Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Moros!

Olen 28-vuotias nainen ja urheilua olen harrastanut koko ikäni. Salilla on tullut käytyä puolitoista vuotta ja olen jäänyt totaalisesti koukkuun.:hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huomenta. Olen 22v. viisi vuotta natunaruilua harrastanut kulttuurilla ja päihteillä itsensä kyllästänyt taivaanrannanmaalari.

Ciao
Kuntosalitreeniä takana 1 vuos ja pakkiksen lukemista saman verran. Ikää on 19 ja nykyään valtionpalveluksesta vapauduttuani oon pelkkä tyhjäntoimittaja. Että moro vaan kaikille ja treenamisen iloa.

No hei vaan kaikille!

Olen 24-vuotias miehenalku. Aikaisemin salilla käyntiä tullu harrastettua muun urheilun ohella enemmän ja vähemmän mutta nyt vimeisen vajaan puolen vuoden aikana on tullut aloitettua salilla käyminen tosissaan. Innokkaasti tullut lueskeltua Pakkista jo ennen omaa rekisteröitymistä, hyvä sivusto :worship:

Eipä sitten muuta kuin kaikki :whip: itsensä aina vaan parempiin tuloksiin!!!

Jos minäkin sitten tuoreena rekisteröityneenä pakkislaisena kertoisin jotain itestäni...:)

Eli vastikään kirjauduin ensimmäistä kertaa sisään, vaikka vieraana näitä sivuja on tullut luettua jo pitkään. Olen 20 vuotias ehkä enemmän aerobiseen itsensä rääkkäämiseen ihastunut miehenalku, :whip: käyn kuitenkin salillakin rautaan koskemassa enemmän kuin mielelläni. Panostan kuitenkin enemmän lihaskestävyyteen kuin raakaan maksimivoimaan. Päätin nyt sitten rekisteröityäkin ja liittyä "virallisesti" pakkislaisiin. ;) Eiköhän siinä ole aihetta ainakin henkilökohtaiseen juhlaan! :kippis1:

Moro
Punttia on tullut nosteltua jo muutama vuosi. Olen 18-vuotias, 180cm ja 73kg. Ekat pari vuotta tuli ignoorattua jalkoja aika hyvin, mutta onneks löysin järjen häivän ja sen jälkeen on kokoa alkanut tulemaan siihen suuntaan myös. Foorumista on ollut paljon apua punttihommissa. :)

Tere Tere! Jeps eli oon 23vuotias 180cm ja 85kg. pari vuotta tullu käytyä, ennen vakituisen epäsäännöllisesti ja nykyään sit 4kertaa viikossa enemmän tosissaan!:rock:

Moro vaan

Olen 24-vuotias vantaalaishemmo, joka sai vihdoin viimein raahattua itsensä salille viime vuoden lopulla kaverin innostamana. Siitä lähtien on tullu treenattua säännöllisesti 3 kertaa viikossa + aerobiset ja tällä hetkellä paino on jo 78 kg, pahimmillaan rapiat 90 kg.

Pakkista on tullu seurattua silloin tällöin lähinnä anonyymisti, mutta näköjään jossain välissä on tullu rekattuakin tänne. No, koskaan ei liene liian myöhäistä de-lurkata...

Morjensta!

Olen 14v. turkulais poika. Urheilua tullut harrastettua koko pienen ikäni ajan. Tällä hetkellä seinäkiipeilyä joka on kyllä vienyt miehen mennessään :rock: ja nyttemmin innostunut myös salitouhuista. Pakkista lueskellu jonkun aikaa, mutta nytpä uskalsin vasta rekisteröityä. Eka viesti! :hyvä:

Aika pitkään on pakkista tullut rekisteröitymäti surffattua.

Laitetaan vähä tähä.. Eli ikää 34, lännestä tullaan. Sellainen 17 vuotta kamppailua, punttia ja muuta kivaa (huonolla menestyksellä). Aika paljon vaivoja nuoruuden tyhmyyksien ja väärän harjoittelun myötä. Kovasti koetetaan tämän vuoden aikana palata siihen kun oli nuori ja väkevä, vaikkei enää jäljellä olekaan kuin väkevä haju.

Perjantaista lähtien 4:n lapsen isä ja noita sinivilkkuautoja (punaisia ja punavalkoisia) olen ajellut työkseni. Pakkiksella olevat tutut tuntenevat minut viimeistään tästä, vaikka kovin anonyymi koetin ollakin.

Vielä kun joku kertoisi mulle, mistä tua Vippiasia selviää. Etuudet eivät tällä hetkellä kiinnosta, mutta foorumia voisi pienellä panoksella tukea.

Viimeksi muokattu:
hjellou

hmm... siis olen 13 vuotias poika ulvilasta mitat 162/63 ja olen käynyt salilla alkuvuodesta asti ja nyt viikko sitten aloitin painonnoston porissa.. tulee paljon kysymyksiä ja vastauksia joskus liiankin innokkaasti ja unohdan käyttää hakua:) joten älkää hermostuko:worship: hyvä paikka tämä, kun ystävällistä ja asiallista porukkaa ilman mitään tiukempaa ilmapiiriä:dance:

Heipä hei, täällä uusi vahvistus Punttimimmien joukkoon. 30v aloittelija joka jossain vaiheessa haluisi nähdä itsessään jotain lihastakin (dream on).

Morjens! Olen rekisteröimättä välillä seurannut Pakkista ehkä vuoden pari, mutta ajattelin viimein ottaa osaa. Olen kolmeakymppiä kolkutteleva mies Turusta. Salilla on käyty vuosia ja vähän jotain kamppailtukin. En harrasta niin hartaasti, etteikö muun sosiaalielämän vuoksi jäisi joskus treenit väliin. Kehitys tuntuu olevan aina yhtä hidasta riippumatta treenitahdista :)

Moroo..!

Tervehdys, noin kuukauden päivät selailin foorumia, ennen kun päätin itsekkin rekisteröityä. Elikkä oon 19 vuotias miehenalku, ja noin 3 kuukautta harrastanut salilla käyntiä, 2-3 kertaa viikossa, sen lisäksi kotona nostelen käsipainoja ja levytankoa. Olen siis vielä aloittelija, mutta intoa ja halua riittää kehittyä! Voimat on tuntunut kasvaneen jo näin lyhyessä ajassa mukavasti, ja se kannustaa jatkamaan entistä kovemmin..

Huomenta!
Vajaan vuoden on tullut lueskeltua ja seurailtua pakkiksen (kiivastakin) keskustelua niin ravinnosta kuin vaikkapa treeneistäkin. Katsoin viimein parhaaksi liittyä sotureiden joukkoon rekisteröitymällä, ugh ! :)

Viimeksi muokattu:
Hau..

Porin perkele ilmoittautuu..

28v ja yli 10 vuotta ruumillista työtä takana (lvi-asentaja ammatiltani ja 5v olen ollu teollisuusputkihommissa)..

Nyt olen varsinaisesti säännöllisesti poikkeillu salilla (bobby) jokusen kerran viikossa (kun vaan töiltäni kerkeen) joku puolisen vuotta..

Harkinnu olen tässä kauheasti jos alkais poikkeileen niinku kunnon kasvamisen toivossa (ilman piikkejä) ja samalla lihaskuntoa kohottaen.

Serkkupojan kanssa olen käyny ja välii yksinkin mutta olishan se hyvä jos olis oikee harrastaja kaverina ja ehdottomasti neuvoja antamassa jotta oppis tekee liikkeet oikein ja tehokkaasti..
Itseopiskellu jonkun verra lukemalla ja kokeilemalla mutta kun on sama pää kesät talvet niin pruukaa unohtelee jotakin ratkasevia..

Lukemat on:
165cm
75kg (paino on noussu 7kg puolen vuoden aikana)
Rasva%: 22,2 (tarttis laskee oikee reippaasti johkin maks. 10%)

Enkkoja:
Sotilaspenkki: 105kg
Kyykky: 145kg
Mave: 150kg
Dippi: 10 toistoa 20kg:n lisäpainolla

Eäh.. Näähän on vaan lukemia ja niitä ei tartte kyttäillä.. :1:

Ei muutako rauta liikkeel..

Ja jos joku haluu opettaa alottelijan niin ei muutako YV liikkeel..

Kyllähän tässä nyt vois itsensäkkin esitellä. Eli olen nuori miehenalku joka on alottanut aktiivisen puntin noin 6kk sitten ja tässähän tätä lihasta yritetään sinnikkäästi saada. Mutta tuosta rekisteröitymispäivästä sen verran, että onhan sitä tässä ajat sitten jo tännekkin rekisteröidytty mutta se jäikin sitten ainoaksi vierailukerraksi ja tais olla toissapäivä kun sen jälkeen tulin takaisin. Joten olen "uusi" täällä. Mutta erittäin hieno sivusto ja keskustelufoorumi on huippuluokkaa. Kaikkea löytyy ja jos ei löydy niin sitten oma topic pystyyn niin tulee huutoo perään että "Topicci löytyy jo!" Mutta aivan mahtavaa. Keep up the good work! :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom