Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heippa täältäkin!

Täällä kirjoittelee 23- vuotias tyttölapsi. Liikuntaa tulee harrasteltua lähinnä lenkkeilyn merkeissä ja uimassa käyden. Kaikenlaisia lajeja on tullut kokeiltua, mutta sitä omaa juttua ei ole vielä löytynyt ja muutenkin ollut taukoa kaiken harrastamisen suhteen...Ehkäpä täältä lueskellen saisi kimmokkeen kokeilla taas jotakin.

Pitkään lueskellut täällä juttuja ja joskus alkuvuodesta jo rekkauduinkin mutta en ole saanut aikaiseksi kirjoitella. Koitanpas korjata tilanteen...

Moi.

Olen tainnut lueskella jo "aika" kauan näitä pakkiksen tekstejä. Tosi paljon ideoita on tarttunu punttis- ja juoksuharrastusten tueksi ja motivaatioksi. Kunhan vaan muistaa pitää lähdekritiikkimoodin päällä näitä juttuja lueskellessa, niin täältä saa kyllä ihan tarpeeksi informaatiota melkeimpä asiaan kuin asiaan..vieläpä monesta eri näkökulmasta. Olikohan tää btw. mun eka postaus tänne. ;)

Niin.. olen siis 28v ikinuorimies Helsingistä,.

Joo en oo itekkä tainnu esitellä itteeni vaikka jo muutaman vuoden täällä lueskellu vaikka pari vuotta tais taukoo ollakkin. Joten se on iso MORO! Reenaaminen taas alkanut pitkästä aikaa ja täällä varmasti tullaan näkemään jatkossakin :)

Joten ei muutaku jatketaa samaan tahtiin! :D

terve vaan kaikille! Kohta viikon ollu jäsen, joten melko uus täällä siis. 3-4 vuotta reenaillu salilla, amatööribodarina ollu... tarkemmat tiedot nimeä klikkaamalla :D

Moro.

Olen uusi täällä, salillakin olen melko uusi kasvo, sitä ennen muunlaista urheilua, joiden yhteydessä lähinnä ylläpitävää lihaskuntoharjoittelua.
Mun kirjoitustyyli on sävyltään ärsyttävän nipottavaa, yrittäkää ymmärtää.
Oon Tampereen miähiä, ja on kyllä pakko tunnustaa, että uudella salilla oltiin heti kädestä pitäen jelppaamassa liikkeissä ja purkamassa muilta tankoon jääneitä painoja. Muutenkin lajin harrastajien keskuudessa vallitsee rehti meininki, joka on levinnyt tänne foorumillekkin.

terse...tänään piti tännekki rekisteröityy.nostellu joskus 1998-2000 aika säännöllisesti sit lopetin.taukoo muutama vuos ja lihakset karisi!koittanu välillä nostella jonku puolenvuoden pätkiä.vaivana olkapää.tässä taas vanhoilla päivillä koittaa jotain saada aikaan.edelleen olkapää vittuilee ja ojentaja hieman haittaa..parikertaa revähtäny..empä usko et tästäkää mitään tulee mut yritetään.hauis-40cm(v2000 47cm pump.)

Mortongi! Jep, Tampereelta ollaan ja selailtu forumia jo parisen viikkoa. Rankka dietti menossa elokuun alusta alkaen ja paino on laskenut 144,6 - 133,6 kg. Salitreeniä teen 3-jakoisena (1. Ojentajat, olkapäät 2. Rinta, hauis 3. Selkä, jalat - vatsa joka treenissä) ja HIIT:iä välipäivinä. Lisäksi aloin pyöräilemään työmatkat (13 km). 1-tavoite on vuoden lopussa painaa 120 kg. Ja pituus on muuten 183 ja ikää 37.

Moroo! Pitkään on tullu pakkista selattua, monesti olis itselläkin ollu jotain sanottavaa, nyt sekin on siis mahdollista. Ikää 29 ja treenailen lähinnä BJJ:tä, lukkopainia ja judoa. Salillekin yritän ehtiä silloin tällöin. Ja asuinpaikkana tällä hetkellä Kaakkois-Suomi.

Tervehdys kaikille!
Pitää se kai itsekkin tänne jotai laittaa kun olen aika uusi tapaus täällä, eli olen 25v. miehen alku Imatralta ja "kovaa" punttitreeniä takana n.1,5 vuotta ja kokonaisuudessaan jonkinlaista salilla häröilyä noin 6 vuotta...

Joo morjesta pöytää kaikille! 20-vuotias kolli savosta, boogien mestoilta. ;) Treeniä takana nyt epäsäännöllisesti vuodesta 2004. Tulostavoitteisesti nyt sen pari vuotta vääntäny. Mitäs muuta..lenkkiä tulee kans heitettyä puntin ohessa + kesällä fudis. 179/75. Kiitos ja anteeks.

Haudi Hou kaikille!

Olen mDios, oikealta nimeltäni Martin ja toistaiseksi Turun suunnalta, vähän sitä sun tätä harrastava 23 vuotias :david:

Olen käynyt salilla jo vuodesta 2005 epäsäännöllisen säännöllisesti, mutta aina kyllä tosissani. Ikävä kyllä treenaamiselle tulee pikku breikki nyt joulukuussa jalkaleikkauksen vuoksi ja palaan salille varmaan ensi kesänä..

Eräs bodariystäväiseni kehoitti minua 'raamieni' vuoksi treenaamaan ja siitä se ajatus sitten lähti. Mittoja on tällä hetkellä 183cm ja 104kg . . .

että hei vaan ja onnea :thumbs:

Moro.

27v, Lapista, lähinnä treeni vinkkejä etsin, ja tullu eksyttyä tänne foorumiinkin joskus. 185/110. Vuoden pumpannu rautaa tuloshakusesti.

Päivää, täällä Gibellini, 20-vuotias nuorukainen. Salilla käyntiä en ole vielä harrastanut 10kk enempää, mutta kyllä se siitä :)

Olen urheilufani, varsin fanaattinenkin tiettyjen lajien suhteen (jalkapallo, vapaaottelu & jääkiekko).

Tällä hetkellä olen vielä aika siima (172cm, 75kg), mutta toivoa riittää. Painoja ei kovin paljoa vielä liiku, mutta sekin toivottavasti korjautuu ajan mittaan :)

Pitkään on pakkista tullut selailtua, mut vasta nyt uskalsin liittyä mukaan.:) Parikymppinen opiskelijatyttö Suomen ehdottomasti kauneimmasta kaupungista (eli Turusta), salilla tulee miesten kanssa ähistyä 3-4 krt/vko ja juokseminen myös on lähellä sydäntä. Tosissaan treenaan mutta kuitenkin vaan harrastusmielessä.
Olis muuten kiva tutustua muihin turkulaisiin treenaajiin täällä, salilla oon aina niin keskittyny punttaamiseen että unohdan jutella.:)

Suositut

Back
Ylös Bottom