Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Hellou!

Ikää miehellä on 23v ja salilla on käyty vaihtelevalla menestyksellä lukioajoista lähtien. Taustalla myös erilaisia kamppailu- ja itsepuolustuslajeja sekä normaalit fudikset (5v) ym. Nykyään salilla tulee käytyä aktiivisesti ja siinä ohessa myös aerobista settiä kuten juoksua, hiihtoa ym.

Pääasiallisesti treenaan Seinäjoella, mutta lomat ym. vietän yleensä Vaasassa josta Seinäjoelle pari vuotta sitte muutin opiskelujen takia.

Ja "kotisalina" pidän edelleen Hietalahden Kuntotaloa Vaasassa :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ciao!

33v intohimoinen golfaaja lady joka 10v tauon jälkeen aloitti aktiivisen salilla käynnin.
Nuorena kylä nostelin punttia öbaut päivittäin 5 vuoden ajan, sitten poksahti olkapää.
Siitä siirryin tanssimaan jota harrastin 6 vuotta kunnes poksahti polvi.

Sit piti vaihtaa golfiin, ei enää liian rankkaa juoksemista kestäny paikat. :rock:

Salia alotellaan nyt kevyesti, mutta varmasti.
Kiva huomata että se sama kipinä tähän on mitä 10v sittenkin :)

Terve kaikki!

Ikää tällä koltiaisella on 18 vuotta ja muutama vuosi sitten tuli käytyä todella epäsäännöllisesti salilla, mutta nyt saanut taas uuden kipinän ja alkanut käydä ihan kunnolla ja säännöllisesti salilla. Treeniä vasta pari viikkoa takana, mutta hyvältä tuntuu! Toivompa vaan, että tämä into mikä minulla on nyt päällä ei lopahtaisi! Ainakin nyt haluaa vaan kokoajan salille. :)

Terve!

Kuten sivusta näkyy että olen rekisteröitynyt joskus vuonna 2006, mutta seurasin aina vain sivusta postaamatta itse mitään. Isoa motivaatiota silloin täältä sain salilla käymiseen ja hyviä treeni- sekä ravintovinkkejä.

Nyt vuoden salitauon jälkeen alko uusiks ja tänne taas palasin.

Tervetuloa toivotan itselleni, olenhan jo vanha rotta täällä. 3 vuotta.

Heissaaaan! Olen 18-vuotias tyttönen Espoosta ja jo pidemmän aikaa seurannut ilman rekisteröitymistä, mutta nyt päätin kunnostautua tässäkin asiassa. Puolisen vuotta olen käynyt salilla, mutta vuoden verran harrastellut kaikkea ryhmäliikuntaa. Noita ennen tanssin kahdeksan vuotta. Nykyään treenailen 6-9 kertaa viikossa salilla, ryhmäliikuntatunneilla ja sitten tällä viikolla aloitan myös kuntonyrkkeilyn!

Morjesta,

Ikää löytyy 19 vuotta, urheillu pienestä pitäen kaikkee, välillä löysemmin, välillä kovemmin...Salilla käyntiä ny ollu 2,5 vuotta ja lihasta ja voimaa tullu...Nyt jonkun aikaa reenaillu ihan sillä tyylillä et lihas massa kasvais...Lihas on tervetullutta, rasva ei..Mutta jos haluu lihasta tulee rasvaakin ja nää sit aeroobisella liikunnalla poltetaan...Ei muuta piste :D Olin intissä 6vk ja polvi paskaks, mut nyt taas kestää reenaamista :D

Edit: tunnukset ollu pari vuotta, mut nyt alkaa reeni tosissaan... :D

Heips :)
Täällä 23-vuotias vaasalainen nainen. Liikunta koostu pitkälti hevosten ratsastamisesta, ja silloin tällöin yllättävän energiapuuskan sattuessa lenkkeilystä. PITÄISI koittaa saada itsensä salille, että VOISI saada vähän lihaksia kehitettyä, joista SAATTAISI olla hyötyä myös ratsastuksessa. Nyt syksyä kohti on hyvä miettiä tällaista, kun kisakausi on lopuillaan, niin sitä aikaakin saattaisi löytyä :)

Moro!

Elikkäs 17-vuotias poika pohjanmaalta. Erilaista urheilua on tullut harrastettua pienestä pitäen, painista yleisurheiluun.. 4 vuotta on salilla käyty, joista 3 vuotta aktiivista.. Juttuja on tullut luettua täältä jo pidemmän aikaan. Tavotteita ei ole pidemmällä tähtäimellä vielä, mutta lisää lihasta ja voimaa lähdetty hakemaan!

Tervehdys vaan!
25 v pojankoltiainen Helsingistä, pentuna tuli jääkiekkoa pelailtua pidemmän aikaa, ihan tonne aikuisikään asti. Nyt hieman punttia sillon tällöin kun motivaatiota löytyy, kamppailulajeja tullut kokeiltua laidasta laitaan, ja nyt on se oma juttukin löytynyt, eli sitä opiskellessa menee vapaa-aika..

Unohdinpa esitellä itseni kokonaan. Eli 31 vuotias bodari kuusankoskelta. 2 vuotta treenattu kovaa ja tavoitteena joskus kivuta lavalle, eikä mikään kiire vielä tässä iässä siihen.
17 vuotiaana tuli leikittyä painoilla, mutta homma ei silloin vaan innostanut vaan oli aika vaihtelevaa, tietty matkassa oli mukana opiskelua ja muutakin tärkeämpää.
Nyt on hyvää aikaa ottaa tästä raisusta harrastuksesta kaikki irti.

Kauan lukenut jo, jonkinaikaa kirjoitellut. Pian täysi-ikäistyvä poika Somero-nimisestä pikkumestasta. Innostuin vuosi sitten puntista, kun jäi ammattikoulun takia paljon ylimääräistä aikaa. Alkuvuodesta kävin sitten jo 3 kertaa viikossa salilla ohjelman kera. Vasta joskus keväällä havahduin ruokavalioni surkeudesta. Alkuvuodesta olin 60-kiloinen, nyt vaaka alkaa näyttää sinne 70 kilon puolelle. Osa tuosta läskinä tietty, mutta talven jälkeen tarkoitus tehdä pikainen dieetti, tai mitä vaatiikaan, että saisi edes vähän ylimääräistä pois.

Minut on helppo ymmärtää väärin, eikä kannata todellakaan pahastua, jos puhun ohi sanojeni.

Dodiin hetki tullu jo foorumia lueskeltua. 21-vuotias sälli Järvenpäästä. 2008 alkuvuodesta tuli väännettyä autotallireeniä reilun kuukauden verran. Into lopahti, eikä salillekaan kiinnostanut lähteä. Nyt on koulut ja intit käyty ja oma kämppä alla, niin alko reenaaminenkin kiinnostaa taas. Eli ruokavalio vetästy uusiksi ja 1.5kk salia takana aktiivisesti. Paino nousee ja tulokset myös. Kyllä sitä vielä isoksi kasvaa (hope so)

Morjens!

18v kynäniska olen ja parisen vuotta sitten jo oli suunnitelmissa alotella tätä, mutta innostus laantui tyystin.
Innostus on tästä sitä myöten vuoden aikana kasvanut perhanasti ja ensi viikolla alottelen kuntosalilla käymisen Espoon Classig Gymillä.
Näkyillään siellä ;)

Uusi en täällä ole aivan, mutta on tullut tässä viime vuosina kirjoiteltua niin vähän, mutta päivittäin tullut kyllä lueskeltua foorumia :D Eilen sitten ihmettelin että miksi en itsekkin kirjoittele kerta päivittäin olen vuosia jo lueskellut:jahas: Nojoo mutta kuitenkin, olen 17 -vuotias kynis itä suomesta:puntti:

Heipähei kaikki!

Laitanpa tämän tänne vaikka esittäydyinkin jo tuolla mimmien puolella :)

Täältä olen aiemmin löytänyt neuvoja ja jeesiä monenlaisiin pulmiin ja vihdoin päätin rekisteröityä. ELI saanen esitellä uuden vahvistuksenne:

Olen 27-vuotias Nainen Helsingistä. Aktiivinen tausta ratsastuksen merkeissä, _kunnon_ notkahdus parikymppisenä ja nyt iloinen terveysliikkuja/kuntoilija vuodesta 2004. Lajeina pumpit ja jumpat, tankotanssi, kiipeily, lenkkeily (sauvoilla ja ilman) ja tavoitteeton kuntosaleilu vaihtelevalla säännönmukaisuudella.

Myös alanvaihto mielessä liikunnan ja hyvinvoinnin puolelle, tällä hetkellä sairaslomalla burn outin/ masennuksen takia. LIIKUNNAN AVULLA TÄÄLTÄ NOUSTAAN, eikös niin!! :dance:

Eli hiphei kaikille!

elikkäss olen tällänen 27-vuotias kynäniska savon maalta, joskus pesäpallon kanssa tekemisissä ollut uuden kipinän kuntosali hommiin saanut aloittelija( 9 vuoden tauko takana!!!). Jospa se tuo kunto puoli rupeaisi paranemaan tässä vähitellen. Salilla noin 2-3 kertaa viikossa, ja kiitos työkaverin jopa ohjelman mukaan teen nykyään.... Vasta 1kk takana, mutta toivon mukaan monta edessä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom