Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Olen kutakuinkin uusi pakkiksella

Viime kuussa tuli liityttyä joukkoon, mutta täällä en ole itseäni vielä ehtinyt esitellä. Ei sillä, että olisitte jääneet mistään paitsi! :D

Olen -75 syntynyt, 196 cm lyhyt, 135 kg kevyt, hoitoalalla työskentelevä ja salilla käyvä mies. Urheilua eri muodoissa olen harrastanut 15-vuotiaasta asti, silloin myös salia satunnaisesti, mutta viimeiset kolme vuotta erittäin säänöllisesti, siis salia, 4-5 kertaa/vko. Tavoittelen lisää voimaa, jota ei vielä ole tullut yhtään, en ole kiinostunut kehoa rakentamaan. :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Morjensta kaikille!

Oon 21v liiketalouden (taloushallinnon) opiskelija Kokkolasta. Painojen nostelun alotin joskus 1.5 vuotta sitte ja vajaan vuoden ajan olen käynyt salilla. Välillä on ollut enemmän tai vähemmän pidempiä taukoja. Ensimmäiset kuukaudet olikin sellaista pelleilyä että oksat pois. Onneks löyty tämä saitti ja hommaan tuli jotain järkeä mukaan. Salilla pyrin käymään 3 kertaa / viikko. Motivaatiota treenaamiseen riittää. :thumbs:

Moikka! Pian 20-vuotias amatööriharrastelija-treenailija Jyväskylästä :)

muoks: Siis naispuoleinen oon myös..

Terve terve. Olen viisitoista vuotias pojankloppi savosta, liityin tässä eilen kaverin painostuksesta. Punttisalilla aloin käymään tuossa koulun alettua, oiskohan siitä nyt 4-5 kuukautta aikaa. Käsittääkseni täällä on aika paljon treenauksesta tietoa, jospa siitä olis hyötyä.

Terve terve. Olen viisitoista vuotias pojankloppi savosta, liityin tässä eilen kaverin painostuksesta. Punttisalilla aloin käymään tuossa koulun alettua, oiskohan siitä nyt 4-5 kuukautta aikaa. Käsittääkseni täällä on aika paljon treenauksesta tietoa, jospa siitä olis hyötyä.
Voit odottaa mukavaa kasvua kun tuossa iässä aloitat veivaamisen. On aika otollista aikaa kasvattaa lihaksia noin niinkuin fysiologisesti.

Terve vaan. Salilla on tullu käytyä monta vuotta jo autuaan tietämättömänä koko pakkiksesta.. Mut joskus alkuvuonna hokasin tän foorumin ja aloin lueskelee, paljon on tullu infoa haettuakin. Reggasin itteni sitten myöhemmin, nää nettifoorumit ei oikein "oo auennu" mulle mutta jos tän nyt tästä opettelis, todella mielenkiintonen saitti kaikenkaikkiaan. On vaan alkuun niin paljon luettavaa että pää meinaa räjähtää.. :D
Alkuvuonna hommaan vielä vipit niin ei ainakaan lopu selaileminen :)

moro. Semmoset nelisen kuukautta taitaa olla aktiivista salillakäyntiä takana, neljä kertaa viikossa suunilleen. sitä ennen pari vuotta on kotona tullut jotain pientä vedettyä. On kyllä pakkiksesta ollu tähän asti hirveesti hyötyä, ja varmasti jatkossakin. ja näyttää sen verran rentoa porukkaa olevan, että varmasti täällä muutenki viihdyn. :D

tervehdys kaikille. semmoiset neljä kuukautta suunnilleen takana salilla käyntiä täälläkin. innostui taas aloittamaan pitkästä aikaa vaikka joskus teininä tuli vähän harrastettuakin vaan kiinnostus loppui sitten kesken. alkoi kiinnostaa uudestaan kun teinigeenit hävisivät eikä enää paino pysynyt aisoissa itsestään :D mukava lukea kokeneempien kavereiden juttuja ja ottaa oppia, on hyötyä varmasti.

terve vaan kaikille !

Uusi jäsen, ja projektina on alkaa rakennella käsistäni sopivat osat muuhun kehooni nähden, koska muut alueet ovat kunnossa:anssi: Uskokaa tai älkää :dance:

Viimeksi muokattu:
Tervehdys foorumilaisille! Oon abi Pirkanmaalta, ja saliharrastuksen aloitin köykäisesti jo viime keväänä. Sinänsä en mennyt ihan perse edellä puuhun, että otin ensimmäiseksi ohjelmaksi täältä FAQ:sta 1-jakoisen ohjelman, mutta aina ei ollut mahdollisuuksia tai motivaatiota käydä tarpeeksi aktiivisesti punttaamassa. Koko kesä menikin puntittomana ja myös syksyllä käynti oli melko satunnaista, silloin tällöin sai kolmen salireenin viikkoja täyteen. Jotain kehitystä on kuitenkin havaittavissa liian vähäisestä reenistä huolimatta, ruokapuolesta tiesin kuitenkin perusasioita alusta alkaen ja siitä on varmasti ollut hyötytä. Nyt olisi tarkoitus alkaa säännöllisempi punttailu (tarkoituksena kasvattaa lihasta, mutta myös luultavasti polttaa ylimääräisiä rasvoja), ja alkaa ottaa selvää asioista entistä enemmän. Siksi nyt oli myös otollinen aika kirjautua palstalle.

Hyviä reenejä kaikille!

Moikka kaikille, olen foorumia aktiivisesti seurannut jo kolmatta vuotta, mutta päätin vaihtaa nimimerkkiä kun vanha alkoi ahdistamaan. En ole silläkään juuri postaillut, tykkään enemmän lukea vain mitä täällä tapahtuu.

Niin, olen Espoolainen opiskelija/tohvelisankari ja rakkaana harrastuksena salitoiminta. Tällä hetkellä 2kk tauko takana ja ketodieetti päällä, mutta eiköhän tästä vielä kunnon lihoihin päästä (käsiksi) :kuola:

Niin ja tykkään joo metallimusiikista, kuten nimimerkistä voi päätellä. Liekö siitä saa myös osviittaa allekirjoittaneen huumorintajusta ja henkisistä voimavaroista? :rock:

Asustelen kemijärvellä ja olen 16 kohta 17vuotias poika joka on kiinnostunut "bodailusta" ja sitten lenkkeilystä.

En ole juonut tai polttanut melkein vuoteen :rock:
Hmm jotaki muutaki pitäs varmaan kirjotella tänne, no lapsuudesta sen verran että menin 8vuotiaana kouluun puheviivästymän takia, siitä jäi vain ikäviä muistoja ja ärrä vika jonka huomaa joissaki sanoissa, ei huomaa jos sanoo rakas.=D
Joskus 1-2 luokalla kiusattiin paljon, mutta sitten aloin kaverata näitten kiusaajien kanssa, nykyään en oo näitten kanssa pahemmin tekemisissä kun olen "raitis" ja enemmän tyttöjen/tytön kanssa tekemisissä.
Nykyään kukaan ei huomauta mitään kun tunnen pari hmm "vaarallisempaa" ihmistä.

"Bodamisesta" olen kiinnostunut jo joskus 12 vuoden iässä mutten saanut laitteita niin treenasin vatsoja, selkiä ja punnertamalla sitten joskus puun oksilla leukoja.

No tulevaisuudesta on sen verran suunitelmia että 18vuoden iässä muutan kylän pinnalle ja alotan aktiivisen salilla käynnin.
No siinä taitaa olla jotaki voitte kyllä kysyä jos haluatte

Hei! Olen erilainen nuori tällä palstalla. Punttisalilla on tullut käytyä 35 vuotta:rock:. Kilpaillut ensin painonnostossa ja myöhemmin voimamieskisoissa. Parhaimmillaan SVM -kisoissa 6.
Treenannut varsin monipuolisesti: yleisurheilua,voimanostoa,painonnostoa,voimamieslajeja sekä erilaisia sekä yleis- että lihaskestävyyttä kehittäviä lajeja:wtf:.
Monipuolinen lajivalikoima sopii perustaksi voimamieshommille oikeastaan perusedellytys:whip:
Nykyään into edelleen jatkuu ja treeni on enemmän bodailua (toki ei aivan 110 lasissa)

Morjens vaan kaikille! Olen lueskellut tätä foorumia noin 1,5 vuotta mutta nyt vasta tul rekisteröityy tänne. Joskus sattumalta löysin tämän sivun ja sen jälkeen sitä on tullu lueskeltuu aika paljon treenaukseen liittyviä juttuja ja muita juttuja näiltä sivuilta. Ekan kerran kosketusta puntteihin tul lukion ekalla mut sillon se ei vielä napannu.. Harrastin vähän aikaa Han Mo Doota mutta sekään ei sitten kiinnostanu pitkään ja sen jälkeen löysin salilla käynnin ja lukion viimesellä aloin nostelelemaan rautaa jo tosissaan. Mutta sitten napsahti vuoden keikka armeijan palveluksessa ja pysäytti voimailun melkein kokonaan. Nyt ois tarkoitus saada salilla käynnistä vähän säännöllisempää ja voimaa ja massaa lisää..

Moi!!!! töissä aina varsinki näin yövuorossa pakkista lueskellu ja aattelin sitte omaks huviks ja muitten kiusaks liittyä:D. Enempi tykkään vaa lueskella muitten juttuja, mut eihän sitä tiä josko sitä itekin pikkuhiljaa alkais kommentoimaa jotai....jonki verran kuiteski tietotaitookin kertyny matkanvarrella.:jahas:
Ja se siitä itsekehuskelusta(anteeksi). Kerrotaa nyt viä sen verran, et olen 21w kaveri, joka salilla käyny nytte noi 3vuotta ja viimesen vuoden vähä enempi tosissaa....siis jotai tulostakin hiljalleen alkanu tuleen. Nytte parhaillaa "kesäkuntoon"-dieetti menossa....lähtöpaino oli jotai 94kg(jouluna) ja nytte n.86....lihat näkys viä jokseenki säilyneen ja voimatasot jopa hiukka noussu, joten ei ny ihan reisille ole(vielä)menny....:thumbs:ja pituutta se 177.
Mutta näillä mennää ja palaillaan asiaan!!!!;)

Täällä minä. Ekaa kertaa katselemassa ja hieman totuttelemista on. Näyttää sivut niin erilaiselta, kuin mihin on tottunut. Paljon on katseltavaa ja opittavaa, hyvä niin. Olen 40 + v ja ylipainoinen eläjä. Judoa olen hieman mutustellut näin viimeaikoina.

Heippa, olen 19-vuotias naisenalku, joka on tälläkin sivustolla pyörinyt jo tovin (taustalla), mutta nyt tuli kysyttävää niin päätin rekisteröityä :) Treenailua takana n. 3 vuotta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom