Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Minä olen "uusi" täällä myös. Muutaman vuoden selaillu ihan lukumielessä foorumia... rekattua tuli jo vähän aikaa sitten, mutta jos sitä nyt tulisi jo jotain postattuakin...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uusi käyttäjä ilmoittautuu foorumille, aiemmin on tullut satunnaisesti selailtua joitain aiheita.

Ikää on mittarissa 33 vuotta ja punttien kanssa heiluminen alkoi joskus 14-vuotiaana, kun ostin Weiderin vinyylipainot ja levytangon. Niiden kanssa tulikin peuhattua pari vuotta aika aktiivisesti Weiderin oppaan mukaan, joka tuli painojen mukana. Sitten alkoi opiskelut ja solukämpissä asustelu, joten puntit jäi kotipuoleen ja kolistelukin loppui käytännössä kokonaan. Muita harrastuksia oli kuitenkin, joten ei ihan rapakuntoon päässyt 10 vuoden aikana. Viitisen vuotta sitten taas alkoi homma kiinnostaan ja satunnaisesti tuli salilla käytyä, mutta ihan vaan silloin kun huvitti. Sitten syntyi poika vajaa neljä vuotta sitten ja taas hommat jäi muka ajanpuutteen takia, liekö ollut laiskuutta. ;) Pari vuotta sitten muutimme nykyiseen asuntoon ja sain kuulla että taloyhtiössä on oma kellarisali painoineen ja vehkeineen, no taas melki vuos meni ihmetellessä ja sillon tällön salilla piipahtaessa, mutta vuosi sitten otin itseä niskasta kiinni ja aloin käymään 3 kertaa viikossa siellä. Nyt alkaa jotain tuloksiakin näkyä ja painokin on noussut 10 kiloa. Että semmosella taustalla ollaan liikkeellä ja koitetaan pitää into piukassa jatkossakin, eikä anneta laiskamadolle otetta. Tuli tilattua tuo Massaa! Voimaa! teoskin, josta varmaan löytyy paljon lisää mielenkiintoista tietoa, jne.

Olen 26-vuotias tuulen nussima vinkuheinä.. -tai siis luonnostani hoikka liikuntaholisti. Lähemmäs kahden vuoden tauon jälkeen (mukamas ollut elämässä liian kiire) alan taas treenata aktiivisemmin salilla. Tarkoitus on olla hyvissä lihoissa kesällä 1010!

Meikäläinen 25-vuotias helsinkiläistynyt wannabe-urheilija. Jääkiekkoa pelannut tosimielellä koko pienen lapsuuden intti-ikäiseksi asti ja nykyinen ykköslaji on amerikkalainen jalkapallo vaihtelevalla menestyksellä.
Punttihommia tullut puolivaloilla harrastettua lätkähommien lomassa ja harvakseltaan sen jälkeenkin. Tänä syksynä otin itseä niskasta ja aloin käydä vähintään 3krt/vko puntilla muiden treenien lisäksi, tavoitteena saada lihasmassaa ja voimaa sekä vahvistaa olkien lihaksia jos sillä saisi ostettua muutaman vuoden lisää aikaa ennen tähystysleikkausta.
Pituutta about 183 ja painoa n.87.
Moro vaan kaikille!

parikymppinen mehupilli tampereen suunnalta. Harrastanut nuoruusvuosina jääkiekkoa ja jalkapalloa. Nykyään ainoastaan punttisalilla käynti.
Seurannut palstaa sivusta jo jonkin aikaa mutta nyt ajattelin ruveta kirjottelemaan!:)

Mukaan ilmoittautuu 20-vuotias, alunperin pohjoisesta kotoisin ja nykyisin Turkkusessa asusteleva nainen. Foorumia olen sivusta seurannut jo viiden vuoden ajan ja epäsäännöllistä salihistoriaa löytyy samalta ajalta. Suurimman osan tiedoistani reenaamisesta ja ravitsemisesta olen täältä perinyt, kiitos siitä! Muita intohimon kohteita ovat kirjat, elokuvat ja lähes kaikenlainen musiikki, lähellä sydäntä progressiivinen metalli.

Morjesta vaan kaikille.
Olen siis uusi naama täällä, vaikkakin foorumia on tullut seurattua aika aktiivisesti jo aijemmin.
Ikää siis tällä miehellä 27 ja vaikka vuosirenkaita on noinkin paljon, niin reeni taustaa on salilta vasta reilu puoli vuotta (sitä ennen puoli vuotta kotona pumppailua) ja muuta urheilua on tullut harrastettua ihan vaahtosammuttimen kokoisesta asti.
Paljon olen tältä foorumilta apua saanut ja sen takia päätin nyt liittyä / aktivoitua.

Että sellasta. Ja sit eikun :puntti:

Terve.

olen harvinaisuus tällä palstalla:yli 40-vuotias äijä. rakennusalan yrittäjä ja maajussi.

Voimanosto loppui vuonna 95. Sen jälkeen en ole tankoon juuri koskenut. itta tuli täyteen kerralla.

Niin ja se penkki. + 200 kiloa kisoissa.

Juu elikkäs 23v pojannulikka etelä-pohjanmaalta..treenannu n,5 vuotta mut pari vuotta oikein "järjen" kaa.foorumia lukenu jo vuosia mut hiljattain vast rekisteröityny :D

33v ja salilla en ole kerennyt käydä sitte roinafoorumin, mutta kovasti taas menossa.. Tietää tulleensa vanhaksi, kun tunnistaa muiden 10 vuoden takaisia nimimerkkejä, muttei muista omaansa..:rolleyes:

Moro vaan. Oon 17 vuotias kaveri Vaasasta ja punttailua on takana parisen vuotta, josta n. vuosi "fiksua" treeniä. Pakkikselle on tullu rekattua noin puoli vuotta sitten, mutta kirjoittaminen on jäänyt vähän vähemmälle, vaikka foorumia olen aktiivisesti lukenut.

Morjesta. Oon myös uus täällä. Selaillu oon jo pitemmän aikaa palstaa mutta nyt tuli vasta rekisteröidyttyä tänne, joten toivotaan että tästä nyt on sitte apua =D

Omasta puolestanikin tervehdys vaan kaikille. 31v. timpuri P-Pohjanmaalta. Säännöllistä saliharrastusta takana nyt reilu puoli vuotta, sitä ennen epäsäännöllisempää punttailua kotosalla. Kilpaurheilu taustaa löytyy nuoruudesta hiihdon, suunnistuksen ja lentopallon merkeistä. Jonku aikaa lueskellu aktiivisesti pakkista ja parisen viikkoa sit tuli rekattua sit tänne.

"tulokas"

Moro kaikille pakkislaisille vaan. Päätin nyt vihdoinkin rekisteröityä tänne vaikka oon kyllä lueskellu aikasemminki ketjuja. Oon 18v ja puntilla käyny noin kolmisen vuotta - motivaatio on vaan kokoajan noussu ja nyt armeija vielä lisää sitä.Eipä muuta..

Ja moro vaan kaikille. Elikkäs oon parikymppinen kaveri jyväskylästä ja onnistui vihdoin rekisteröitymään vaikka sivuja on tullut selailtua jo useampi vuosi. Punttitreeniä takana se noin kolme - neljä vuotta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom