Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Tervehdys.

Päätin rekata tänne, ku tarkoitus oli tulla katselemaan jotain treenivinkkejä, mutta yllätyin positiivisesti, millaista porukkaa täällä on, niin aattelin itekki tulla höpisemään jotain ja aikaa tappamaan.

Elikkäs olen tämmöinen 27-vuotias perus sälli etelä-suomesta, mitään ihmeempää kerrottavaa itsestäni ei ole..
Olen tämmöinen jonkinmoinen kotijumppailija, jolla ei ole aikaa/mielenkiintoa salille lähteä, niin koitan kotioloissa tosiaan hiukan jumpata.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heippa vaan:) Pakkiksen vakiseuraaja sai vihdoin ja viimein nimimerkin rekisteröityä! Treenaamisen olen alottanu kolme vuotta sitten ja väittäisin että tuloksiakin on saatu aikaiseksi. Forumille tulin turisemaan turhia kun treeniin liittyviin kysymyksiin on jo vastattu enkä oikeasti ole niin pro että mun neuvoja kannattaisi kuunnella :rolleyes:

Ikää huimat 22 ja kotipaikka Espoo.

Heips. Hetki sitten tuli rekattua, vaikka pitempään jo olin seuraillu Pakkiksen keskusteluja. Alotin reenailun salilla joskus 15-kesäisenä likkana, minkä jälkeen säännöllisyys on ollut vähän vaihtelevaa osittain paljon aikaa (ja rahaa) vievän ratsastuksen, opiskelun ja viimevuotisen vaihtovuoden takia. Kaiho puntille ei kumminkaan missään vaiheessa oo sammunut, ja nyt kun on priorisoitu vähän paremmin, homma toivottavasti pelittää. Ikää löytyy 18 vuotta ja Jämsän seudulla muhun saattaa törmätä.

Morjens :)
Uus täällä pari kuukautta tullu juttuja lueskeltua ja nyt tuli rekattua. Reenailu pari kolme vuotta takana viimenen vuosi vähä kovempaa. ikää 20 vuotta ja nokian/tampereen seudulla pyöritään.

moro! tulin vähän katteleen josko sais uusia ideoita ja/tai motivaation lisäystä laiskempina päivinä. ja hyvät naurutkin kelpaa jos ei muuta :) oon tämmönen vajaa kolmekymppinen mieshenkilö jolla treeniä takana viitisen vuotta,tosin nyt ollu muutaman kuukauden paussi mikä loppuu tänään!

Minäkin tätä sivua jo usean vuoden katsellut ja nyt aattelin liittyä joukkoon :) puntilla riehumisen aloitin 10 vanhana kun ajoin crossia, sitten 18 kesäsenä alkoi sit kovemmat reenit jotka huipentu vuoden 2000 nuorten alta 70kg body kisoihin ja tätä ennen oli lahden yö kerhossa kans kisa. Sm kisassa olin viimenen, mitn en muista lavalla olosta,oisko vaikuttanut pitkä dietti ja lievä 38 kuume, no onneksi on valokuvat muistona :fuckyeah:
Olen aina ollut todellinen old school reenari, kopioinut surutta vanhojen legendojen reeniä ja tehnyt niitä, kokeilkaas esim. frank zanen jalkareeniä nam, kisoihin mentiin osittain 2 jakoisella ja muutenkin runko koostuu perusliikkeistä ja vähän muoto liikkeistä ja nyt viimeset 6 vuotta olen räpiköinyt kuulien kans ja nyt ois tarkotus kova mennä sotilaspenkin maksimi kisaan syksyllä ja kuula reenit pysyy mukana ja ai niin ikää 34 ja mut näkee aamu tuimaan jokelan feel fitissä reenaamassa, muuten reenaan himassa kuulalla ja onneksi kauppa on tuossa 500 metrin päästä mistä saa rahkaa :dance:

Moi!
Täällä kans yks rautaan rakastunu jäbbänä. Pakkista oon lueskellu aika kauan, mut nyt sain aikaseksi rekisteröityä! Intoa löytyy kovasti.

Kauan on tullu pakkista lueskeltua mut nyt vihdoin uskalsin tehdä oman tunnuksen tänne! Oon tällanen nuori, 18- vuotias tyttö ja salilla käyny 15- vuotiaasta asti toisen urheiluharrastuksen puitteissa. Nyt oon keskittyny kuitenkin pelkästään salitreeniin ja tuloksiakin alkaa vähän näkyä :) tavoitteena olis saada lisää voimaa ja myös lihaserottuvuutta.

Terve, määki oon uus! Oon 24, Oulusta, ihan perus kuntoilija enemmän kuin mikkään himopunttaaja. Oon nyt tässä jonku aikaa lueskellu täällä, ja aattelin viimeinki liittyä. Jos vaikka jotakin ideoita sais. Nimi on jonkin sortin viikinkinimi, koska mulla on sekä opiskelun ja vapaa-ajan kattava kiinnostus historiaan. Lisäksi hevihommat kiinnostaa, mm. Sentenced, Opeth, Diablo, Mors Subita, Pantera jne. Semmosta! :3

Terve!

Vuosi on treeniä takana, ja pakkista on tullut luettua semmoinen 1,5 vuotta. Ensimmäinen puoli vuotta siis tuli kerättyä rohkeutta lähteä salille :) Ihan mahtava sivusto kaiken kaikkiaan! Aikaisemmat tunnukset mulla on/oli, mutta kadotin niiden salasana/spostin joten tein uuden ja samalla hankin vipit :)

Tarkoitus olis alkaa pitämään treenipäiväkirjaa VIP puolelle, josko siitä sais lisää intoa entisestään tähän touhuun :) Treeneistä siis sinne sitten tarkemmin!

PS: Samalla tulee tässä testattua avatar

Se on kiva juttu :-)
flags_0.jpg

Terve kaikille massamakeille ja punttimimmeille, ilmoittaudun vihdoin kun löysin tän triidin!
Olen 17v, miespuolinen henkilö, Pakkotoistoa lukenut jo kauemman aikaa. Yhtäjaksoista treeniä on takana 8kk ja into on sanoinkuvailematon. Tukin tän foorumin vielä :D Treenikokemusta pari vuotta, mutta vasta nyt se passio pääsi valloilleen ja sain liityttyä tännekkin.
Kiinnostihan?
Hehe, jokatapauksessa cheers kaikille, lift hard!

Heippa vaan kaikille. Meikäki päätti nyt sitten about vuoden verran sivusta seuranneena rekata tänne ja kattoa jospa sitä itelläki olis tälle foorumille jotain tarjottavaa. (Vähän kyllä epäilen.) Mutta tosiaan, oon siis 18-vuotias kolli, ja Oulun alueella vaikutan. Punttia on harrastettu enemmän tai vähemmän aktiivisesti semmoset parisen vuotta, ja tossa puolisen vuotta tuli alotettua vapari. Varsinainen urheilu-urheilu ei oikeastaan ikinä oo ollu kovin lähellä sydäntä, mutta eräänä kohtalokkaana kesänä pari vuotta takaperin kaveri sai hurahtaan punttihommiin ja tässä sitä nyt ollaan.

Monta vuotta pakkista enemmän tai vähemmän säännöllisesti seuranneena viimein rekisteröidyin tännekin. Ratkaiseva askel kohti kolmeakymmentä tuli otettua joulukuussa, kun nasahti 26. elon vuosi liikkeelle täällä Kuopiossa, jossa on nyt pari vuotta tullut asuttua. Reenihommista sen verta, että varsinainen kuntosali-innostus tärähti päälle vasta armeijan jälkeen, sitä ennen kaikenlainen liikunta oli melkosen epäsäännöllistä. Pari-kolme vuotta tuli paukuteltua myös tatamia Rovaniemellä lukkopainissa ja bjj:ssä, täällä Kuopiossa sitten munapotkuja krav magassa. Kolmivuorotyö vaan perin juurin huonosti sopii tällaisiin "normi-ihmisen" viikkorytmiä vaativille harrastuksille, joten jäsenkortti Gym 99:lle ja kolistelu alkoi. Lopahtava mielenkiinto nujuamiseen edesauttoi päätöksessä myös, mutta vielä joskus voisi painihommille palata. Vielähän tässä nuori on.

Tämmönen kohta 17v jätkä täällä aloittanut pakkotoiston sivuilla kuhisee kaveri ehdotti että täällä on hienoja vinkkejä ja tein tossa sitten käyttäjänkin älkää välittäkö nicistä se on vähän huono mutta ajaa asiansa :D mutta tosiaan puntis on lempi paikkani välillä kun tuo opiskelu on niin rankkaa niin karkailen välituntisin kuntosalille ja joka ilta vielä lisäksi että siellä on oikeen kiva olla! eli terveppä nyt kaikille muillekkin pakkotoiston käyttäjille!

uusi dude!

Tervehdys kaikille! Taukoa toisen tauon perään. jne jne.. Olen alkanut hermostua tähän rumpaan!! Kolmas flunssa tämän talven aikana. Kun se iskee, niin se tuntuu menevän pitemmän kaavan kautta. En nyt jaksa valittaa ja itkeä tämän enempää ellei joku nyt halua tietää lisää. Mutta joo, huolenani on se, että normi painoni on 94-97kg tienoilla, ja varsinkin terveenä ollessa +97kg. Paino tippuu viikoissa jo useamman kilon saleilujen jäädessä väliin. Ja kun niitä viikkoja kertyy 2-4 putkeen, niin vitutus on aika korkeella. Tällä hetkellä se on rajaton!! Kipeenä syön kuin hevonen ja "kaikki käy" tyylillä. Ajatuksena vain, jotta viisari ei värähtäisi vasemmalle..vaa-assa;) En ole seurannut, enkä hakenut tietoa ravinnoista, treeniohjelmista ja muista sellaisista. Olen kehitellyt omia " systeemejä" ja ne on toiminut ihan hyvin. Massaa on kivasti ja hyvältä myös näyttää. Mutta jatkuva pelko lihasten katoamisesta ja tunne siitä, että olen pihalla monesta asiasta -> pakotti rekisteröitymään näillä sivuille.. Ja kuinka pihalla olenkaan ollut, ja niin monesta asiasta. :/ Toivotan itselleni nyt pikasisia paranemisia ja järkeä syömiseen sekä uutta intoa reenaamiseen. :)

Moro kaikille,

Pakkikselle oon liittyny samoihin aikoihin kun aloittelin treenaamista, eli tais olla 2009 kesällä. Sen jälkeen pakkis jäikin jotenkin unholaan ja nyt on sitten viimeiset puoli vuotta seurailtu foorumia vaihtelevasti. Viime kevääseen saakka treenit meni aika lailla jääkiekon ehdoilla mut sit viime kesänä vedettiin hieman kovempaa ja tänä talvena on sitten jätetty jäitä vähemmälle, osin loukkautumisten ja osittain sali treenin takia. Kehitystä on tullut ihan kohtuullisesti, aloituspaino oli 78kg ja nyt vaaka näyttää 95kg, pituutta pers jalkaselta löytyy 178cm. Viime aikoina on pyörinyt mielessä et josko täs kokeilis et millaseen kuntoon sitä olis mahdollista päästä josko panostais hommaan kunnolla...no katsotaan miten äijän käy :fuckyeah:

Olen neljääkymppiä lähestyvä miekkonen. Suurimman osan elämääni olen viettänyt rauhaisasti kasvimaalla... hernekeppinä. Joitain vuosia sitten painoin hieman yli 60 kg, nyt lähemmäs 80 kg, ja lisäyksestä suurin osa on käsittääkseni lihasta. Löysin vasta äskettäin tämän laadukkaan ja suositun foorumin (pakollinen lipominen ;) ).

Moikka vaan kaikille! Olen parikymppinen nainen Helsingistä, jo vuosia pakkiksella taustaillut ja nyt vihdoin sain aikaiseksi rekisteröityä :D Tanssia olen harrastanut melkein 8 vuotta, katutanssilajeja pääpiirteittäin. Harrastuksiin kuuluu myös lenkkeily (koirien kanssa tai ilman), moottoripyöräily, nyrkkeily ja luonnollisesti salilla käyminen. Nyt olisi tarkoitus alkaa treenaamaan astetta kovemmin, tavoitteena päästä kunnon kesäkuntoon: enemmän lihaserottuvuutta ja vähemmän rasvaa :)

Huikea paikka tämä foorumi, löytyy vinkkiä ja ideaa ja vaikka mitä treenaamiseen liittyvää, nyt vihdoin sain kirjauduttuakin :) Eli hellou vaan kaikille, täällä huutelee 25v nainen joka on harrastanut punttista ja muita treenimuotoja säännöllisen epäsäännöllisesti ja nyt olis tarkoitus saada siitä elämäntapa. Tällä hetkellä tulee käytyä salilla, spinningissä, joogassa ja kiipeilemässä ja välillä juoksemassa! Niin ja koetan saada pidettyä itseni kasvissyöjänä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom