Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Nyt kun innostuin ensimmaisen viestini postittamaan, niin tulempas tannekin itseni esittelemaan :)

Olen 28v tytto ja asustelen Englannissa.
Mukava on taalla lueskella suomenkielista tekstia ja vahan opetella tata treeni terminologiaa suomeksi ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
morjens veljet ja siskot ja silta valilta olevat

sori, olen uusi taalla mutta saako taalla kiroilla ja puhua paskaa?

ai niin ja sori myos siita etta multa puuttuu noi vitun skandinaaviset mutta kun en kayta suomalaista nappiskarttaa kun en asu Suomessa ;-)

No ei sitten missään nimessä.

Ja vittu on sitten ihan turha tulla yö- tai wtf?-ketjuun mitään satuileen. Ne on asiaketjuja perkele.

Tässäpä olisi uutuus myös pakkotoistoon. En vielä punttia nosta, mutta tarkoitus olisi aloittaa kunhan löytäisin jonkun kaveriksi. Yksin en uskalla lähteä:D Nyrkkeily taustaa on ja Oulun suunnalta ollaan.
Niin ja onko täällä sellaista osiota jossain, missä etsitään treeni kavereita? En itse ainakaan onnistunut löytämään.

Moips kaikki. Olen 28v. nykyisellään Helsingissä (Kontula) asusteleva miehen alku. Kotoisin olen Rauman seudulta.

Punttia aloitin nostelemaan tosissani kesällä 2003 mutta jatkuvan sairastelun takia olen nykyään melko heikossa kunnossa. Jos täältä pakkiksesta saisi uutta pontta treeniin ja käännettyä kehityksen taas positiiviseksi!:whip:

Kääk!!! :)

En ole uusi vaan se sama vanha AT! Taitaa viimeisin kirjautuminen pakkikselle olla jostain viime vuoden puolelta. Ajattelin rekisteröityä uudestaan tänne sillä vanhalla tutulla nickillä jolla kaikki (!?!) kuitenkin mut tuntee paremmin. En enää edes muista mikä se edellinen känniääliönicki, jolla pyörin täällä joskus viime vuonna, oli. Maksoin tänään vipitkin joten tuun tässä lähipäivinä sekoilemaan pakkissättiinkin jos semmonen on vielä olemassa :D On vaan ollu muuta tekemistä viime aikoina niin paljon, että ei ollut aikaa eikä kiinnostusta pyöriä missään netin keskustelupalstoilla. Pistin ainakin alustavasti ton vanhan tutun sigunkin itelleni vaikka se onkin nykyään hieman harhaanjohtava. Kahdesti oon koskenu alkoholiin viimesen puolen vuoden aikana ja sama suuntaus tulee jatkumaan :kippis1: Mutta ei hätää rakkahat irkki-ihmiset! Ommää silti edelleen ihan sekasin :D

Mut niinku... Aim bäk!!! :hyvä:

:offtopic: Miks wanha-hymiö on nykyään "Konsta"??? Mä en tajuu... :david:

Tervehdys kaikille. Nikin takaa löytyy 32 vuotias kaveri hämeestä. Reenaamisen aloitin vuoden -95 paikkeilla, jonka jälkeen salilla on tullut käytyä suht säännöllisesti.
Pakkista olen selaillut useamman vuoden ajan, mutta vasta nyt sain itseni rekattua palstalle. Kaikenlaiset kiireet lienevät vaikuttaneen asiaan.
Tällä hetkellä treeni motivaatio on hyvä ja henkilökohtaiset tavoitteet on asetettu oman mittapuun mukaan varsin korkealle, joten tästä on hyvä jatkaa.

Tervehdys!

Alkuviikosta rekisteröidyin Pakkotoistolle ja nyt ehdin kirjoittamaan esittelypostia. Pakkotoistosta olen ollut tietoinen varmaankin parin vuoden verran, mutta vasta viimeisen puolen vuoden aikana on tullut enemmänkin pyörittyä foorumilla.

Ikää on itsellä 27 vuotta. Kuntosalilla en ole koskaan käynyt säännöllisesti enkä oikeastaan epäsäännöllisestikään. 3-4 eri kertaa olen käynyt salilla reilun kuukauden verran, mutta niilläkin on ollut väliä vuodesta kahteen vuoteen. Johtuu kahdesta harrastuksestani eli jalkapallosta ja salibandysta. Futista on tullut pelattua 4. divarissa ja sählyä 2. ja 3. divarissa ja yleensä treenejä on ollut yhteensä 4-7 per viikko ja siihen sitten kauden käynnissä ollessa aina pelit päälle. Ei siis varsinaisesti ole jäänyt salille aikaa kun muutakin elämää löytyy.

Tällä hetkellä tilanne on se että viimeiseen puoleen vuoteen en ole liikkunut ollenkaan satunnaista lenkkeilyä lukuunottamatta, koska sopivaa joukkuetta ei ole ollut omasta kaupungista kummassakaan lajissa. Ja toisekseen olen avokin kanssa muuttamassa piakkoin Hämeenlinnasta Hyvinkäälle niin ei ole ollut kiinnostusta aloittaa jossain joukkuessa vain sen takia että joutuu pian vaihtamaan.

Nyt alkuun olisi tarkoitus pudottaa puolen vuoden aikana kertyneet ylimääräiset kilot pois ja alkaa sen jälkeen treenaamaan kuntosalilla niin että olisin hyvässä lihaskunnossa sitten kun on aika taas jatkaa futista ja sählyä.

Jeps...ei kai tässä muuta. Palataan asiaan muissa ketjuissa!

-Liekki

Joopajoo. Täytyyhän sitä itsensä esitellä. Elikkä ikä on 16 kuten tuossa nimimerkin alla taitaakin lukea. En ole harrastanut mitään liikuntaa säännöllisesti, ja tuskin tulen harrastamaankaan. Olen nyt varmaan pari kk bodaillut (en muista enää koska aloitin), ja tästä on tarkoitus jatkaa. Olen ihminen jolle kaikki on ihan sama, tai ainakin melkein kaikki. Mottoni on "aina käy niin kuin käy", sillä pääsee kaikista tilanteista. Siis aivan kaikista. Asun maalla, löytyy kolme peltoautoa -Sierra, Fiesta ja Jetta. Nekin on aivan paskana kun ei jaksa laittaa niitä kuntoon, fatsi käy kuitenkin ottamassa Jetasta osia omaan autoonsa, että turhaan laitan sitä. Käytän aina vanhemmistani nimityksiä mutsi ja fatsi, luin kerran pikku-kalle vitsejä ja sieltähän nuo löytyi. Aluksi rupesin käyttämään niitä ihan vitsi mielessä, mutta nyt ne on jo vakinaisessa käytössä.
Laitetaan viellä että käyn lukiota, en ole kuitenkaan mikään lukutoukka. En keksi mitä tekisin isona:).
Vietän perjantai-illat usein kotona, en käy "ryyppäämässä". Ehkä sitten kun ikä riittää.
Kaikkea tyhmää tulee tehtyä silloin tällöin, niistä en ehkä ala kertomaan.

Hei, Päätin rekisteröityä vihdoin. Halusin laittaa ekan viestin jonnekkin niin on sekin saatu alta pois.

Terve kaikki!:kippis1:

Ilmoittaudun jälleen mukaan joukkoon iloiseen. Edellisen kerran täällä postailin tuossa vuonna 2003 ja sen aikainen nimimerkki on jostain syystä unohtunut. Palstalla vierailu unohtui saliharrastuksen unohtamisen myötä, kun ajattelin että pitääpi keskittyä opiskeluun. No huijasinpa vain itseäni sillä en nyt ole niihin opiskeluihinkaan juuri keskittynyt, joten nyt alkaa ryhtiliike. Tästä lähtien täysillä bodia, sporttia ja tsemppistä ja eikohän minustakin vielä ihminen kuoriudu.:whip:

Terve kaikille, pidempään täällä juttuja seuranneena vaikutuin kirjoittelevan kansan juttujen tasosta ja päätin itsekin rekisteröityä, jos vaikka ilmenisi jotain kysyttävää raudannostelun maailmasta.
Olen 20-vuotias opiskelija Espoosta ja kyllästyin vuodenvaihteessa olemaan kynäniska (lähtötilanne 190/76). Treenimotivaatio on hirmuinen ja lukijatyyppiä kun olen niin kaikenlaista treenitietoutta tulee ahmittua aina kun ei ole salilla tai syömässä :p
Ja luulisinpa että täältä voisi sitä motivaatiotakin ammentaa silloin kun syystä tahi toisesta ei salihommat innosta.

Mukavaa kesän alkua Pakkislaisille !

Heips vaan kaikille. Tännehän se ensimmäinen teksti on varmaan rustattava.
Kaippa tähän on kerrottava jotain itsestäänkin, joten. (sivuille tulin kaverin suosituksesta )
Kuukauden olen salilla käynyt ja tarkkaillut syömistäni, kyllästyin olemaan muodoton lötkö ja motolla hiljaa hyvää tulee mennään. Lähdettiin painosta 74kg ja eilen illalla vaaka antoi jo lukemaksi 69kg. Joten jotain on tapahtunutkin ja into sen kuin vain kasvaa. Tavoitteena on päästä 55kg, eli matkaa vielä on, toivottavasti kyyti on antoisaa. Kaikille tsemppiä toivottaa Töysän "tyttö". :)

Jes Jes!
Olen lueskellut Pakkiksen vinkkejä jo toista vuotta ja rekisteröityneenäkin olen ollut jo pidemmän aikaa. Enemmän luku-tyyppiä olen ja vastauksia kysymyksin on löytynyt aina, joten ei ole tarvinnut paljoo suutaan aukaista.
Salitaustaa on enemmän ja vähemmän aktiivisesti jo n. 6 vuotta. Nyt vuoden verran tullut enemmän tosissaan käytyä salilla irvistelemässä. Ikää tällähetkellä 26. Ei muuta kun palataan asiaan, nyt lähdettävä etsimään jostain kesän ajaksi treenimotivaatiota....

Kohta rapsahtaa 25v mittariin. E-P:n neiti. Olen harrastanut punttireeniä enempi ja vähempi aktiivisesti 4-5 vuotta, tosin väliin mahtuu pitkiäkin taukoja. Joskus sitä intoa piisaa ja silloin reenataan, jos ei niin sitte olen reenaamatta. Mitään sen kummempaa tavoitetta mulla ei ole, kunhan nyt haluan lihasmassaa ja voimaa. Voisin mä ehkä muutaman kilon fläsää tiputtaa, mutta ei se ole se oleellisin juttu. Tykkään ennemmin nautiskella elämästä myös herkutellen, kun kiduttaa itteeni dieteillä :)

Pakkotoistolle ilmiinnyin, koska täältä saa hyödyllisiä vinkkejä. Toki kaikki OT-löpinä on myös mukavaa ajankulua (lue: ajanhukkaa).

Moro. Oon 14 vuotias poika Turusta.
Joka ilta käyn pyöräilemässä 1-1½ tunnin lenkin ja salilla tulee käytyä noin kerran 2 viikossa.

Uintia harrastan ja tulee juostua kilpailuja kaupungista toiseen.
Pituutta löytyy se 1,6m ja painoa 47kg.

Pakkotoistossa käyn nykyään aika usein, juuri nopeiden ja järkevien viestien/vastauksien vuoksi.

Moro vaan kaikille.

Nyt olis varmaan ihan hyvä aika ruveta kirjoitteleen tänne, kun kerran pakkista jo toista vuotta luettu. Ikää löytyy 17 vuotta ja puntti taustaa reilut 3 vuotta. Mitat tällä hetkellä 160/62. Pakkiksella tulee käytyä päivittäin, lähinnä tällä Offtopic puolella :) mutta kyllä treeni osiotakin tulee luettua.

Terve punttimöröt!
Urheilu ja filosofointi ovat suurimpia huvejani, joten päätin liittyä seuraanne hassuttelemaan.
Tätä saittia ei vielä firman palomuurikaan näytä blokkaavan, joten voin esittää täysin maksettuja mielipiteitä pitkin päivää.
Ystävällisesti,
carcayu

Terve! Olen 14 v. poika(muutaman viikon päästä 15) Harrastuksiini kuuluu nyrkkeily ja aloitan varmaan BJJ:n tuossa syksyllä. Suurin intohimoni on Showpaini, sitä on tultua katsottua sellaset 9 vuotta jo.

Heippa! Päätin minäkin tänne liittyä, kun olen täällä jonkun aikaa pyörinyt tekstejä lukemassa. Salilla pyrin käymään pari kertaa viikossa ja jumpissa kulutan aikaani noin viitenä päivänä viikossa.Muutama spinning mahtuu myös ohjelmaani mukaan. Päivässä saatan vetäistä muutamankin jumpan putkeen. En tunnu saavani tarpeeksi liikkumisesta (: Tosin nyt jalka reistailee ja ainoa harrastus on sohvalla istuminen ja tulehduskipulääkkeiden popsiminen. :/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom