Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

no laitetaan nyt itsensä myös esille. eli 24vuotias miehenalku tampereelta joka on kans hurahtanu salilla käymiseen. nyt kun on vähän aikaa tullu käytyä niin siihen meinaa kyllä jäädä koukkuu:D..niin ja mitat on 174cm ja paino 68 ja rapiat yli...ja pakkikselle kiitos hienoista sivuista ilman niitä en olis varmaa alkuun päässy.:worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Päivää,

Uutena esittelen itseni. Olen 33v. nuorimies Kangasalan suunnalta.

Koko elämäni kaikkea liikuntaa vastustaneena koin kääntymyksen työpaikan kuntotestissä, jossa ilmeni että jos olisin huonommassa hapessa olisin maan alla.

Näinollen innostuin pakosta liikkumaan ja pudottamaan painoa,
Nelisen kuukautta sitten löysin kuntosalille joka on töissä käytössä, jäin koukkuun siihen.

Lomalla "jouduin" käymään maksullisella :rolleyes: (salilla!) joka vakuutti hyvillä vehkeillä ja ohjaamisella, joten päätimpä antautua senkin vietäväksi.

Hitosti faktaa ja muutakin ammentaneena täältä - päätin ilmoittautua.

Nyt hieman treenanneena aloittelijana ajattelin tappaa itseni HST:llä

Moi

Aikani täällä juttuja lueskeltuani päätin rekisteröityä. Paljon olen täältä hyviä vinkkejä jo harrastukseen saanutkin. Puntteja on tullut jokunen vuosi kolisteltua epäsäännöllisesti. Viime syksynä sitten päätin aloittaa ihan tosissaan ja laittaa ruokavaliota myöten kaiken kuntoon. Kehitys onkin ollut oikeansuuntaista. Homma alkoi ensi 17 kilon painonpudotuksella joka kesti noin 6 kk. Sen jälkeen sitten syklittämällä lihasmassaa kasvattamaan.

Pohjois- pohjanmaalla enimmäkseen vaikutan. Ammatiltani vanhempi konstaapeli. Muihin harrastuksiin punttisalin ja lenkkeilyn ohella kuuluu: moottoripyöräily, vapaapalokunta ja vaeltaminen.

Itse olen 27 vuotias mies helsingistä, jonka harrastuksiin kuuluu sali 3-4 kertaa viikossa (kolme vuotta) ja paini 1-3 kertaa viikossa (20 vuotta). Tällä hetkellä ihan ok kunnossa pituus 167cm, paino n. 74 kg ja rasvat 9,5. Olen jo pitkään lukenut sivustoja ja hakenut vinkkejä, että pääsisin haluamaani kuntoon eli :david:!:D

Morjesta mieheen! 18 vuotias äijänmäyrä liittyi innokkaana sivustolle. Älyttömän hyviä juttuja täällä.. aiheesta ku aiheesta.
Jatketaan!

Tuorehan mieki. Ja viitaten edelliseen, kaiketi myös tyhmä (hänellähän oli sanottavaa). Raakki, 39v. ja 90 kg. Enempi pugilisti, mutta tällä saitilla viihtyy.

Terve kaikille tasapuolisesti. Liityin joukkoonne monen kuukauden "kurkinnan" jälkeen. Olen tässä katsellut itselleni erilaisia treeniohjelmia ja etsinyt vinkkejä. Nyt kun on asiantuntevaa porukkaa paikalla niin kommenttia saa laittaa. Olen 176/83 ja harrastellut kaikenlaista liikuntaa ja punttia siinä sivulla n.4 vuotta. Viimeiset 6 kuukautta olen reenannut enemmälti ja nyt ajattelin vetää tällaista ohjelmaa seuraavat 2-3kk. Mitä olette mieltä??

1.päivä

Rinta
Penkkipunnerrus 5x8-12
Penkkipunnerrus käsipainoilla 5x8-12
Pullover 3x8-12
2.päivä

Jalat
Jalkakyykky 5x10-15
Prässi 5x8-10

3.päivä

Kädet
Hauis tangolla 3x8-12
Hauis käsipainoilla 3x8-12
Ranskalainen punnerrus 5x8-12
Kapea penkki 3x6-9

4.päivä

Selkä
Leuanveto 3 sarjaa
Maastaveto 3x6-9
Kulmasoutu 2x8-12
Ylätalja (leveä)

5.päivä

Olkapäät & Hartiat
Vinopenkki tanko 3x8-12
Pystypunnerrus niskan takaa 3x6-9
Etukääntö levypainolla 3x10
Kohautus

Viimeksi muokattu:
Terve.

Terve. Pitkään tuli seurailtua tätä foorumia kunnes itse päätin liittyä.

Eli terve.

Olen 24-v. Tamperelainen miespuolinen mieshenkilö. Punttailua on tullut harrastettua muutama vuosi, mutta tosissaan vasta noin vuosi. Kamppailulajejakin tuli veivailtua pitkän aikaa, mutta loukkaantumisten kasautuessa jätin suosiolla sikseen.

Eli siis paremman kehon toivossa eteenpäin.

Tuli mieleen, että voisi sitä tännekin itsestään vähän kertoa vaikka olen täällä jo pidemmän aikaa kirjoitellut... että tietää vähän mistä miehestä oikein on kyse.

Olen 26-vuotias turkulainen projektisuunnittelija/tutkimusapulainen/breakdanceohjaaja, Turun kauppakorkealla sekä duunissa että opintoja viimeistelemässä.

Treenailin joskus 16-17-vuotiaana jonkin verran salilla ilman aivoja saati tietoa ravinnosta, mutta teloin käteni isohkoon lasinsiruun yhtenä viikonloppuna ja käsien hermoradoista johtuva kipu esti treenaamisen sen jälkeen kauan, sen jälkeen vaihdoin paikkakuntaa eikä enää ollut hyvää treenipaikkaa joten punttaus jäi, breakdance tuli tilalle ja sitä treenailin varsin paljon aikoinaan, nykyään opetan sitä 4h/viikossa.

Viime marraskuussa totesin, että kyrsii olla naru. Ostin kotiin penkin ja 50kg painosarjan muutamalla kympillä nettihuutokaupasta ja perään Saksasta n. 100kg lisää rautaa levyinä, vinotankona ja parina käsipainotankona. Nyt on 4kk treenailua takana.

Olin tosiaan erittäin narussa kunnossa kun voimaharjoittelua en ollut tehnyt 10 vuoteen käytännössä yhtään (vaikka onhan toi breakdance aika fyysistä mutta siinä ei lihakset kasva). Painoa oli n. 70kg vaikka pituutta on 184cm enkä saanut penkistä kuin about 60kg aloittaessani. Eilen iltapaino oli jo yli 78kg ja penkistä on 88kg noussut ja 90kg pitäisi nousta parin viikon sisällä eli ainakin jotain kehitystä on tullut. Mavea ja kyykkyäkin on tullut otettua yhä enemmän, mutta koska treenailen kotona, loppuu painot kesken mitä kerralla saan tankoon ja kyykkytelineen puute hankaloittaa aika paljon treenaamista. Seuraavaksi hankintalistalle lisää painoja ja parempi penkki josta saisi hyvän kyykkytelineen samalla...

Jotain vähän poikkeavampaa: olen ruokavalioltani täysin vegaani, eli en käytä lainkaan eläinkunnan tuotteita. Iso motivaattori treenaamisessani on ajan myötä näyttää, että naturaalina pelkillä kasvikunnan tuotteilla treenamisella pystyy saamaan edustavan lihaskunnon. Vielä olen tosin varsin naru kun lähtökohdatkin olivat niin onnettomat (kuva pari viikkoa vanha):

9thmarchfz9.jpg

... mutta eiköhän vuoden-parin päästä pitäisi ruveta näyttämään jo siltä, ettei tarvitse neuvolassa punnita jos paino nousee edelleen samaa tahtia.

Lisäravinteina olen käyttänyt soijaproteiini-isolaattia ja kreatiinia sekä monivitamiinia, magnesiumia ja sinkkiä. Muuten syön paljon papuja, linssejä, täysjyvätuotteita, pähkinöitä, siemeniä sun muita. Proteiinia menee ehkä 120-200g päivässä riippuen siitä, ehdinkö syömään kun suurin osa ajasta menee töissä.

En aio ruveta paasaamaan täällä lihansyönnistä kenelleen (korkeintaan keskustelen ruokavalion ympäristövaikutuksista vegaanipunttausketjussa), tämän foorumin tarkoitus on käsittääkseni yhdistää voimaharjoittelijoita eikä toimia eri ruokavalioiden sotatantereena. Ainakin tähän asti olen pitänyt foorumista varsin paljon ja tietoa ja tietäjiä aiheesta kuin aiheesta täältä löytyy todella paljon. Keskustelukin on pääasiassa laadukasta vaikka moderointi ei ole kovin tiukkaa.

No niin, tulihan sitä esittäydyttyä muutaman kuukauden hillumisen jälkeen. :arvi:

Hoi, olen puolessavälissä viittäkymmentä oleva nuorimies suomen Münchenista. Onhan täällä ahkerasti opiskeltu ja ihmetelty useampi kuukausi, mutta jos nyt uskaltaisi äänessäkin olla. Elämäntaparemontti alkoi tuossa ennen joulua ja nyt jo tulosta alkaa näkymään. Hitaasti, mutta varmasti.

Mukava on ollut huomata, että keskustelu on yllättävän usein asiallista, mikä tuntuu olevan poikkeus muilla forumeilla. Ei muutakuin kohti kesää ja kesäkuntoa. :piis:

Jaahas moi

Täällä 18-vuotias pimu. Ilmoittaudun joukkoon sankkaan, kun pieni terveysintoilija olen. :whip:

Salilla en käy, mutta saahan tuota vatsalihasta näkyville kotikonsteinkin.

Monen monta kertaa jotain asiaan liittyvää googlettaessa olen foorumille eksynyt ja vaikuttuneena jäänyt lueskelemaan.
Hauskaa juttua useimmiten. Hyvä, hyvä. :david:

Moro!

Oon 17-vuotias pikkupoika kymenlaaksosta.

Salilla oon ny käynny 3kk ja tulosta tullut omasta mielestäni kiitettävästi. Tuleva putkimies :)

Jaahas, olen hetken täällä jo viettänyt, mutta esittelen itseni nyt. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

23-vuotias miehenalku (pojannäköinen vielä) Vihdistä. Ei siinä, moi vaan!

terve! oon ollu täällä jo viimevuoden lopulta asti mut esittäydyn kuiteki. oon tämmöne wannabe bodari joutsenosta. salilla oon käyny epäsäännöllisesti 12 vuotiaasta asti.

newbie

Moro vaan kaikille.. Uutta lihaa tännekkin sivustolle. Eli olen 18 vuotia nuori mies varsinais suomesta,bodaillu 13 vuotiaasta,vaikkakin jäi vähiin viimeisten 3 vuoden aikana.. Mutta tuli sitä liian nuorena aloitettua varmaan =) Vaikea aloittaa puhumaan uutena mistään foorumeilla..

morjens veljet ja siskot ja silta valilta olevat

sori, olen uusi taalla mutta saako taalla kiroilla ja puhua paskaa?

ai niin ja sori myos siita etta multa puuttuu noi vitun skandinaaviset mutta kun en kayta suomalaista nappiskarttaa kun en asu Suomessa ;-)

Joo vois itekkin tänne spämmäillä ;)
Eli olen 15v poeka Valtimolta. (semmonen pikku kylä Nurmeksen ja Sotkamon välissä) Salilla käynyt ensimmäisen kerran alle vuoden ikäisenä ;) Aktiivisen bodauksen aloittanut 2 viikkoa sitten ja hyvin on lähtenyt treenit luistamaan. :)

Terve vaan kaikille. Useasti oon käynyt näillä sivuilla lukeen juttuja, mutta nyt vasta tuli rekisteröidyttyä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom