Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Terve! Täällä aktiivisesti punttitreeniä n. 3v harrastanut mies Pirkanmaalta. Muitakin lajeja kuten lätkää ja kamppailulajeja on tullut kokeiltua ja niiden ohessa alkoi salilla käynti. Nyt on muut harrastukset jääneet pois mutta bodailu jatkuu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tERVE.
aattelin kans ilimoottautua tänne. keskustelua seurannut enempi tai vähempi pari kolmisen vuotta. Puntilla oon käynyt enempi ja vähempi 15v asti, siitähän on jo aikaa.:)

lätkän takia piti lähteä puntille, kumpikin jatkuu edelleen (suomi-sarja jyrää!).

KOkoa on 188cm ja painoa 93-95kg ainakin näin kesällä....punttia siis enempi. niin ja potkupalloa ja rullaluistelua ja joo juoksua. Hyvin liikkuu kilot, kun vauhtiin pääsee.

meneeköhän tää minnekään...:wanha:

Moi!:) Vuoden "punttailun" jälkeen olis tarkotus alottaa nyt todella panostaa hommaan! Pakkis on tuonu kyllä sen viimesen motivaation ja uskalluksen et alan oikeesti käydä salilla ja panostaa tuohon ruoka puoleenkin:rock:

Terve kaikille! Vuoden päivät olen lueskellut pakkista ja vihdoin sain tehtyä oman tunnuksen tänne. Kamppailulajeja on tullut harrastettua 7 vuotta, mutta nyt olen siirtynyt täysin punttailuun. Hyviä treenejä kaikille!

Niin joo.. Voishan sitä käydä tosiaan vähä täälläki näyttäytymässä ku on kokonaista 22 postia muualla :)

Treenitaustaa listasin hieman tuonne profiilin puolelle. Itsestäni voisin kertoa sen verran, että alunperin ravinto- ja punttikiinnostuksen ajamana aloin myös opiskelemaan biotieteitä. Tällä hetkellä on menossa gradu. Yritän murtaa 90 kiloisella ja kaljulla olemuksellani stereotypiaa kynäniskoista tiedemiehistä :D

Nykyään menee melko paljon aikaa punttisalilla ja tällä hetkellä yritän saada kasaan jonkinlaista voimapainotteista ohjelmaa. Ostin taannoin myös kahvakuulan, minkä olen havainnut aivan käsittämättömän hyödylliseksi apuvälineeksi. Ravintopuoli on kunnossa, joten kaikki kehitys nyt riippuu treenistä :)

Toisinaan pieni reissaaminen ja kavereiden kanssa bilettäminen kuuluu myös elämään. Pitäähän sitä olla muisteltavaa, kun jossain vaiheessa ei enää jaksa :D

Pienenä lisähuomautuksena voin todeta, että näitä erilaisia forumeita on tullut lueskeltua jo vuosia. Pakkista aktiivisesti n. 6kk (lähinnä dieettiä ajatellen). En ole koskaan kokenut suurta tarvetta alkaa itse näihin kirjoittelemaan mutta lopulta mietin, että voisihan sitä joskus olla jotain sanottavaakin :) Ja search-toiminto on huippu! Pakkis on myös ainoa ASIALLINEN keskustelufoorumi, mihin olen törmännyt! Esim. erilaisilla tiedefoorumeilla näkee järjettömiä trolleja..

Huh.. Tulipas tajunnanvirtaa. Tylsä päivä töissä ;) Niin että morjensta vaan ihmisille!

Moi, oon tällanen 21-vuotias nuori mies.. Oon harrastanut rautojen nostelua pari vuotta. Tällä hetkellä treenaan ja syön päin persettä ja nukun aivan liian vähän, mutta elokuusta lähtien ehdin/pystyn punttaamaan taas kunnolla, ainkin vähän aikaa. Toivottavasti löydän Pakkotoisto.comista arvokkaita treenivinkkejä ja samanhenkisiä ihmisiä.

Moe! oon 23w typsy lapista päin ja oon taustaillu tääl jotai 2w.. saman verran oon salilla käyny. Nyttemmin oon alkanu ottaa vähän enemmän tosissani kuntosalilla käyntiä. sain uuden ohjelman salille mut syön miten sattuu ja nukun liikaa. vähän enemmän itsekuria ja reenauksen tehostamista :whip: olen ujo mutta kun minuun tutustuu nii olen ihan ihan jees tyyppi pervoudella ja huumorintajulla höystettynä. olen pieni ja äänekäs ja vähän sisäisesti blondi, sanon ennen kuin ajattelen. nii ja tykkään koirista :haart: jeps, siinäpä se mitä tuli ekana mieleen.. :rolleyes:

Sivuille eksyin kaverini kautta ja ahkerasti yritetään asioita selvitellä. Salilla kävin aikoinani hetken, mutta nyt on tarkoitus aloittaa uudestaan. Työni on mitä on, niin on pakko pysyä kunnossa että jaksaa vääntää tarvittaessa. Ja minähän olen sitten se joka esittää ne tyhmät kysymykset täysin selvistä asioista...

Terve vaan kaikille! Tosissaan punttia oon hyppyyttänyt vasta kesäkuun puolestavälistä asti, aiemmin on ollut satunnaista voimistelua. Tavoitteena elämyksellisempi elämä. Foorumia oon kyllä lukena jo pari vuotta, mutta vasta nyt on tullut aloittettua reenaaminen. Koittakaa kestää aloittelian tyhmijä juttuja. ;)

Morjesta vaan kaikille! Olen jo pari vuotta lueskellut pakkista ja nyt sain tehtyä tunnuksen tännekin. Pari vuotta on tullut puntilla käytyä, mutta tällä hetkellä olen ollut treenamatta jo 3 kk rannevamman vuoksi.

Päivää vaan kaikille! Olen 22-vuotias nuorimies espoosta ja muutaman kuukauden lueskellu juttuja täällä. Thaiboxingin aloitan nyt, joten ajattelin samalla hankkia tunnukset tänne.

Moro vaan kaikille!:) On jo pidemmän aikaa tullu selailtua pakkista ja pitihän sitä liittyä remmiin mukaan. Punttien kanssa häärimisen aloitin reilu 4 kuukautta sitten, aiemmin lähinnä tullut vaan lenkkeiltyä ja pallopelejä harrastettua. Ja omasta puolestani voin sanoa, että tähän hommaan oon jääny koukkuun. Ei muutaku kovia treenejä!:whip:

Ters,

Pakkotoiston sivuille eksyin kaverin suosituksesta pari-kolme kuukautta sitten. Sanoi, että täältä löytyy oikeat liikeradat kaikkiin liikkeisiin ja melko hyödyllinen foorumi kyllä on. Salilla käymisen aloitin varmaan huhtikuussa ja sitä voisi kuvailla lähinnä kestävyysharjoitteluksi eli pitkiä sarjoja.

Joo elikkä 18 vuatias pohojalaanen sälli löytyy nimimerkin takaa. :evil: Semmoset parivuotta tullut lueskeltua pakkista ja tuntuu että sällit täälä on keskivertoa asiallisempaa sakkia, joten tuli sitte ittekki tunukset tehtyä.
Pari vuotta säännöllisen epäsäännöllistä salillakäyntiä takana, nyt olis tarkoitus vihdoin jysäyttää kunnon oikeaoppinen reeni alkuun kun jotain näistä hommista ehkä jopa ymmärtääkin :D

34-vuotias miehenalku. Raudankolistelua takana 18-vuotta, nyt mukaan kehonrakennusharrastuksen lisäksi tullut kaikenlainen perinnerakentaminen.

Tuolla hiukan siitä rakentamisesta.

Kiviä..

http://www.miestenhuone.fi/component/option,com_fireboard/Itemid,42/func,view/catid,13/id,68/#68

Hirsiä

http://www.miestenhuone.fi/content/view/29/39/

Ukko - tuossa sitä sarkaa sitten vielä riittäkin, tuleekohan ikinä valmiiksi...

nimetn1.jpg

En ole piiitkään aikaan kokeillutkaan ykkösiä - lihatreenejä vain pumppaillut. Treenit on kuitenkin kovia ja intensiivisiä, vanhanliiton liikkeitä sisältäviä rypistyksiä.
Penkistä taitaa kovin sarja olla 190 kilolla 10 toistoa, kyykystä 280 kilolla 6 toistoa...

Lihaa yritetään rakentaa, voimaa tulee jos on tullakseen...
Painoa ennen diettiä oli 112 kg, puoli vuotta rypistelin sen tuonne 94 kilon korviin - rakennushommat kuitenkin vesittivät kisasuunnitelmat ja lopetin dietin. Nyt paino on tuossa 103 kilon korvilla (tuossa kuvassa)
Lyhyyttä on siunaantunut 170 senttiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom