Hellou. Löysin tän saitin sattumalta surffatessa ja kiinnostuin kun täällä on näin monipuolista keskustelua. Ei pelkkää proteiinikelaa, mitä aluksi vähän ounastelin. Oon harrastanut liikkumista on-off koko elämäni, ja lähi(ö)punttiksella oon käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti inspiksen iskiessä. Enemmän oon ollut ulkoilmakuntoilijoita, mutta olen varautumassa sisäkauteen kun ei toi hiihto ja pakkanen inspiroi. Ehkäpä tämä auttaa tsemppaamaan talven yli ja muutenkin. Hyvää syksyn jatkoa !!
Hikiliikuntaa minimissään 4 kertaa viikossa. Ja kyllä, tämä kynis pelaa puppelipalloa. Tuttavallisemmin salibandya. Odotan bannia sitten vkl mennessä :D Salille yrittäny lähteä viimeset neljä vuotta, joku voiskin lainata kenkäänsä sen verran et sais persukseen vähän vauhtia. Kipinää kiitos! :thumbs:
) suunnilleen 10kk holtittoman syömisen jälkeen.Olen selaillut näitä foorumeita jo pidemmän aikaa ja saanut monia hyviä vinkkejä ja ideoita, joista minulle on varmasti hyötyä.
ei 12,5e oo niin iso uhraus kun ottaa huomiioon että sillä vuosi mennään:thumbs:
) keskusteluihin.
. Pituutta on vuosien aikana kertynyt n.190 cm ja painoa jo peräti n.95 kg. Olen tässä viime aikoina huolestunut siitä, kun on alkanut vatsamakkarat kasvamaan. Olen joskus hieman kuluttanut aikaani punttiksella (mutta ihan vain hetkellisistä päähän pistoista) mutta nyt olisi tarkoitus työstää tätä ruhoa, vähän miehisempiin mittoihin ( Arnoldin kultainen kuutonen!). Jotenka Hyvät päivän jatkot kaikille:piis: