Nimeni saa olla teille kanavagh, kunhan osaatte lausua, lukea ja kirjoittaa sen keskellä yötä takaperin kuultuanne. Oikean elämäni ei ole tästä forkkanikistä johdettavissa, mutta toki voitte aina yrittää arvailla.
Ikää on kertynyt kohta se kolmisen vuotta. Siis täällä forkalla. Oikea ikäni on ilmeisesti liian suuri ääneen sanottavaksi (22) Itse koen olevani vielä nuorehko mies.
Pituuteni on siitä 180 ja 200 väliltä. Liian lyhyt ammattikoripalloilijaksi, liian pitkä kääpiönäyttelijäksi.
Painoni olen viimeksi mittauttanut jollain lääkärikäynnillä aikaa sitten, enkä muutenkaan tätä kyseistä tilastoa tarkkaile. Ilmeisesti itsetuntoni on keskimääräistä parempi, tai jotain sellaista. 60kg-80kg välillä luulisin olevani.
Luokkaa/lukiota ei taida enää olla. Tampereella kävin molemmat. Peruskoulussa vihattiin kaikkea ruotsalaista ja - turkulaista, lukiossa vihattiin toista Tampereen lukioa. Kiinostuneet saavat sukeltaa näiden tietojen avulla Googlen ihmeelliseen maailmaan.
Ammatti vaihtuu pätkätyön mukaan riippuen siitä, mitä teen opiskelun lomassa. Tällä hetkellä taidan olla pummi.
Lemmikkinä minulla ei ole mursua, ainakaan vielä. Tämä saattaa olla monelle henkilölle pienoinen shockpalm, mutta en vain ole keksinyt keinoa saada ks. eläimelle tilaa ja hajunpoistajaa. Mäyräkoira kyllä löytyy, pötköttää tuossa vieressä ja katsoo välillä epäilevästi läppäriäni, jolla tätäkin postia väsään.
Pahin tapani on varmaankin 'New posts'-nappulan raiskaus!
Eniten puuhaan kai sitten tuota äskeistä.
Vihaan foorumin käyttäjiä, jotka lukevaa nimeni väärin ja kutsuvat minua sitten kannivagighsi.
Rakastan loppujen lopuksi todella montaa asiaa, maailmassa on niin paljon rakastamisen arvoista. Kaipa olen tuhoontuomittu idealisti ja romantiikko, mutta en kai voi asialle mitään. Mainitaan nyt vaikka Antiikin arkkitehtuuri, jos pitää joku esimerkki antaa.
Sisaruksia on 0. Olen aina mieltänyt sen neutraalina asiana. Olen ehkä menettänyt paljon, mutta olen myös kokenut paljon sellaista, mikä olisi jäänyt sisarusten kanssa kokematta.
Kaupunki vaihtelee työn ja opintojen mukaan. Usein Helsingissä, tai jossain toisessa Suomen isossa kaupungissa.
Harrastan seksiä. No sitäkin, mutta en kuitenkaan pääaktiviteettinani. Varmaan täällä foorumilla heiluminen, Travianin ja WoWin pelailu, ruuanlaitto ja kunnon ylläpitäminen kuuluvat harrastuksiini. Kai sitten myös joskus irkkaan aikaa tappaakseni.
Lempiaine koulussa oli varmaan aina historia. Pidin kyllä monesta muustakin aineesta, mutta valitsin nyt kuitenkin historian.
Silmien väri on harmaanvihreä, jos sellaista väriä nyt on. En jaksa kuitenkaan tarkemmin kuvata silmiäni, joten saatte tyytyä harmaanvihreään.
Tukan väri on melko normaali, vaaleanruskeahko, paikoin punertava.
Palkkaa saan hyvin vaihtelevasti, riippuen senhetkisestä pätkätyöstä. Kyllä tällä on tähän asti vuokran maksanut ja hengissä pysynyt.
Poltan puita saunakiukaassa. Joskus poltan myös Mosqun käämit.
Juon useimmiten vettä. Myös kahvi, mehu ja alkoholi kuuluvat listaani.
Lempijuomani vaihtelee usein tilanteen mukaan, nyt maistuisi kuppi Findrexiniä.
Lempikarkkipussi on varmaan Pandan lakumix, sitä tuli viimeksi syötyä. Muita pusseja en nyt muista, joten valinta oli helppo.