Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Moro! Olen 19v mies joensuusta. Intti takana päin ja töitä ei ole löytynyt niin kaikki keskittyminen menee nykyään punttailuun! Näillä näkymin kasvatan vielä massaa ja sitä onkin tullut n. 9kg viimeisen 1,5kk aikana. Paino on nyt n. 79.8kg ja pituus 183cm. Tavoite kesään mennessä 100kg penkistä ja painoa 85kg!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Päivää.
Eksyin tänne fooruminpuutostilassa, itkuisena ja vapisten, edellisen foorumilta poistumisen johdosta. Luulin selviäväni ilman mitään perkeleen foorumeita mutta toisin kävi. Ensin katselin täältä jotakin ruokavinkkejä, siitä siirryin treenivinkkeihin, siitä vieläkin hämärämmälle alueelle. Yleinen keskustelu. Viimeinen niitti rekistiröitymiselleni oli eilen katsomani Gymlog, nauroin vatsalihat hapoilla kaikki pätkät mitä löysin.

Olen siis 27v. Miehen retale. "Treenailtua" tulee pelkillä käsipainoilla, leuanvetotangolla ja muilla omilla pikku virityksillä. Salille en ole eksynyt koska asun sivistyksestä kaukana. Tavoitteena olisi saada lihasta siimojen ympärille, 1 vuosi painojen heiluttelua takana ja ainakin kunto on kasvanut huomattavasti vaikuttaen positiivisesti myös mielialaan. Kai sitä lihastakin on sivussa vähän tullut.
Jes, mutta siinä sepostukseni, moi,moi vaan kaikille!
Kirjoitusvihreitä tulee olemaan, mutta koitan pitää suuni supussa niin kaikilla on kivempaa :D

20 vuotta nuori mies olen ja vihdoin sain aikaiseksi liittyä tänne. Salilla on tullut käytyä satunnaisesti 16 vuotiaasta lähtien ja viime syksynä alkoi aktiivinen reenaus. Tavoitteena on saada vähän lihaa luiden ympärille ja voimaa siinä samalla. Muita harrastuksia on boulderointi (eli siis seinäkiipeilyä matalilla seinillä ilman varmistusvälineitä), talvisin lumilautailu ja kesäisin tulee välillä skeitattua (junnuna kun aloitti, niin enää ei voi lopettaa ;)). Että morjens vaan kaikille :)

Jaa... Kerta hyvä tovi on tullut "stalkkailtua" näitäkin foorumeita niin kehtasinpa sitten rekisteröityä tännekkin. Elikkä olen tälläinen rautaa rakastava olento Savosta ja hyvin pitkälti sanonta "No Pain. No Gain." kuvaa tekemisiäni melko hyvin niin salilla kuin sen ulkopuolella. Lyhyesti ja ytimekkäästi.

Oolrait. Kuten monet muutkin, olenpa pyöriny täällä enemmän kuin vähemmän ja viime aikoina pyörimisen lisäännyttyä, päätin ihan rekisteröityäkin. Pulinat sikseen (yritän ettei tämä näytä miltään treffi-ilmotukselta). Hommahan on niin, että taidan olla salilla käymisen late bloomeri, sillä ikää on kertynyt tuo 27 ja oltuani parisen vuotta syrjässä kaikesta urheilusta, alkoi pikkuhiljaa poltella punttisalitreeni pienen miehen mieltä. Aikaisemmin olen siis pelannut futista ja hoikassa kunnossa ikäni. Pelaamisen jätin kun avovaimo tuli raskaaksi ja jalat olivat reistailleet monta vuotta. Vimonen tikki oli kun fysioterapeutti sanoi että jos jatkan silloisella linjallani pelaamista, en ehkä kävele kolmekymppisenä. Noh, siitä ei sen enempiä ainakaan just nyt.

Liikkuminen jäi pariksi vuodeksi ja tuossa viime keväänä pysähdyin peilin eteen ja sieltähän tuojotti ihan eri tyyppi vastaan... Sillon naksahti, eli päätin että nyt tuli toppi kaljoille, viinoille ja muille hilavemputuksille. Tosin kun pienen ikäni olen soittanut tuota pitkätukkien ryttyytystä (joo ihan myös bändeissä levytyssopimuksiin asti joo joo.) niin tokihan se sima maistui, mutta enpä koskaan päässy rupsahtelemaan kun oli tuo jalkapallo ohella. Aloin kesällä juoksemaan about 3-4 kertaa viikossa ja siihen tein 6na päivänä lihasliikkeitä kotona (punnerrusta, vatsoja yms.) ja sain aika nopeasti itteni takasin juoksukuntoon, ylläri.

Painojen nostelu tuossa vaiheessa oli jo kiehtonut pitkään mutten ollut saanut itsestäni irti sitä jotain ja futiksen aikoihin keskityin vain siihen. Painoa oli tuollon 58-61kg. Sitten aloin syksyllä lukemaan (puntti/kehonrakennus/yms.)asioista ja jumalauta! ALoin käymään siellä salilla. Tein ihan alkuun tuota Randy Couturen treeniä millä mies valmisteli itteään Expendables-rainaan. Kitkuteltuani yhä enemmän tietoa sieltä sun täältä salihommista aivan totaalinen räjäytys oli, kun avovaimo osti joululahjaksi Iso Ahnuldin The new encyclopedia of modern bodybuilding. Toki oli sitä lukenut jo pitemmän aikaa näytöltä, mutta selkähän itelläni sinä vain meni (huono tuoli).

G6sta tietoahan sain täältä ensimmäisenä ja luettuani kirjan (ja monta osiota useempaan otteesen... vieläkin) aloitin tekemään nyt tammikuun alusta g6:sta ja kohtaha sitä on hangattu tuo 3kk, silmäillen jo seuraavaa ohjelmaa. Nyt painoa on tuo 72kg ja kukkakeppihän sitä ollaan, tahdon kyllä lisää lihaa ja naruja näitten narujen ympärille. On ollut jo kuitenkin jonkunmoinen muutos tuosta 61 kiloisesta futarista tähän pisteeseen. Tällä hetkellä käyn tuossa uimahallin salilla kun firma maksaa sen mutta tarkoitus olis siirtyä ihan "aikuisten oikeisiin" saleihin joko gym43lle tai sitten jyrylle. Mikäli täältä savonlinnastakin on porukkaa täällä foorumeilla, niin olishan se (olisko?) mukava tutustua ja saada tätä kanavaa kautta vinkkejä, älliä päähän ja potkua kehoon.

Nyt loppuu tämä kun kukaan ei jaksa tällasta selontekoa. Olen sitä mieltä, että mitä enemmän tietää, sitä järkevimmin voi treenata ja tehdä kaiken mahdollisen mihin sitten ikinä pyrkiikin. Minulla se on kyllästymiseen kukkakeppiin ja jokinorsun tuleva pelote. Terve te kaikki, oli kiva tulla kun näky valo kuistilla! Nyt schaiballe!

Laitetaas tännekin.27v mies Tampereelta.Innostuin salista näin vanhoilla päivillä :).Nyt on tullut treenattua noin 2kk josta kuukausi ammattilaisen tekemällä 4-jakoisella,4kertaa viikossa.Tulokset nousee törkeetä vauhtia,samoin motivaatio.Aikaisempaa taustaa punteista ei ole ollenkaan.Joskus nuorempana tuli käytyä potkunyrkkeilyssä,mutta siitä on jo vuosia aikaa.Lenkkeilyä alan taas harrasteleen kun kelit tästä paranee.

Aloitin puntilla käynnin kun ei vaan kestäny enää kattoa itteään peilistä.En oo koskaan ollut läski,vaan todella hoikka,siitä Nick tulee :).Nyt onkin helmesti tullut jo kuutisen kiloa lisää painoa ja tavoitteena olisi vielä kasvaa about 10-15 kiloa.Eli vähän pitemmän ajan tavoitteet.Palstaa on tullut lueskeltua jo parin vuoden ajan epäsäännöllisesti.

Moro vaan
Ikää vasta 15, mutta asennetta löytyy! Täällä foorumilla jo vuosi tullut pyörittyä ja rekisteröityneenäkin jo jonkin aikaa mutta ei vaan ole tullut kirjoiteltua mitään kun aina on vastaukset löynyt aiemmista posteista.
Jääkiekkoa 12 vuotta takana ja punttia nostettu vuosi hyvinkin aktiivisesti. Nyt 3kk harjoitellut vieläkin enemmän , tavoitteena saada massaa lisää, aina kun olen ollut pieni ja laiha.. Nyt kuitenkin 177/76.

Morjesta kaikille! Ikää on 23v, 176/83. Tampereella asustelen. Salilla tullut käytyä vähän miten sattuu 17v asti. Nyt taas todella aktiivisesti viimeiset 6kk(5krt vko). Tuloksetkin noussut ihan mukavasti :) On tullut annettua taas kaikkensa tälle lajille viime kuukausina. Nyt kun vaan jaksais jatkaa tätä mahtavaa harrastusta taukoamatta. Massakaudella ollaan tällä hetkellä. Kiristelyn pitäis alkaa sitten noin kuukauden päästä :)

Heissan vaan, uusi minäkin täällä. Ujostuttaa postata tänne kun en oikeen osaa kunnolla tätä forumia käyttää, ainakin vielä : >

Taustoista sen verran, ikää 25 ja pituutta löytynee ryhdistä riippuen 170 cm. Omaan pitkän historian painokamppailussa, painon pudotus 120 kg --> 78 kg takana ja nykyisellä 90 kilon painolla olen aloittanut uudestaan rakkaan saliharrastuksen treeni-burn-outista toipuneena. Haaveilen kisaamisesta ihan hirveästi, haaveillut siitä jo 15-vuotiaasta lähtien :) Nyt olis tarkotuksena pudottaa tätä painoa ja salilla käydä ihan terveyspainotteisesti, saada sitä oikeeta lihaa luiden ympärille. Sitten kun on päästy tavoille ja painoa saatu alas, elämäntilanteen ja -katsomuksen salliessa mennään enemmillä tavoitteilla eteenpäin.

Moro!

Juu eli tänne päätin nyt rekisteröityä muutaman kuukauden lukemisen jälkeen. Ikää on mittarissa vasta 16v ja pituutta n. 185cm. Aamupaino tällä hetkellä 85kg, mutta dietti vielä päällä niin eiköhän tosta vielä pari kiloa lähde. Salilla heilumista takana 8kk joista noin puolivuotta jotenkin järkevästi ja fiksusti syöden.

Tervetuloa taas kaikille uusille! toivottavasti löydätte paljon tietoa ja keskustelua asiasta ja asian vierestä ja viihdytte!

Moi, olen Sami!
Saleilla en käy mutta kotona punnertelen omalla kehon painolla. Joskus tyttökin jeesaa isiä istumalla selän päällä punneruksien aikana.

Moro! Pitemmän aikaa olen jo tätä foorumia stalkkaillut anonyymisti ja suurella mielenkiinnolla. Miettinyt, millaisia ihmisiä nimimerkkien taakse kätkeytyy, opiskellut treenaamista, nauranut hauskoille ketjuille ja tuntenut välillä myötäiloa, -murhetta ja -häpeää muiden palstalaisten kanssa. Päätin viimein rekisteröityä, josko tästä saisi enemmän irti kun on tunnukset ja kaikki...

Olen 25-vuotias (sinkku)mies jostain päin Suomea, suht vähärasvainen ja (kuulemma) hyvännäköinen tapaus. Tampereella olen vaikuttanut siitä asti, kun muutin pois äidin ruokapöydän äärestä. Harrastuksiin kuuluu malmin kolistelun lisäksi muukin liikunta, autot, kamerahommat, metsästys, musiikki... Salihistoria yläaste-lukioajoilta viime vuoteen asti on epäsäännöllistä ja päämäärätöntä, satunnaista painojen nostelua ilman kummempia tavoitteita. Vuodenvaihteessa hankin kortin salille ja Starting Strength osoittautui hyväksi ensiohjelmaksi. 2-3 kk jälkeen vaihdoin ohjelmaa. Puolessa vuodessa on tulosta tullut ihan kivasti :puntti:, massaa on tullut sopivasti lisää ja lihakset rupeaa jo erottumaan (vähän vielä rasvaa pois niin päkki näkyy).

Noniin, eka postaus kirjotettu ja Pakkisneitsyys/-poikuus menetetty :)

Terve. Olen 28v. laiska ja saamaton sohvaperuna jolla ei ole hauiksia, on ohuet tikkujalat ja iso läski vatsa. Peilistä katsoo helvetin järkyttävä, kalpee jannu. noo onnistuin/innostuin siinä sitten hiipimään taloyhtiön "punttisalille". itseasiassa kolmekin kertaa ja joka kerta ihan helvetinmoiset lihaskivut pari päivää treenien jälkeen ja monta päivää. pakkotoisto löytyi sillä kun aloin netistä etsimään treenivinkkejä siitä että mikä menee vikaan mutta ei tästä lannistuta vaan treenataan kovemmin :D :dance:
Rantakuntoon 2013 projekti alotettu.

Semmonen oli mun eka postaus täällä.

ps. Team M&M Gymlogit on ihan helskutin hauskaa seurattavaa.

Terve.

Nyt vihdoinkin aloitetaan kirjoittamaan tänne foorumille pitkäaikaisen seuraamisen jälkeen. Noin neljä vuotta on tullut enemmän tai vähemmän aktiivisesti pakkista seurattua, mutta ei ole vielä saanut aikaiseksi mitään kirjoittaa.

Tarkoitus olisi joskus vielä näyttää "hyvältä" ja samalla pitäisi olla jonkun verran voimaakin hankittuna. Nyt on noin 1.5v treenattu säännöllisesti dietillä ja vielä olisi noin 10-15kg tiputeltavaa ja sen jälkeen voi arvioida tilannetta uudelleen.

Hetki sitten tuli vaihdettua saliksi Variston Foreverclub ja saatiin samalla vähän uusia mahdoolisuuksia treeneihin. Tällä hetkellä treeniohjelmana ihan perus kolmejakoinen ja sillä koitetaan kehitystä saada aikaiseksi miinuskaloreista huolimatta. Ainakin vielä on kohtuu hyvin saanut sarjapainoja kasvatettua ja kiloja tiputettua reilusti.

Näillä mennään ja kohta aletaan kyselemään hölmöjä… ;)

Hei!

Tässä muutama vuosi on kulunut vain taustalla lukiessa foorumia, mutta nyt päätin, että voisihan sitä alkaa tänne kirjoittelemaankin jotain.
Täältä näytti löytyvän esittelythriidi, niin kirjotetaanpa sitten jotain itestäni.

Olen 22 vuotias nuori mies Pohjanmaalta. Asun kuitenkin Jyväskylässä opiskeluiden takia. Saliharrastusta takana noin puolitoistavuotta. Sitä ennen salilla tuli kuljettua epämääräisesti. Lisäksi kesäisin tulee pelattua pesäpalloa.

Eiköhän siinä ollu ekaksi postiksi ihan riittävästi informaatiota. Joten ei muuta ku postailemaan!

Morjensta!

30v mies Pietarsaaresta täällä!
Monta vuotta salitreeniä takana ja viimeiset 2,5v omassa Hardcore Garage gymissä treenannut!

Ennen oli tavoite penkistä hakea SM kultaa mutta toinen olkapää sanoin stop siihen suunnitelmaan.

Nyt olen laittanut uuden tavoitteen, Ajattelin mennä voittamaan CBB tulokas lyhyen sarjan fitness classicissa 2014.

Ei muuta ku hyvät treenit kaikille! Mä lähden nyt kiduttamaan olkapäitä kunnolla!:puntti:

T. Johnny

Moro, moro.

Kohta 21 vuotta täyttävä Lapista tuleva miehenalku, joka on nyt noin 9kk käyny salilla ja tästä se vasta alkaa. Aikomuksena reenatata niin pitkään kuin mahdollista.

No jos sitä vois tänneki jotain kirjotella, eli:
17v poika (miehenalku? :D) helsingistä , joka on nyt käynyt aktiivisesti 8kk salilla ja sitä ennen vähän niinjanäin tyylisesti. Aikomuksena olis nyt reenailla pari vuotta täysiä (tietenkin) ja sitten kattella niitä tavotteita vähän tarkemmin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom