Uusi seikkailija
Heippa!
Olen 26-vuotias nainen. Nyt vähän kuntoilutaustaa:
Olen aina kersana ollut "liikunnallisesti lahjakas". Siksi pienenä tulikin harrastettua hiihtoa melko tosissaan ja kaikkea muuta mahdollista sen mukaan, kuin pienellä syrjäkylällä oli mahdollista. Lisäksi kotona oli sitä maatalon työtä: Halkomista, pinoamista, rankamettää, perunanistutusta ja -kaivuuta, elukoiden hoitamista ja heinäntekoa, metsästystä, rakentelua ja kaikkea mahdollista. Lisäksi olin kohtuu vakuuttunut lapsena, että olen intiaani
, joten harrastin kaikkea, mitä intiaani harrastaa: Vaanimista, keihäänheittoa, kiipeilyä... Eli olin siis hyvin, hyvin liikkuva lapsi ja nuori.
Aikuisena sitten on tullut koitettua salibandyä, kungfua, keppitaistelua,.. Mikään näistä ei jäänyt harrastukseksi. Lumilautailu, kuntosali ja sähly. Siinä on ehkä ne, mitä tulee nykyään eniten harrastettua. Viimeisin lajikokemus oli downhill-pyöräily. Se oli kyllä kivaa (joskin murtui rintalasta, mutta ainahan nyt jotain murtuu..) ja pakko päästä uudestaankin!
Juokseminen ei välilevynpullistuma-iskias-liikakilot -kombon takia onnistu, mutta ei se tahtia haittaa. Jos painoa saisi alas hieman, niin ehkä vois onnistua. Läskiä on jonkin verran, mutta ei se niin haittaa, kunhan on lihasta, joka sen jaksaa yleensä kantaa;)
Luita on tosiaan paukkunut harrastusten yhteydessä. Nyt oonkin ottanut kampanjaksi kehittää niin hävyttömän lihaskorsetin kylkiluille, ettei ne enää ikinä mee poikki!
Oon tämmönen iloinen pikku kuvataiteilija-graafikko-akateemikko-amis-sosiaaliope. Pyrin ystävällisyyteen ja reippauteen, suuriin haaveisiin ja järkevästi käytettyyn elämään. Pakkotoistoon hilasin itseni, jotta motivaatio liikkua pysyy tasaisemmin yllä - ettei tule niitä lorvailukausia liikaa. Lisäksi olis kiva oppia nostamaan painoja! Suurin liikunnallinen haave on hakea poliisikouluun 2016 ;)
Tässä vielä kuva meikäläisestä. Ei mitään kaunista tavaraa, varsinkin kun on hikinen ja likainen, mutta ehkä se jotain just kertookin. Olen siis tuo blurraamaton, kuten arvata saattaa joku nokkela yksilö :D