Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Moro. Joitain vuosia tullu tässä pakkista selailtua ja nytpä päätin liittyä mukaan.
Itse treenailen lähinnä taikkua, kikkistä ja nekkailua, treenejä tulee tällä hetkellä 7-11 krt viikkoon.
Entinen wanna be massapotari:)

Morjens Kaikille. Olen 29-vuotias mies Joensuusta.Kaveri vinkkas tästä foorumista ,ja pitihän se tulla kattoo.Eli tuli salilla reenattua 8-vuotta,mutta sitten
se hiipui pariks vuodeks.Nyt veri vetää taas salille,ja onhan se muka Harrastus.:rock:

Noni, nyt sitten tuli rekisteröityä. Olen lueskellut foorumia jo jonkun aikaa.Tampereella asustelen ja 25 vuotta on ikää. Rautaa on nosteltu noin vuoden verran säänollisesti, pyöräily ja pikaluistelu kuuluu myös harrastuksiini

Iltaa!

Olen 23v. tamperelainen mies. Punttia on tullut nostettua n. 15-vuotiaasta lähtien vaihtelevasti ja välillä ollut pitkiäkin taukoja (esim. intti)
Nyt kuitenkin taas vuoden verran tosissaan tullut reenailtua ja motivaatio huipussaan, kun massaakin ruvennut saaman.

Pakkista selaillut tämän vuoden.. hyviä ja auttavia asioita löytyy.
Hieno meno!:dance2:

Helou!

Olen enemmän ja vähemmän salia/jumppaa/juoksua harrastava tytteli. Nyt on menossa se "vähemmän"-kausi ja ajattelin keräillä täältä motivaatiota.. Olen palstaa seuraillut jo jonkin aikaa. Hauskoja juttuja teillä :) Ja ennen kaikkea, hyviä treenivinkkejä jne.

wad up! Hetki tullu selailtua foorumia jo aikasemmin nyt päätin liittyä iloiseen joukkoon. Punttis treeniä harrastanu jonkun seittämisen vuotta vaihtelevalla aktiivisuudella. Tammmikuussa pääsin pois intistä jonka jälkeen lähteny innostus ja jopa tuloksetkin vähännousemaan, vaikkakin vielä pääsääntöisenä ykkös lajina pidänkin juoksua aina tohon syyskuuhun asti jollois ois tarkoitus riäkäisä marathon alta pois. Aikasempia harrastuksia ollu joskus junnuna fudis ja inttiin lähtöön asti kestänyt uinti.

Hei!
20-vuotias mies Kuopiosta. Pari kuukautta kuntonyrkkeilyä harrastanut ja aiemmin lenkkeilyä&kesäisin rullaluistelua. Pakkista on tullut luettua jo jonkin aikaa, nyt voisi ruveta kirjoittamaan :)

Moi. Jeesus mää oon ollu huono näissä!

Jyväskylässä kasvanu, Lahdessa koulua käyny. 21 vuotias entinen hippi nykyinen plutoniuminnostelija vailla lihaksia :rock: Kamppailulajeja tullu tahkottua pieni listallinen, mutta nyt olisin etsimässä itsestäni sitä isompaa puoliskoa. 3-4kk tullu puntattua ja tää homma ei lopu edes siihenkään että laskevat multaa mun päälle kilotolkulla :puntti:

Moro!

Seinäjoen suunnalta kotoisin, ikää 30v ja salilla tullut käytyä viimeset 8-9v enemmän ja vähemmän säännöllisesti, nyt about pari vuotta aktiivisesti. Hiukan juoksua yms. liikuntaa siinä sivussa. Tällä hetkellä salilla vois käydä vaikka kolmesti päivässä, mutta muona puoleen ei pysty ite vaikuttaa, vaan on vedettävä mitä eteen tuodaan, ja rahkaa ei ole saanu taas kuukausiin...:itku:

Pakkista tullut selailtua toisinaan ja tulipa tuossa sitten rekisteröidyttyä sisään.

Terve!

Kuopiossa asuva 19 vuotias nuori (jätkä), joka istuu koneella, kommentoi asioita foorumeilla, juo kaljaa (välillä) ja käy salilla välillä ettei kaljamaha pääse yllättämään.
Pakkotoistoo jo kohta vuoden seurailleena oon löytäny tylsiin hetkiin täältä parhaimmat naurut. Jatkakaa samaan malliin :D

alotin pakkotoiston käyttämisen ihan vaan ku sattu sivu nenän eteen.

Mutt olen valuraudasta tehtyjen painojen ystävä ja tykkään kaikesta mikä liittyy lihaskuntoon

Morjens! Oululainen 27-vee Viikari ilmoittautuu! Pakkista on tullut selattua vuosikausia, mutta keskusteluihin osallistuminen on jäänyt. Yritän korjata tilanteen, ja tiristän neitseellisen postaukseni tänne asiaankuuluvaan ketjuun. :)

Reenitaustaa on sellaiset 7 vuotta punttien parissa ja kamppailulajeja siihen päälle vielä vähän reilummin. Ennen veivasin rautoja kaupungin saleilla, mutta nyt tuli otettua kortti vuodeksi satsille. Treeninäkymät ainakin parani, tuloksista en vielä tiedä. :D

Moro!

Tulipa vihdoin rekisteröidyttyä Pakkikselle! Punttailua olen harrastanut lukioajoista asti, välissä kyllä pari pitkääkin taukoa. Tämä nykyinen "puhti" jatkuu nyt jo neljättä vuotta. Tavoitteet ovat maltilliset, ehkä hieman enemmän voiman kuin bodailun puolella. Natuna mennään ja tykkään etukyykystä :)

Terve!

25 vee nauravainen nainen Oulusta. Olen lueskellut pakkista enemmän tai vähemmän viime vuosina ja hakenu vinkkejä lähinnä tekniikoihin (ja ohjelmiin). Punttia treenannu aktiivisemmin vähän reilun vuoden päivät, joskin keväällä oli useemman kuukausien aktiivinen tauko jostain syystä.:whip: Sitä ennen kyykänny lähinnä lentiksen oheisharjoitteena. Massaa tarttis vähentää ja fläsästä mielellään.

Mutta lämpimiä kesänjatkoja kaikille pakkislaisille!:)

Terve!

Hämeestä 27-vuotias mies ilmoittautuu joukkoon. Pakkista luettu ja treenivinkkejä etsitty jo vuosia, rekisteröityminen jostain syystä jäänyt.

Treenailtu on 4-5 vuotta, tosin välissä ollut taukojakin. Välillä bodaillen ja välillä voimaillen, tällä hetkellä voimailu kiinnostaa enemmän.

Moro!

16-vuotias tyttö Mikkelin läheltä. Oon lukenu tätä jonkun verran ja nyt päätin rekata. Harrastuksiin kuuluu jääkiekko ja salilla tulee käytyä muutaman kerran viikossa. Lukion alotin viime viikolla ja lukion jälkeen ois tarkotus lähtee Jyväskylään opiskelee liikan ja tt:n opettajaks.

Moikka!
Tässäpä kirjoittelee 26-vuotias tyttö Tampereelta. Treeniä takana 2-3 vuotta, miten sen nyt määrittelee. Saliharrastus on mulle ennen kaikkea irtautumista koulu- ja työasioista, toissijaisesti tavoitteellista puuhaa oman kunnon ja kropan eteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom