Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Oon autuaasti missannu tälläsenkin ketjun...
Noh, jos nyt silti esittelisin itteni lyhyesti: oon 28-vuotias nainen, nykyisin vaikutan Hämeenlinnassa, sali löytyny vasta reilu 1/2 vuotta sitten ja ihan noviisi oon vielä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Terve tässä tälläinen normi Metallia rakasta kundi. Päätin nyt liittyä ku tarkotus pistää kroppa remonttihin kokonaan! :)

Unohtu tosiaan mainita että oon 25v

Viimeksi muokattu:
Jos mäkin nyt sitte lyhyesti esittelisin itteni :)
Eli 20 vee mimmi Länsi-Suomesta, salilla tullu käytyä jo ainaki kolme vuotta, mutta oikeen oikeen tosissaan alotin treenaamisen vasta tuossa reilu kuukausi sitte poikaystävän suurella avustuksella (ite punttaillu jo pitempään ja valmistuu kohta pt:ksi :))
Tuloksia on jo lyhyessä ajassa jonku verran huomannu, ja tärkeimpiä tavotteita onki lihasmassan kasvattaminen ja kiintetytyminen.

Huomenta.

Olen 31 vuotias miespuolinen henkilö jolla on nuoruudesta joukkueurheilutausta ja armeijan jälkeen kunnosta on tullut huolehdittua lähinnä juoksemalla ja hiihtämällä (lukemattomista baari-illoista en viitsi tässä vaiheessa mainita ettei menisi ensivaikutelma pilalle). Punttisalikaan ei ole täysin outo paikka, mutta hyvin satunnaista siellä käyminen on kuitenkin ollut. Tällä iällä en ole enää tähtäämässä painonnosto- tai kehonrakennuskisoihin, vaan tarkoitus olisi hankkia lisää lihaa tähän ruotoon ja saada miehekkäällä tavalla muodokkaampi vartalo. Ihan täysin kukkakeppi en ole toki nytkään.

Pakkotoisto on kyllä tuttu sivusto jo vuosien takaa, mutta viime aikoina on tullut selailtua aktiivisemmin ja ajattelin, että ei kai siitä mitään haittaakaan ole vaikka tänne vihdoin rekisteröityisi. Treenipuolelle tuskin on näin noviisina hirveästi lisättävää kun siellä on jo niin kattavasti käsitelty eri aiheita, mutta elämän muilta osa-alueilta löytyy kyllä kokemusta ja ehkä yleisen keskustelun puolelle tulee jotain kirjoiteltua (kamppailulajit kiinnostavat myös). Ja mistä sitä tietää vaikka jossain vaiheessa tulisi jotain järkevää kysyttävää/sanottavaa salihommistakin. Ainakin nyt rekisteröitymisen myötä siihenkin on mahdollisuus.

No niin, nyt meni pakkis-neitsyys eikä edes paljoa sattunut. Jatkakaa.

Olen 22 vuotias mies Imatralta. Olen käynyt kuntosalilla 2 vuotta ja en vieläkään tiedä miten aion treenata itseäni.
Välillä tekee mieli kasvattaa lihasta ja välillä kestävyyttä.
Nyt on taas semmone olo että tekee mieli hankkia lihasta ja voimaa :D
Cheers.

Faija duunas mutsia parikymmentä vuotta sitten Craisussa, seurauksena siitä tuli tämmönen kuikelo, jonka tavoitteena on kasvaa buliksi pallojalaksi!

Hokkarit ja staga tuli heitettyä naulaan viitisen vuotta sitten, siitä lähtien paino tasaisesti tippunut 80 kilosta 60 kiloon :face:! Nyt painonlaskuun kypsyyntyneenä päätin rekata itteni foorumeille, asettaa selkeät ja julkiset tavoitteet, jotta homma ei enää enempää lähde hanskasta.

Elokuun liksasta lähtee siivu punttitsettiin, kymppi vippiin ja loput safkaan. Edistymistä pääsee muutkin tsiigaan blogin muodossa, hyviä treenihetkiä kaikille pakkislaisille!

Joo morjesta.
Tässä ennen ollu Facebookin kautta liitettynä, mutta nyttemmin tein ihan oman profiilin.
Niin paljon hyvää juttua ja kiinnostavia aiheita, että pakko osallistua :)
17-Vuotias nuori miehenalku Äänekoskelta siis kirjoittelee aamuyön pikkutunteina.
Tästä on hyvä jatkaa, ja terve kaikille.

Hei,

28-vuotias mies Hämeenlinnasta sai vihdoin itseään niskasta kiinni ja liittyi Pakkotoistaan. Valintaa en tehnyt saliharrastuksen perusteella, vaan ihan akuuttiin foorumipuutteeseen. Pikäaikainen harkinta takana, joten luulisi valinnan osuneen oikeaan. :D

Harrastuksiini kuuluu salilla voimailu, mutta mitään ohjelmaa en ole saanut kuuden vuoden harrastamisen aikana tehtyä. Vapaa-ajastani pitää huolen 2,5-vuotias poitsu (ja sen kuukauden päästä syntyvä sisar.) Salitreenin saan aikaiseksi 1-2 kertaa viikossa. Onneksi duunissa on tehtaan puolella sali, jonka käyttö sopii aamurytmiini töiden antaessa myöten. Muita harrastuksiani ovat koirien lenkitys ja armoton hyötyliikunta. Olen myös intohimoinen koripalloilija, vaikka itse pelaaminen onkin ollut jäähyllä pari vuotta.

Saas nähdä mitä mun foorumielämästä tulee, ainakaan kukaan ei tule uskomaan kauanko tän esittelyviestin kirjoittamiseen meni!

Heipä hei vaan,

Näppistä täällä hakkaa Lapista Ouluun loikannut tyttönen. Vuosia takana parikymmentä, edessä toivotttavasti vielä monta lisää. Harratuksina yliopisto-opiskelu, ahkera saleilu, monenlainen aerobinen ja positiivinen elämänasenne. Suunnitelmallista salitreeniä takana vuoden verran, kehitystä tulee hitaasti mutta varmasti. Noviisihan tässä ollaan vielä harvinaisen monessa asiassa, mutta virheitähän ei tunnetusti voi koskaan tehdä liikaa...:D

Tykkään ihmisistä tietyllä varauksella, en ole tahallani kyyninen, enkä kestä turhaa valitusta. Negatiivisesti ajattelevia huippuvalveutuneita tyyppejä on tässä maailmassa jo tarpeeksi.

Se on moro,

Täältä susirajalta hyppää pakkikseen mukaan 27-vuotias mies. Treenitaustaa takana reilu vuosi, tosin siitä "järkevää" toimintaa viimeiset puoli vuotta. Pakkista on tullut lueskeltua jo pitemmään aikaa, ja aivan älyttömästi on jeesannu meikäläistä. Huomannu miten päin peetä treeni ja ravinto puoli oli harjoittelun alkuaikoina, mutta nyt homma on lähteny menemään niinkuin pitääkin, siitä saa pitkälti kiittää pakkotoiston " viisaita" :D

Treenaan tällä hetkellä 1 jakosella 2-3 kertaa viikossa, satunnaiset aerobiset siihen päälle. Treenasin ennen 2 jakoisella, mutta siirryttyäni 1 jakoiseen, totesin sen soveltuvan paremmin itelle, tuloksia tullut tosi nopeasti (kyllä raskaat perusliikkeet vaan toimii).

Ei tässä sen ihmeempiä, tavoite olisi ensi kesänä olla jonkunlaisessa " rantakunnossa", saa nähä miten äijän käy. Mutta salitreenaaminen on tullut jäädäkseen, se on varma.

Moro!

Parisen vuotta ollut anonyyminä selailijana täällä, mutta nyt vihdoin sain aikaseksi luoda ihan oikean profiilin tänne! Hyvä minä!
Ikää 22 vuotta, sukupuoli mies, pituutta 181cm ja painoa 93kg. Urheilua on tullu harrastettua koko ikä ja salillakin on käyty jo jokunen vuosi painoja heiluttelemassa enempi ja vähempi tosissaan, nykään enempi!

Morjens Vaasasta! Tunnus oli näemmä mennyt vanhaksi niin piti pitkästä aikaa uudelleen rekisteröityä. Nuorempana kiinnostus painottui itsepuolustuslajeihin. Nyt vanhempana enää lähinnä lenkkeilyä ja salia tullut tilanteen salliessa harjoitettua.

Morjesta vaan kaikille! On täällä tullut nyt vähän aikaa oltua ja pari viestiäkin kirjoittanut, mutta tullaan tännekin nyt sitten avautumaan. 17v säbäpelaaja täällä kirjottelee ja noin vuoden ajan käyny vähän on/off tyylisesti salilla. Kesäkuussa tuli kuitenki alotettua vähän paremmin reenaaminen, mutta tekniikat pielessä eikä selkä tykännyt, mutta nyt kuitenkin reenataan taas ja kovaa (toivottavasti tekniikkakin vähän parempi, kun sitä tullut harjoteltua). Meikäläisen reenaamisesta voi lukee myös safkaalepootreenii.blogspot.fi osoitteesta. :)

Tervepä terve, elämäntapamuutoksen tehnyt pullukka nainen/tyttö esittäytyy! Ikää 19, ja jatko-opiskelupaikkaa vaille jäätyäni päätin sitten välivuodella pistää hösseliksi kun aloin miettiä miten paljon kaipaan niitä solakoita aikoja yläasteella kun rupesin tallilla käymään (sittemmin lopetin). Asunpa suht lähellä Helsinkiä Kirkkonummella ja toivon mukaan työ Mäkkärin keittiössä (alkaa 27. päivä) vie käristetyn rasvan jatkuvan haistelun myötä viimeisetkin himot roskaruokaan. Teen lihaskuntoa ihan himassa itsenäisesti, vielä näin alkuvaiheessa lyhyitä sarjoja, ja lenkkeilen/kävelen vuoropäivin. Olo on mitä mainion, ja ensimakua tuloksistakin alkaa jo kertyä, mutta mikäs sen mukavampaa kuin vertaistuki, joten täällä ollaan :)

Uusi aikuisikään ehtinyt pakkislainen tässä moro. Olen Ooolusta, en pelkää poliisia, fanitan Kärppiä. Satunnaista salitreeniä takana pari vuotta. Nyt on treeni muuttunu säännöllisemmäksi ja tavoitteellisemmaksi, joten aika perehtyä enemmän treenien saloihin virtuaalimaailman kauttakin.

Mo vaan kaikille!
Muutin joitain vuosia sitten Ouluun opiskelemaan, ja noin pari vuotta on tullut käytyä salilla. Treenipaikkana toimii kunnalliset, pääasiassa Linnanmaan halli. Suurimman osan treeni- ja ravintotietoudesta olen kerännyt täältä Pakkikselta, mutta vasta kesällä tuli tehtyä tunnukset.
-A

Tere vaan kaikille! Oon 16v nuorimies jyväskylästä ja säännöllistä punttireeniä takana vasta 1kk. Mitat 174cm ja 67kg ja tämän hetken suurin tavoite saada kesään mennessä penkistä 80kg (nyt maksimi 60-65kg) joten kertokaahan kokeneemmat että onko miten realistinen tavoite? Syön paljon hyvää kotiruokaa mitään protskujauheita yms. en käytä ja pyrin saamaan proteiinia semmoset 1.5g/kg.

Ja lisätään että treenaan kahdesti viikossa 1 ja 2 jakoisen sekoituksella. Eli maanantai: kyykky 3x10, takareiden koukistus 2x10-15, pohkeet 3x12, penkki 4x6-10, hauiskääntö käsipainoilla 5x10 ja vatsat ja alaselkä. Torstai:pohkeet 3x10, vinopenkki tai käsipainoilla 4x6-10, hauiskääntö tangolla 4x8-10, ojentajapunnerrus köydellä taljassa 4x8-10, ylätalja tai soutu käsipainolla 4x10, olkapäät smith koneessa tai vipunostot käsipainoilla 4x10 sekä vatsat ja alaselkä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom