Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

26v poika raahesta... en vielä tiedä mikä musta tulee isona kun vakuutusyhtiön porukka ei oo vielää kertonu... työskentelin rakennusalalla vuoteen 2008 asti jolloin loukkaannuin..
puntilla kulkenut nyt 4kk ja seuraillu palstaa pidemmän aikaa. kaks lasta ja emäntä löytyy, kotieläimiä ei hankittu... 173 pätkä ja painoa 92kg uudet tutut tervetulleita ja en suutu jos mua pikkusen neuvotaan =) pistäkää viestiä tulemaan jos on jotain kerrottavaa tai kysyttävää...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Moro! 22v miehenalku turusta ilmoittautuu. Päätin rekisteröityä kaverin painostuksesta, nyt 183cm/74kg. Nyt olis tarkitus saada lihaa luiden ympärille pikku painonnostolla.

Moro. Liian lähellä kolmeekymppii oleva makkaraniska, joka ei saa yleensä itteään niskasta kiinni tehdäkseen mitään. Nytpä sitouduin sitten käymään vuoden salilla ni enhän mä niitä rahoja hukkaan heitä.

Vastaanotto pakkikselle on ollu ihan perseestä, mutta jos se siitä.

kiitos, kiitos.

Joensuulainen valokuvaaja kynäniska ilmoittautuu!

Fyysinen ikä 18 henkinen 10. 177 75 on pituuksia ja painoja. Salilla on tullut ennenkin käytyä mutta silloin tuli tehtyä mitä mieli teki jne. nyt 2kk ajan olen käynyt reippaammin salilla. Tulin täältä hakemaan vähän ohjeita ja neuvoa hommaan. Tavoitteena ois vähä niiku voiman hakeminen ja siinä samalla lihasmassaa! Jos täältä sais lisää innostusta hommaan...

Morjesta pöytään! Suurin piirtein vuoden selailun jälkeen sain itseäni niskasta kiinni ja rekisteröidyin tänne. Pääseepähän kommentoimaan asioihin joihin on pakko jotain sanoo!

Terve vaan. Pari vuotta sitten kans tänne rekannu muttei ihmeemmin vielä tullut osallistuttua. Kolkyt jotain on taulussa ja nelisen vuotta enemmän tai vähemmän aktiivista reeniä on takana. nyt tarkoitus ottaa "ammattimaisempi" ote hommaan. Kiitos ja anteeks jo valmiiks kaikista typeristä kommenteista ;)

Tervehdys!

Olen 17-vuotias miehen alku Tampereen läheltä. Vähän yli vuoden ajan olen käynyt salilla. Tänään vihdoinkin päätin rekisteröityä tänne, vaikka Pakkista on tullutkin luettua jo salilla käynnin alusta asti.

Terve kaikille!

Olen 15vuotias poika Rovaniemeltä.

Pituus 182cm paino 66-70kg

Treenaamisen aloitin vuosi sitten, mutta kyllä niitä taukojakin on ollut, kotoa löytyy penkki ja painot niin niillä olen päässyt hyvin alkuun ja saliin olen tutustunut käymällä pari kertaa, mutta alan käymään säännöllisesti salilla ensi kesänä.

Muut harrastukset ovat jääkiekko vapaa aikana ja kesäisin skeittaan tosi paljon jonka ansiosta olen huomannut tuloksia jaloissa.

Tavoite on kasvattaa lihasmassaa!

hups, meinas mennä tämä ohi...

moro!

mutta siis porista ollaan, ikää 30 ja 3 pojan viikarin äiti- ihminen. puntilla tuli ennen lapsia käytyä säännöllisesti vuosia, nyt sohvaperunointia sellaset 6 vuotta:curs:...viime syksynä alottelin taas pikkuhiljaa salilla rehkimistä. :puntti:pakkista oon seurannu taustalta jo vuosia, nyt vasta rekkauduin:)

Morjesta vaan kaikille!
Päätinpäs sitten itsekin rekisteröityä tänne. Foorumeita olen muutaman viikon ajan seuraillut vierailijana.
Salilla käynnissä olen melkolailla aloittelija, ja toivonkin löytäväni täältä foorumeilta hieman vinkkejä treenaamiseen, ruokavalioon ym. asiaan liittyvää. :)

esittäytyminen

jahas esittäydyin jo hiukan mimmien puolella joten laittelen tännekkin. elikkä olen 27v nainen ja olen jo 13-14v nostellut painoja silloin lähinnä kotona nyt ihan salilla. mutta hyötyliikuntakin on ollut lähellä sydäntä. (nyt laihduttelun ja lihasmassan kasvattelun merkeissä mennään). nykyään nousee joitakin kertoja 10-11kg käsipainot hauisvääntö ja pystypunnerrus, paras jalkaprässissä 140kgx10krt. eli ei nyt mikään hirmuinen tulos vatsoja menee noin sata painoilla ja ilman.. (suurin saavutus on että kuukaudessa kävelin lähes 400km hyötyliikuntana koulutukseen ja takasin puolentoista vuoden ajan. :D )

siinäpä nyt jotakin.. mielenkiinnolla olen lueskellut täältä juttuja noin parisen vuotta kun mieheni näytti tämän foorumin puolikkaan minulle niin ajattelin että voisinkin tätä projektiani ajatellen kirjautua jos tulee elämää suurempi kysymys mieleen:) .

Morjesta Kaikille!

joo elikkäs 17 vuotias miehen alku helsingistä. About kuukausi sitten aloitin salilla käymisen ja tavoitteena saada vähän lihaa luiden ympärille! :)

Heippa vaan kaikille, olkoon nyt eka posti sitten tähän ketjuun :) Kuten nickistä voi päätellä, urheilu on lähellä sydäntä. Pakkista on tullut luettua jo useamman vuoden, mutta en ole uskaltautunut sekaan ennen kuin nyt. Tämä on hauskin ja hyödyllisin foorumi, joten kiva olla mukana porukassa!

Moiii. Pitkään tullu luettua foorumia, ja nyt aattelin liittyä. 3 vuotta tullu salilla käytyä ja pari viimestä ihan vaan sen takia, että ei oo voinu lopettaa käymistä. :puntti:

Nimeni saa olla teille kanavagh, kunhan osaatte lausua, lukea ja kirjoittaa sen keskellä yötä takaperin kuultuanne. Oikean elämäni ei ole tästä forkkanikistä johdettavissa, mutta toki voitte aina yrittää arvailla.

Ikää on kertynyt kohta se kolmisen vuotta. Siis täällä forkalla. Oikea ikäni on ilmeisesti liian suuri ääneen sanottavaksi (22) Itse koen olevani vielä nuorehko mies.

Pituuteni on siitä 180 ja 200 väliltä. Liian lyhyt ammattikoripalloilijaksi, liian pitkä kääpiönäyttelijäksi.

Painoni olen viimeksi mittauttanut jollain lääkärikäynnillä aikaa sitten, enkä muutenkaan tätä kyseistä tilastoa tarkkaile. Ilmeisesti itsetuntoni on keskimääräistä parempi, tai jotain sellaista. 60kg-80kg välillä luulisin olevani.

Luokkaa/lukiota ei taida enää olla. Tampereella kävin molemmat. Peruskoulussa vihattiin kaikkea ruotsalaista ja - turkulaista, lukiossa vihattiin toista Tampereen lukioa. Kiinostuneet saavat sukeltaa näiden tietojen avulla Googlen ihmeelliseen maailmaan.

Ammatti vaihtuu pätkätyön mukaan riippuen siitä, mitä teen opiskelun lomassa. Tällä hetkellä taidan olla pummi.

Lemmikkinä minulla ei ole mursua, ainakaan vielä. Tämä saattaa olla monelle henkilölle pienoinen shockpalm, mutta en vain ole keksinyt keinoa saada ks. eläimelle tilaa ja hajunpoistajaa. Mäyräkoira kyllä löytyy, pötköttää tuossa vieressä ja katsoo välillä epäilevästi läppäriäni, jolla tätäkin postia väsään.

Pahin tapani on varmaankin 'New posts'-nappulan raiskaus!

Eniten puuhaan kai sitten tuota äskeistä.

Vihaan foorumin käyttäjiä, jotka lukevaa nimeni väärin ja kutsuvat minua sitten kannivagighsi.

Rakastan loppujen lopuksi todella montaa asiaa, maailmassa on niin paljon rakastamisen arvoista. Kaipa olen tuhoontuomittu idealisti ja romantiikko, mutta en kai voi asialle mitään. Mainitaan nyt vaikka Antiikin arkkitehtuuri, jos pitää joku esimerkki antaa.

Sisaruksia on 0. Olen aina mieltänyt sen neutraalina asiana. Olen ehkä menettänyt paljon, mutta olen myös kokenut paljon sellaista, mikä olisi jäänyt sisarusten kanssa kokematta.

Kaupunki vaihtelee työn ja opintojen mukaan. Usein Helsingissä, tai jossain toisessa Suomen isossa kaupungissa.

Harrastan seksiä. No sitäkin, mutta en kuitenkaan pääaktiviteettinani. Varmaan täällä foorumilla heiluminen, Travianin ja WoWin pelailu, ruuanlaitto ja kunnon ylläpitäminen kuuluvat harrastuksiini. Kai sitten myös joskus irkkaan aikaa tappaakseni.

Lempiaine koulussa oli varmaan aina historia. Pidin kyllä monesta muustakin aineesta, mutta valitsin nyt kuitenkin historian.

Silmien väri on harmaanvihreä, jos sellaista väriä nyt on. En jaksa kuitenkaan tarkemmin kuvata silmiäni, joten saatte tyytyä harmaanvihreään.

Tukan väri on melko normaali, vaaleanruskeahko, paikoin punertava.

Palkkaa saan hyvin vaihtelevasti, riippuen senhetkisestä pätkätyöstä. Kyllä tällä on tähän asti vuokran maksanut ja hengissä pysynyt.

Poltan puita saunakiukaassa. Joskus poltan myös Mosqun käämit.

Juon useimmiten vettä. Myös kahvi, mehu ja alkoholi kuuluvat listaani.

Lempijuomani vaihtelee usein tilanteen mukaan, nyt maistuisi kuppi Findrexiniä.

Lempikarkkipussi on varmaan Pandan lakumix, sitä tuli viimeksi syötyä. Muita pusseja en nyt muista, joten valinta oli helppo.

Hei kaikille!
Mä oon jo hetken lueskellu palstaa mutta en oo rohjennu kirjoitella mitään. Mutta jos aloittaisi vaikka esittäytymällä:
Jyväskyläläinen neitokainen jolla ikää mittarissa 23. Kuntoilu on kivaa ja uusia vinkkejä oon täällä lueskelemassa :)

Moi, olen henki. Kokovartalokyrpä Tampereelta. Opiskelen yliopistotasolla, oon vähän kuin good will hunting. Harrastuksiini kuuluu kädenvääntö ja baarielämä. Viestini forumilla tulevat olemaan pääsääntöisesti lyhyitä ja turhia. Ne jotka mut tuntevat tietää että olen livenä aivan yhtä pässi kuin netissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom