annettavaa tänne.

Treenailut aloitin intissä vuonna 2010. Sen verran kovaa treeni ja intti veivät sydämen, että molemmat kuuluvat jokapäiväiseen elämään. Treenit ovan olleet pääpainoitteisesti "bodaus" tyylisiä, mutta myös voimailu ja erikoisemmat treenit kiinnostaa. Tykkään pirusti haasteista. Paino aloittaessa oli 90 kg (pelkkää läskiä) ja nykyään dieetin jälkeen 78 kg ja offilla pyöritään 86 kilon maastossa.

Tykkään tosiaan tavoitteista ja haasteista. Kesän dieettailun ja ryypiskelyn jälkeen ovat tavoitteet seuraavanlaiset: markka penkistä, dragon flag, human flag ja +20 leukaa. Ammattini vaikeuttaa treeniä välillä huomattavasti esim. kuuden viikon yhtäajaksoisesta treenistä on ihan turha haaveilla..

Tulen varmaan kirjoittelemaan useammalle osiolle ja varmasti omat näkemykseni poikkeavat joidenkin näkemyksistä huomattavasti, mutta itse olen ainakin avoin kaikkien nälemyksille..

Moro,

kolmenkympin ylittänyt mies Oulun seudulta ilmottautuu. Olen lueskellut pakkista jo monia vuosia ja vihdoinkin päätin rekisteröityä :)

Taustaa löytyy nuoruusvuosien yleisurheilusta kamppailulajeihin, mm. Aikido, Ju-Jutsu (Hokutoryu), kickboxing ja TaeKwonDo. Puntin löytänyt vasta aikuisiällä. Nykyisellään keskityn lähinnä pitämään itseni kunnossa ja ennaltaehkäisen tuki- ja liikuntaelinvaivoja käymällä salilla ahkerasti. Duuni kun on sitä perus päätteen ääressä istumista.

Olen kiinnostunut ja luenkin mielellään eri tavoista treenata, mm. bodyluonteinen/voima/massa. Myöskin ruokavalioasiat kiinnostaa.

Pakkis tietolähteenä moniin treenaamiseen ja syömiseen yms. liittyviin asioihin on kyllä vallan mainio!

Heips

Tullut tänne jo pari kertaa postattuakin, mutta ilmoudutaas nyt tännekkin :)
Ikää 20v. ja sali harrastusta takana muutama vuosi, pienten vammojen ja armeijan takia on/off tyylisesti, kunnes elokuussa 2012 iski kipinä tähän touhuun eikä loppua näy :)
Talvi meni bodaustyylisesti, mutta nyt kesän alussa innoistuin voimanosto tyylisestä harjoittelusta, melkein niin paljon että toiveena siintää lähivuosina käydä jotkut pienet kisat kokeilemassa (tällä hetkellä pituus:178 ja paino:73).

Pakkiksen foorumeita olen jo kauan aikaa lueskellut ja täältä löytänyt uusia ideoita ja motivaatiota. Kiitosta vaan :)

Tervehdys kaikki!

Olen erilaisissa treenejä ja muutakin asioita koskevissa googletuksissa päätynyt tänne ketjuun jos toiseenkin, ja koska salitreeni nykyisin on tärkeä harrastus, päätin rekisteröityä.

Olen 38-vuotias mies pääkaupunkiseudulta. Saliharrastajana olen vielä aloittelija, vaikka vuosien saatossa on/off tyyppisesti olen joitain jaksoja salilla käynytkin. Salitreenaus tuli kunnolla mukaan kuvioihin viime syksynä tehdyn elämäntaparemontin myötä. Painoa onkin pudonnut reilut 30 kiloa. Vielä viimeiset ylimääräiset pitäisi saada pois, niin sitten voisi ihan virallisestikin kutsua itseään normaalipainoiseksi. Nyt talven treenattuani peilistä ehkä on nähtävissä hitunen muutosta parempaan, ja nyt puhun siis lihaskunnosta. Muutos toki muuten on räikeä, josta kuulee positiivisia kommentteja tuon tuostakin :)

Käyn salilla 3 kertaa viikossa, jossa eri lihasryhmät on koetettu jakaa omille päiville. Muu liikunta on lähinnä noin tunnin kestäviä kävelylenkkejä aina kun ehtii.

Tervehdys kaikille,

22v äijä Rovaniemeltä. Painoa 82kg, pituutta 178cm. Punttia muutama tiima takana, useampi edessä. RT -hommissa lähi-idässä tällä hetkellä.

Minä täällä! 23v, noin vuoden säännöllisesti liikkunut. Monenlainen liikunta kiinnostaa lihaksiston kehittämisestä juoksuun ja ihan yleisesti oman kunnon kehittämiseen. Kaikenmaailman lajit kiinnostaa ja jumpat on kivoja, varsinkin bodycombat Hurjasti halua, vielä liian vähän kuntoa & lihasta (tai ainakin lihaskestävyyttä, voimaakin kyllä tahdon). Pakkista olen lukenut melko paljon mutta joskus voi myös osallistua kai. Helsinkiläinen opiskelija kai ja keikkatyöläinen kai. Elämäntilanne ihanan epämääräinen, mutta rakkaus liikuntaan on ja pysyy. Tavoitteita on. Rakastan myös ruokaa, eli leukalihakset tekee mussutuksen muodossa ikään kuin osan treenistä...

Moro!

Päätimpä sitten viimein rekisteröityä tänne. Reilu 7kk on tullut täällä jo aktiivisesti lueskeltua monia ketjuja. En tiedä miksi, mutta jotenkin olen jäänyt koukkuun pakkikseen.

Olen siis 28-vuotias mies ja Tampereella asustelen. Salitaustaa takana n. 10 vuotta suht sääännöllisesti, mutta ei tietenkään mitään tietoa oikeaoppisesta treenaamisesta, joten tulokset eivät häävejä ole :face:. Vuoden alusta kun eksyin pakkikselle otin käyttöön Ahnuldin G6 ja sillä lähtikin mukavasti käyntiin uusi alku. Tällä hetkellä käytössä elaston 2-jakoinen pienellä modauksella. Olen n. 177cm pitkä ja vuoden alussa painoin n. 67kg, tämän hetken paino on jossain 77kg tienoilla.

Harmittaa etten eksynyt tänne foorumille jo kauan sitten, sillä monta vuotta treenistä on mennyt kyllä ihan haaskeille...

Terve kaikille!
Näin vuosi vuodelta lähemmäs kolmeakymmentä ikävuotta päätin sitten forumin seuraamisen jälkeen rekisteröityä palstalle. Treenit ovat olleet pitkään salitreeniä sekä juoksua ja muutoin satunnaista firman salibandy- ja futisliigaa. Oma työ on käytännössä kokonaan näyttöpäätteen tai neukkaripullien ääressä istumista, joten liikunnalla ja muuten terveellisillä elämäntavoilla pyrkii jaksamaan paremmin ja pitämään itsensä edes jonkinlaisessa kunnossa.

Treenien säännöllisyys on pitkään ollut vähän niin ja näin, mutta nyt pitäisi lopultakin myös tässä skarpata ja siirtyä kohti suunnitelmallisempaa ja säännöllistä treeniä.

Jos sitä tännekin nyt pari sanaa laittais.
Kyseessä siis kolmekymppinen mamma Vantaalta. Urheilua tullut harrastettua koko elämä jollain lailla. Parin kympin tienoilla vähän vähemmän ja pari viime vuotta mennyt aika lailla urheiluhulluuden puolella. Ensin aloitin ryhmäliikunnan puolella jatkaen juoksuun, pari puolimaratonia tulikin vedettyä kunnes polvet teki tenän. Vajaan vuoden verran pääpaino on ollut siellä punttiksen puolella ja loppua ei näy. Aiempi tavoite ollut lähinnä muodon saamisessa kroppaan ja seuraavaksi tahtoa olisi voiman lisäämisessä.

Heissan!

Minäkin vihdoin sain rekisteröityä itseni foorumille, vaikka tätä on tullut lueskeltua jo pitkään. Eli kirjoittelemassa on 26-vuotias nainen, joka on liikuntaan hurahtanut eri muodoissa muutamia vuosia sitten. Tammikuusta lähtien pääpaino ollut salitreenissä, sitä ennen lähinnä juoksua/kävelyä/pyöräilyä maastosta riippumatta. Muutoin vietän kiireistä sinkkuelämää opiskellen/töitä tehden. Se aika mikä opinnoilta jää, meneekin sitten koiran kanssa tai salilla, mulla mitään sosiaalista elämää oo.. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom