Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Morjesta olen 17-v nulikka, pakkista tullu luettua jo pitkään. Puntilla tullu käytyä reilu pari vuotta, aina kun iskee inspiraatio joka toinen kuukausi niin saa tulostakin aikaseks ja tulee treenailtua oikeasti kovaa. Kehitys voisi olla hyväkin jos saisi keskityttyä johonkin pidemmän aikaa kerrallaa. :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jos saisi keskityttyä johonkin pidemmän aikaa kerrallaa. :hyper:

JOS SAISI keskittyä?!?!?! vai JOS JAKSAISI....jäi vähä epäselväksi, onko joku asia minkä takia et voi treenata joka kuukausi vai, että sulla ei riitä kiinnostus. Jos ei mitään esteitä ole jatkuvaan treenaamiseen, nii ei muuta ku ittee niskasta kiinni!!!!! Toi jos joku on turhauttavaa, että treenataan vaan joskus ja jouluna, ja loput ajat itketään kun ei oo tullu treenattua.

Kova työ yleensä palkitaan ja oot hyvässä iässä alottamaan salitouhun, ainiin ja Tervetuloa!!!

Terve olen 25-vuotias opiskelija Vaasasta. Rekisteröidyin lopulta pakkikseen treenikavereiden pitkällisen painostuksen jälkeen. En tiedä onko tästä mitään iloa mutta ei kai tässä mitään hävitäkään voi. Treenivuosia on takana noin 8 ja lisää on tulossa jos paikat vain kestäisivät. Tällä hetkellä harjoittelen erittäin kevyesti, sillä yritän päästä kaikista erinäisistä pikkuvammoista lopullisesti eroon.

Jes eli 17v jannu Mäntsälästä. Pitemmän aikaa tullu pyörittyä täällä mutta vasta nytten tuli rekisteröityä. Salilla tullu käytyä parisen vutota vähä hälläväliä asenteella, nyt olis tarkotus lähtee muuttamaan sitä ja tiputtaa painoo 90->80 ja siit sitten lihasta kasvattamaan.

Tervehdys!

Vähän päältä 30v karju(satunnainen voimailija) päätti VIPpautua laadukkaalle forumille. Pelastanut monet tylpät hetket röissä, -Auvo- kiittää ja kuittaa.

(ei se voima kylläkään ole tarttunut :whip:)

Morjens, olen 15v poika/mies (miten sen haluaa sanoa ;) ) Täältä Itä-Suomesta, puntin oon alottanu oisko viime keväänä, mutta nyt syksynä paremmin ehtiny tietoo lähinnä täältä pakkiksesta. Kuntoilu "historiasta" sen verta että no pyöräilly nyt 7v about aktiivisesti mutten siis mitään pitkiä matkoja, vaan huvikseen vapaa-ajal. Joskus vuoden päästä ois tarkotus alottaa vapaa-ottelu sit kans :)

Hei!

Olen 18-vuotias lukiolaispoika Etelä-Suomesta. Aloitin kunnolla käymään salilla vuosi sitten syksyllä. Sitä jatkui kesään asti, jonka jälkeen sali jäi puoleksi vuodeksi tauolle, kunnes aloitin taas marraskuun alussa (ja sitten salilla käynti väheneekin taas heinäkuusta alkaen, kun lähden suorittamaan velvollisuuttani isänmaalle). Tässä kevään aikana olisi tarkoitus saada lihasta läskin tilalle, eli vartaloa kiinteyttää ja saada vähän lihasmassaakin.

Olen harrastanut 7 vuotta koripalloa, pari vuotta säh... salibandya ja puolisen vuotta thainyrkkeilyä, joka jää välistä finanssiongelmien ja ajan puutten vuoksi, saliahan en lopeta. :)

Pakkotoistoa olen tässä jonkin aikaa seurannut ja nyt oli vihdoin pakko liittyä mukaan. Ja nyt kun kerran tuli tännekin liityttyä, niin voisi sitä maveakin opetella tekemään...

Morjens

Olen 23 vuotias mies Helsingistä. Salilla olen käynyt epäsäännöllisesti nyt 3 vuotta, mutta tänä vuonna alkaa AIVAN KÄSITTÄMÄTTÖMÄN RAAKA treeni kohti kunniaa...
Ihan timmissä kunnossa olen (175/69) mutta massaa pitäis saada enemmän. Oon aina välillä seurannu pakkista, mutta vasta nyt tulin tänne.
Mut ei täs muuta kun et GET IN DA SHAPE BIACHEZ!

Moikka!

Olen kohta 25-vuotias opiskelijatytsy. Taistelulajitaustaa on monta vuotta, ja juoksen ja kahvakuulailen suht aktiivisesti. Salilla oon käynyt satunnaisesti, ja nyt oliskin tarkotus ryhdistäytyä, koska voimatreeni ei todellakaan olis pahitteeksi. Liityin tänne, koska taidan olla jonkin verran ulalla näistä asioista :) Mutta eiköhän täältä löydy tietoa ja treenivinkkejä!

Päivää!

Olen 19 vuotias miäs Salosta, reps :D. Salilla käyty joku 3 vuotta, mutta viimeiset puolivuotta treenailtu tosissaan. Pitkään olen seuraillut foorumia ja nyt päätin sitten rekisteröityä tänne itsekin. Muutenkin kiinnostaa todella paljon kaikki mitä tähän treenaamiseen liittyy. Ehkä tästä jonkun ammatinkin joskus voisi saada...aika näyttää.

Hyviä treenejä vaan kaikille!

Moro
tulee vähän itelläki myöhässä tää esittäytyminen ku harvemmin tulee eksyttyä tälle sivulle :P eli oon 24-vee mies ja harrastanu enemmän tai vähemmän tosissani jotain urheilua viimeset 6 tai 7 vuotta, tosin viimeset 3 vuotta melkein pelkästään kotosalla :)

Morjes!
Olen 20 vuotias, juuri armeijan käynyt ja n. 2 vuotta epäsäännöllistä punttailua takana. Nyt kun on armeija pois alta on motivaatio kohdallaan ja voi ruveta kunnolla treenaamaan. Ruokakin taas maistuu hyvältä ja hiotaan ruokavalio parhaan mukaan kuntoon.
Kovia treenejä kaikille! :puntti:

Tervehdys!

Pakkotoistoa tullut lueskeltua nyt muutaman kuukauden ajan ja tulipa nyt viimein liityttyä mukaan. Treenattu on nyt kolmisen vuotta ja tavoitteena päästä pelastusopistoon tuossa vuoden päästä. Lähihoitajaksi luen parhaillaan ja valmistun keväällä ensihoidon koulutusohjelmasta. Eipä siinä sen kummempia, hyviä reenejä vaan kaikille! :)

Täällä myös yksi uusi.. :) 22-vuotias nainen pääkaupunkiseudulta, satunnaista salilla sähläämistä parin vuoden ajalta. Tosissaan aloin treenaamaan marraskuun paikkeilla ja nyt aivan koukussa ! Kyseistä sivustoa tässä lueskellut jo pidemmän aikaa ja nyt vihdoin uskaltauduin itsekin rekisteröitymään. :p

Morjesta!

18-vuotias miehenalku Satakunnasta. Pakkista on tullu luettua jo pitkään, siinä saliharrastelun ohessa. Täältä olen tietoni hankkinut, kiitokset siitä!
Urheilullinen nyt ja tulevaisuudessa. Lukion viimeisiä tässä vetelen ja Jyväskylään pitäis liikuntapedagogiikkaa päästä opiskelemaan. Jos (kun) ei ekalla niin tokalla/kolmannella sitten...
Mites nyt treenaan; mukamas voimaperäisesti, mutta taitaa se siihen bodailuun mennä. VIPin luultavasti hankin heti tässä alussa, eli kannulla nähdään :)

Tervehdys,
17-vuotias nuori mies tampereen suunnalta, saliharrastelu starttailtu ja tatskaa hakusessa!
Pakkiksessa jo jonkin aikaa pyörinyt mutta nyt vasta pilkahti tämä ketju esille. :)

Heipä hei vaan. Turkulainen pian 16-vuotias pikkupoika täällä. Salilla käymistä tais nyt viides kuukausi just alkaa. Pakkotoisto tuntuu jotenkin tutulta sivustolta, ihan kuin oisin ollu täällä jo kauemminkin, koska oon sen verran tätä lukenut. Paljon hyvää tietoa löytyy. Massaa minäkin pyrin salilla käymisellä keräämään, niin kuin varmaan 98% tän ikäsistä salillakävijöistä. Oon siinä jopa vähän onnistunu, viime kesänä painoin 59kg ja nyt painan 68kg (tajusin muuten itekkin vasta nyt, että sehän on melkeen kymmenen kiloa lisää, vau). Rasvaa on kertynyt pikkusen, vaikka luulisin jonkunlainen meso/ektomorfi olevani. Oon aina ollu aika laiha. 177/68 on mitat suunnilleen tällä hetkellä. Salilla käyminen on ihan paras harrastus.

Tänne tuskin oli tarkotus kertoa omaa elämäkertaansa, mutta ihan sama. Tää on kuitenki mun eka viesti Pakkiksessa ikinä, ni taisin innostua vähän liikaa.

Morjes!

26-vuotias espoolainen ilmottautuu palvelukseen..eikun siis pakkikseen. Paljon jo pakkista selanneena ja ilmasia vinkkejä treenaamisen, syömisen ja elämäntapojen suhteen täältä oppineena, koin, että olis varmaan aiheellista liittyä pakkiksen riveihin. Reenaamisen olen aloittanut Tampereella sykkeellä viitisen vuotta sitten, mutta ensimmäiset vuodet oli monen aloittelijan tapaan vähän hakemista kaikin puolin. Team M&M gymlog ja food cornerit on aivan uskomattoman upeeta tavaraa ja nyt on käynnissä Bullin muscle challenge. Odotan innolla tätä uutta pakkis -aikakauttani ja sitä että pääsee kesällä näyttämään rannalle tuloksia:)
T:Entinen rinta-hauispelle, nykyinen kynäniska

Morjensta!

Täällä tämmönen 32v Mölli Oulun suunnalta..entinen satunnais treenaaja nykyinen himo reenaaja :) Onhan tätä forumia jo vuosia tullut luettua ja aina saanut paljon tietoa ja vinkkejä..varsinkin tuolta ketoosi-dieetti osiosta jonka avulla pudotin yli 20kg painoa ja tein elämäntapa rempat sun muut.Nyttemmin on ruokavaliot hiottu kohdilleen ja reenit kulkee ihan pirun hyvin! Näilla mennään.Ei muuta kun tsemimiä kaikille reeneihin.

24-vee urheiluhullu mimmi Tampereelta ilmoittautuu joukkoonne mukaan! Saleilussa aloittelija, pari kuukautta treeniä takana. Suuri haave bikini fitness -kunto ja -kisat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom