Niin joo.. Voishan sitä käydä tosiaan vähä täälläki näyttäytymässä ku on kokonaista 22 postia muualla
Treenitaustaa listasin hieman tuonne profiilin puolelle. Itsestäni voisin kertoa sen verran, että alunperin ravinto- ja punttikiinnostuksen ajamana aloin myös opiskelemaan biotieteitä. Tällä hetkellä on menossa gradu. Yritän murtaa 90 kiloisella ja kaljulla olemuksellani stereotypiaa kynäniskoista tiedemiehistä :D
Nykyään menee melko paljon aikaa punttisalilla ja tällä hetkellä yritän saada kasaan jonkinlaista voimapainotteista ohjelmaa. Ostin taannoin myös kahvakuulan, minkä olen havainnut aivan käsittämättömän hyödylliseksi apuvälineeksi. Ravintopuoli on kunnossa, joten kaikki kehitys nyt riippuu treenistä
Toisinaan pieni reissaaminen ja kavereiden kanssa bilettäminen kuuluu myös elämään. Pitäähän sitä olla muisteltavaa, kun jossain vaiheessa ei enää jaksa :D
Pienenä lisähuomautuksena voin todeta, että näitä erilaisia forumeita on tullut lueskeltua jo vuosia. Pakkista aktiivisesti n. 6kk (lähinnä dieettiä ajatellen). En ole koskaan kokenut suurta tarvetta alkaa itse näihin kirjoittelemaan mutta lopulta mietin, että voisihan sitä joskus olla jotain sanottavaakin
Ja search-toiminto on huippu! Pakkis on myös ainoa ASIALLINEN keskustelufoorumi, mihin olen törmännyt! Esim. erilaisilla tiedefoorumeilla näkee järjettömiä trolleja..
Huh.. Tulipas tajunnanvirtaa. Tylsä päivä töissä ;) Niin että morjensta vaan ihmisille!