Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Moro moro kaikille!

Oon 20v. kaveri Helsingistä. Tullu seurattua pakkista vähän pidempään ja nyt päätin rekisteröityä. Aikasemmin oon pelannut jääkiekkoa ja puntilla
käynyt sen ohella. Nyt olis kuitenkin tarkotus keskittyä punttien kolisteluun ihan tosissaan ja samalla on alkanu kamppailulajitkin kiinnostamaan. Hyviä treenejä kaikille ja syksy vaan lisää intoa!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uusi seikkailija

Heippa!

Olen 26-vuotias nainen. Nyt vähän kuntoilutaustaa:

Olen aina kersana ollut "liikunnallisesti lahjakas". Siksi pienenä tulikin harrastettua hiihtoa melko tosissaan ja kaikkea muuta mahdollista sen mukaan, kuin pienellä syrjäkylällä oli mahdollista. Lisäksi kotona oli sitä maatalon työtä: Halkomista, pinoamista, rankamettää, perunanistutusta ja -kaivuuta, elukoiden hoitamista ja heinäntekoa, metsästystä, rakentelua ja kaikkea mahdollista. Lisäksi olin kohtuu vakuuttunut lapsena, että olen intiaani:rolleyes:, joten harrastin kaikkea, mitä intiaani harrastaa: Vaanimista, keihäänheittoa, kiipeilyä... Eli olin siis hyvin, hyvin liikkuva lapsi ja nuori.

Aikuisena sitten on tullut koitettua salibandyä, kungfua, keppitaistelua,.. Mikään näistä ei jäänyt harrastukseksi. Lumilautailu, kuntosali ja sähly. Siinä on ehkä ne, mitä tulee nykyään eniten harrastettua. Viimeisin lajikokemus oli downhill-pyöräily. Se oli kyllä kivaa (joskin murtui rintalasta, mutta ainahan nyt jotain murtuu..) ja pakko päästä uudestaankin!

Juokseminen ei välilevynpullistuma-iskias-liikakilot -kombon takia onnistu, mutta ei se tahtia haittaa. Jos painoa saisi alas hieman, niin ehkä vois onnistua. Läskiä on jonkin verran, mutta ei se niin haittaa, kunhan on lihasta, joka sen jaksaa yleensä kantaa;)

Luita on tosiaan paukkunut harrastusten yhteydessä. Nyt oonkin ottanut kampanjaksi kehittää niin hävyttömän lihaskorsetin kylkiluille, ettei ne enää ikinä mee poikki! :rock:

Oon tämmönen iloinen pikku kuvataiteilija-graafikko-akateemikko-amis-sosiaaliope. Pyrin ystävällisyyteen ja reippauteen, suuriin haaveisiin ja järkevästi käytettyyn elämään. Pakkotoistoon hilasin itseni, jotta motivaatio liikkua pysyy tasaisemmin yllä - ettei tule niitä lorvailukausia liikaa. Lisäksi olis kiva oppia nostamaan painoja! Suurin liikunnallinen haave on hakea poliisikouluun 2016 ;)

Tässä vielä kuva meikäläisestä. Ei mitään kaunista tavaraa, varsinkin kun on hikinen ja likainen, mutta ehkä se jotain just kertookin. Olen siis tuo blurraamaton, kuten arvata saattaa joku nokkela yksilö :D

mieoonjoo.jpg

Heipä hei Pakkislaiset!
Eli pitkäaikaisen lurkkaamisen jälkeen päätin liittyä forumille. Elikkä, olen 22 v miespuolinen henkilö ja asustelen Tampereella. Punttihommia muutama vuosi takana ja tällä hetkellä painoja heiluttelen Sykkeellä. Puntin ohella harrastan myös lenkkeilyä. Aluksi tavoitteena oli vaan laihtua, mutta kun (läski)kilot suli, ni sen jälkeen niitä ruvettiin hommaamaan takasin lihaksen muodossa. Koukkuunhan tähän jäi, ja pahasti jäikin :D

Moro vain kaikille!

Päätinpäs itsekin vihdoinkin lopettaa taustalla himmailun ja rohkenin jopa rekisteröityä.

Olen 21 v naishahmo Espoosta. Urheilutaustaa on vaikka mitä, mutta suurin osa lajeista on jäänyt vain kokeiluasteelle. Olen käynyt kokeilemassa uimahyppyä, rytmistä
voimistelua, sekä nykyaikaista 5 ottelua, että kaikkeen saa mukaan. Sydäntä lähellä on potkunyrkkeily, vaikka siitäkin pitkään ollut poissa ja nyt about vuoden päivät uskaltanut jopa salillakin pyöriä - ja onhan se kivaa! Viikko ohjelmaan on myös tullut enemmän uintia ja juoksuakin jossain määrin. Parempaa kuntoa ja timmimpää pakettia sitä kai oli tarkoitus hakea, mutta kyllä treeneistä nykyään saa niin paljon irti muutenkin, että ei tästä paluuta enään ole.
Sillon ko reenataan, ni reenataan kans sit kunnolla :)

Hei kaikki! Olen uusi täällä ja olen liittynyt parantaa minun Suomen kieli. Olen suomalainen, näytön suomalainen, ja olen yhtä vahva kuin suomalainen, mutta olen kaksoiskansalaisuus ja ovat aina asuneet toisessa maassa.

Olen ollut painonnoston yli 6 vuotta, olen 1.93 m pitkä ja painaa 94 kg 10.4% rasvaa. Olen 24 vuotias.
En kirjoitta paljon, koska tiedän sen voi ärsyttää teitä suomalaisia lukea asioita niin paljon kielioppivirheitä.

Moro!

Tässä on sellanen keski-ikänen rapakuntonen äijä,joka yrittää epätoivosesti päästä edes kohtalaiseen kondikseen.Joskus juniorina tuli harrastettua voimanostoa vaihtelevalla menestyksellä.Sitten tulikin pitempi tauko,siis todella pitkä, ettei tehny yhtään mitään.Nyt on menny muutama vuosi räpistellessä.Rekkauduin tänne ihan mielenkiinnosta ja hyvien reenivinkkien toivossa.Oikein mukavaa syksyä kaikille :)

Okei okei, jos nyt itekkin!

Eli 19v miehenalku, lajina on tuo bodaus sekä voimailu. Pakkotoistoa olen pitempäänkin seuraillut mutta nyt sitten piti liittyä itekkin. :) Nimimerkin lopussa oleva 88 ei tosiaankaa tarkoita ikää, vaan jotain ihan muuta. ;)

Hei kaikki! Olen uusi täällä ja olen liittynyt parantaa minun Suomen kieli. Olen suomalainen, näytön suomalainen, ja olen yhtä vahva kuin suomalainen, mutta olen kaksoiskansalaisuus ja ovat aina asuneet toisessa maassa.

Olen ollut painonnoston yli 6 vuotta, olen 1.93 m pitkä ja painaa 94 kg 10.4% rasvaa. Olen 24 vuotias.
En kirjoitta paljon, koska tiedän sen voi ärsyttää teitä suomalaisia lukea asioita niin paljon kielioppivirheitä.

Käyttämällä ne kielet oppii. :) Ei tuosta nyt mahdotonta ole saada selvää vaikka hetki pitää miettiä.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tervetulo toivotukset kaikille minun puolestani o/ *hörppii pöhnässä buusteriaan ja koittaa saada silmänsä auki*

Morjens!

25-vuotias mies täällä, Helsingistä käsin. Forumia on tullu luettua aktiivisesti ja vähemmän aktiivisesti jokusen vuoden, aina tarkoituksena kirjoitella, mutta jäänyt vähän puolitiehen. Aikaisemmin tuli oltua sellainen liikkumaton, pleikkaria hakkaava pallomaha joka ei saanut mitään aikaiseksi, mutta nyt salit saatu hyvään alkuun ja jo kuukaudessa näkynyt edistymistä pikkuhiljaa. Pakko sanoa että paras homma mikä ikinä tullut tehtyä! Energiaa riittää, voimat kasvaa ja mielialakin monin verroin parempi. Upea homma!

Kokoa täältä löytyy 190cm verran ja paino jossain siinä 85kg hujakoilla, joka tosin tulee enää vain hetken olemaan rasvaa. Forumilta on tullut monet avut saatua asiassa kuin asiassa, ja nyt on pakko itsekin aktivoitua tänne kirjoittamisessa.

Omiin harrastuksiin salin lisäksi kuuluu luonnontieteiden omaehtoinen opiskelu, jääkiekon hyperaktiivinen seuraaminen (HIFK), sekä ammatin puolesta ruoanlaitto. Että terve vaan! :)

Eli siis morjens kaikille! Olen tämmönen 18w ja 183/92, olen käynyt reilut 3 vuotta salilla (kylläkin viimeisen vuoden on vähän vähemmän tullu käytyä). Nyt kylläkin wanha kunnon sali-into tullut takaisin oikein kunnolla ja on taas saanut sen aloitettu uudestaan kunnolla.

Heipä Hei! Eli eli ikää 21 vuotta, saittia lukenut muutamia kuukausia. Tylsän työpäivän kuluksi päätin rekisteröityä. On/off saliharrastusta parivuotta, nyt päätin viedän leikin leikkiä pidemmälle ja sillä täällä roikkunut. Vinkkejä salilla käyntiin ja painonpudotukseen olen täältä hakenut ja paljon tietoa onkin löytynyt! Isotyö on jo takana, mutta isompi vielä edessä!

Morjensta! 17v siima aloittelee salillä käytiä vantaan ruuhkaisessä keskuksessa, pientä salilla käyntii on ollut jo jonkun verran takana.
Zemii kans muillekkin aloittelijoille!

Heippa! Oon ollut pitkään jo liittyneenä tänne mut eipä ole kauheasti tullut kirjoiteltua. Enimmäkseen olen vain lukenut hiljaisena täällä taustalla :)
Olen 25v (kuukauden päästä) nainen Helsingistä, minulla on 9kk ikäinen tytär ja aviomies. Lempilajejani on Body Jam, Body Attack, Body Pump, Body Balance, Pilates, kahvakuula.
Olin todella hyvässä kunnossa ennen raskautta, raskaus toi kiloja 26 ja nyt 9kk myöhemmin, olen 28kg kevyempi :D Vatsa ei varmaan ikinä palaa entiselleen, en ole kuitenkaan niin timmi kuin ennen, suht timmi kuitenkin :D ainakin näin vauvan äidiksi...

Tervehdys!

Hiljattain rekisteröidyin. Olen tästä sivustosta kuullut monet kerrat, mutta eipä ole koskaan tullut tunnusta tehtyä. Mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan! :) Keski-Pohjanmaalta olen kotoisin ja olen tämmöinen parikymppinen jätkä.

Mitäs muuta sitä kertoisi? Hmmmm.. Olen opiskellut metallipuolta mutta en ihan saanut papereita, koska minulle sattui eräs tapaturma ensimmäisen opiskeluvuoden jälkeen ollessani kesätöissä ja noin puolet ekan vuoden opiskeluista meni hukkaan. Tällä hetkellä käyn töissä mutta heti vuoden vaihteen jälkeen menen takaisin kouluun. Etelämpään varmastikin lähden sen jälkeen kun paperit saan.

Että semmosta! :) Jatkakaa!

Moi kaikille! Päätin nyt vasta liittyneenä esittäytyä, kun tämmönen ketjukin täältä löytyy. Eli oon juurikin 22 vuotta täyttänyt tytteli, kamppailulajitaustaa löytyy n. 7 vuotta ja nyt reilun parin vuoden ajan oon käynyt LesMills-tunneilla ja treenannut satunnaisesti salilla. Aloittelen parhaillaan aktiivista salitreeniä eli tarkoitus on siis alkaa kasvattaa hiukka pattia... :rolleyes: Lisäksi menen tänään inbody-mittaukseen niin näkee jokseenkin kuinka tulokset alkaa kehittymään silläkin puolella :D Opiskelen yliopistossa ja käyn myös töissä, siinä kai ne tärkeimmät.

Vinkkejä konkareilta otetaan vastaan ;)

Ei ole ensimmäinen postaus mutta menkööt :)

Olen 21v miehenalku pääkaupunkiseudulta. Pakkista olen lukenut jo iät ja ajat, mutta nyt päätin lopulta itsekin tulla mukaan keskustelemaan. On/off treenausta on takana noin 6 vuotta, mutta vasta nyt olen alkanut saada jotain järkeä tähän hommaan. Koko lapsuuden ja varhaisen murrosiän on tullut harrastettua runsaasti liikuntaa, päälajina oli jääkiekko mutta tuli sitä kokeiltua paljon muitakin lajeja, judoa tuli mätkittyä 3v ja thainyrkkeilyä puoli vuotta (lopetin ennen inttiä enkä ole saanut aloitettua enää sen jälkeen). 15-vuotiaana kuitenkin kalja kävi kiinnostavammaksi kuin urheilu, ja sen jälkeen menikin muutama vuosi ennen kuin tein yhtään mitään. Nyt olen taas löytänyt liikunnan, ja olen siitä helvetin tyytyväinen! Katsotaan jos motivaatiota saisi viimein pidettyä yllä:whip:

Moikka! Oon 14 vuotias tyttö pk-seudulta. :) En ehkä kaikkein tavallisin tyttö ole, kun kehonrakennus kiinnostaa. Treenailen salilla 3-4 kertaa viikossa ja lihasta yritän hieman kasvattaa. Olen lukenut bodauksesta paljon, ravintopuoli on hyvin kunnossa. :) Treeniohjelmasta taas en ois niin varma... Se ei oo kovin rankka, eikä sisällä esim. kyykkyä tai penkkiä (en varmaan osaa edes oikeaa tekniikkaa!)... Aloitin tän salihomman vasta vähän aikaa sitten. Kaikki vinkit onkin siis tervetulleita!! :)

Hei! Olen 30 v Personal Traineri Helsingistä. Minulla on oma yritys nimeltä PrimiFit, ja harrastan vapaa-ajalla voimatreeniä, kiipeilyä, kävelyä ja lukemista. Tykkään myös laittaa ruokaa ja ruokavalioni on yhdistelmä paleo- ja Warrior-dietiä, mutta yritän lähinnä syödä ruokia, jotka sopivat minulle. Treenailen joka päivä jotain kevyttä, mutta teen salitreenin 3 kertaa viikossa.

Minulla ei ole vielä nettisivuja (yritän avata ne parin viikon sisällä), mutta tässä on linkki Facebook -sivuille:
https://www.facebook.com/pages/PrimiFit/171827222912263

Morjensta vaan kaikille!

Olen 26 vuotias opiskelijanuorukainen Jyväskylästä. Kolmatta viikkoa reeniä nyt takana, ihan aloittelija tällä saralla mutta mikäs siinä kaverin kanssa pumpatessa ja tuntumaa hakiessa. Joskus lukio aikoina tuli jonkin verran käytyä ja tehtyä vähän sitä sun tätä.
Nyt sitten ihan täysillä roolipelit käyntiin, viidesti viikossa tulee reenattua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom