Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Hellou. Löysin tän saitin sattumalta surffatessa ja kiinnostuin kun täällä on näin monipuolista keskustelua. Ei pelkkää proteiinikelaa, mitä aluksi vähän ounastelin. Oon harrastanut liikkumista on-off koko elämäni, ja lähi(ö)punttiksella oon käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti inspiksen iskiessä. Enemmän oon ollut ulkoilmakuntoilijoita, mutta olen varautumassa sisäkauteen kun ei toi hiihto ja pakkanen inspiroi. Ehkäpä tämä auttaa tsemppaamaan talven yli ja muutenkin. Hyvää syksyn jatkoa !!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eli olen 17-vuotias urho sonkajärveltä ja reilu 2kk punttiksellä käynyt. 170 pitkä ja 78 painan. alussa painoin 85 mutta oli vähän ylimääräistä. Kun rupesin käymään niin penkissä meni 60kg mavessa 75kg ja kyykyssä 85kg. Nyt 85kg, 115kg, ja95kg just tällä viikolla koeilin srm:ät kaikkiin. Olin salilla ihan hymy perseessä. Olen myös huomannut, että taitaa olla luontaisia taipumuksia kun kaverit suunniilleen samoista lukemista kohottaneet srm:ää 10 kiloa. Pakkiksen löysin sattumalta. Ja olen saanut täältä paljon vinkkejä kiitos kuuluu hulkille ja muille. Taustalta löytyy paljon judoa ja juoksua.

Hyvin on Nousukkaalla saliura alkanut. Varmaan nousee vielä tostakin aika nopsaan. Muista vaan keventää aina välillä ja painaa menmään vaikka joskus tuleekin vähän heikompia treenejä :thumbs:

Hyvin on Nousukkaalla saliura alkanut. Varmaan nousee vielä tostakin aika nopsaan. Muista vaan keventää aina välillä ja painaa menmään vaikka joskus tuleekin vähän heikompia treenejä :thumbs:

Just ennen srm:iä Pidin 8 päivää valiä etten käynyt kuin lenkillä. Ennen sitä 2 viikkoo ylisuuria rautoja joka suorituksessa eli tein vain tiettyjä kohtia liikkeestä painoilla millä koko liikettä ei pystynyt suorittamaan alusta loppuun vain 3-5 sarjoja Esim. penkissä rinnalta lähtöä 95kg ylhäältä puoliväliin laskuja 105 kg ja puolivälistä ylöspäin loppuojennuksia painoilla 105kg. Ja samanlaisia harjoituksia kyykyssä ja mavessa hermoston kehittämiseen.

Moro vaan kaikille! Ikää olisi 33 mittarissa. Viime helmikuussa rupesin treenaileen ja tiputteleen ylimäärästä painoa mitä oli tosiaankin kerääntynyt. Syyskuun loppuun mennessä oli painoa lähtenyt 33 kiloa.
Liikunta muotoina on tällä hetkellä kuntosali, uinti, sauvakävely ja harrastekiekko.
Aluksi kuntosali treenikin oli täysin kiinteyttävää ja nyt kukausi sitten se muutettiin 3 jakoiseksi, tarkoituksena saada vähän lihastakin kroppaan.
Löysin sivuston ystäväni opastuksella.
Täältä löytyy todella hyvää tietämystä ravinnosta ja reeneistä, niinpä päätin rekisteröityä.

Mä nyt en oo varsinaisesti mikään uusi naama täällä. Oon pidemmän linjan dokaaja ja pakkikselle kirjoittelen aivan huvin vuoksi ja urheilun kannalta, siinä välissä jos en myy jotain tuolla myyntipalstalla.
Treenaaminen ei juurikaan lenkkeily poislaskien kiinnosta mutta ihan mukavia tyyppejä tätä kautta on tavannut kuitenkin.
Aika vanhakin olen, pitäis vähän alkaa tuota kessiä treenaamaan poijes...

Mutta tämä on erikoinen juttu. Hupella on ihan järjettömän kaunis vaimo. Miten tuommoinen pieni dokaava hobitin-käppyrä on saanut niin kauniin vaimon? Olen tullut johtopäätökseen:

A: Hupella on helvetisti rahaa
B: Hupella on jumalaton sladdi

Tai sitten Huppe on vain ehana mies

Älö. Uusi tuttavuus, tosin olen lueskellu pakkiksen juttuja jo varmaan kolmen vuoden ajan, IMHO suomen ylivoimasesti paras foorumi :worship: Hikiliikuntaa minimissään 4 kertaa viikossa. Ja kyllä, tämä kynis pelaa puppelipalloa. Tuttavallisemmin salibandya. Odotan bannia sitten vkl mennessä :D Salille yrittäny lähteä viimeset neljä vuotta, joku voiskin lainata kenkäänsä sen verran et sais persukseen vähän vauhtia. Kipinää kiitos! :thumbs:

Tervehdys kaikille!

Olen tälläinen 12v sohvaperunan ja urheilijan yhdistelmä, joka yrittää saada elämän raiteilleen (lihaksia:)) suunnilleen 10kk holtittoman syömisen jälkeen.Olen selaillut näitä foorumeita jo pidemmän aikaa ja saanut monia hyviä vinkkejä ja ideoita, joista minulle on varmasti hyötyä.

Elikkä siis kiitos kaikille jotka on tehny ja kirjotellu tälle foorumille kaikkee.:worship:

Noh, tuli kyllä jo mimmien puolella tämä esittäytyminen hoidettua, mutta jauhetaan nyt tännekin jotain...

Tässä nyt jonkin aikaa forumia töllänneenä en voinut vastustaa kiusausta liittyä mukaan (onpa muuten aika pirun hyödyllinen pakkaus tämä pakkotoisto, suuret kiitokset tekijöille). Olen siis 22-vuotias (yliopisto)opiskelija tyttönen/naikkonen Jyväskylästä. Liikuntapuolelta sanottakoon, että harrastan historiallista miekkailua, kuntosalia ja lenkkeilyä, tosin viimeiseksi mainuttua liian vähän. Harrastettua tulee keskimäärin 5pv/vko, mutta ensi vuoden alusta käsittääkseeni miekkailutreenit lisääntyvät, joten sitten varmaan pitää jonkin verran suunnitelmia pistää uusiksi. Olisi nimittäin ihan kiva tuonne salillekin välillä ehtiä ja pitää joku lepopäiväkin.

Pitää laittaa itsekin kortensa kekoon ja esittäytyä:

Ikää 26 ja Seinäjoki paikkakunta. Entinen lentopalloilija (lyhyyteen loppu ura), enemmän ja vähemmän hypänny salilla, nykyään 2-3 kertaa viikossa. Joskus hullussa nuoruudessa kunnossa, tänä päivänä 20 kg raskaanpana (läskimpänä) ja vittumaisempana.. No ei, kiltti oon kun karhu hunajakupin ääressä.

En oo tänne varmaan vielä kirjotellu. Tuonne mimmien puolelle vähän enemmän...

25- vuotias kauppatieteiden opiskelija rovaniemeltä, 177 cm, 70 kiloa ja kaksi lasta. Päämääränä massan ja voiman kasvatus, laihtua en halua.

"Nuoruudessa" tuli harrastettua ratsastusta, uintia ja yleisurheilua. Nyt käyn 3 x vko salilla ja aerobista pari kertaa viikossa. Venyttelyjumpat on myös aika jees tälle pökkelölle. Koripallo ois kiva ja ihana harrastus jos sinne kerkiäis, en kyllä tiedä missä sitä täällä harrastetaan.

Morjens!

Vajaat pari vuotta tätä sivustoa luettuani sitten päätin rekisteröityä. Kiitoksia kaikille jotka ovat täällä tietojaan jakaneet, niistä on ollut paljon hyötyä aloitellessani harrastusta. Noin 1,5 vuotta olen treenaillut mutta sinä aikana on ollut muutamia taukojakin. Mutta eipä tässä muuta nyt tule mieleen, tsemppiä vaan kaikille treeneihin :whip: :kippis1:

Muistakaas käydä kaikki nyt porukalla ostamassa VIP: jäsenyydet pakkikselle:D

- VIP-forum
- Arcade peliluola, jossa pieniä hauskoja flash-pelejä. Voit haastaa toisen vipin privalla. Ranking listat.
- Pääset mukaan VIP-risteilyille, VIP-tapaamisiin yms. kivaan mitä VIP-puolella järjestellään.
- Oikeudet palstalaisten omaan kuvagalleriaan sekä treenipäiväkirjaosioon.
- #Pakkotoisto.com -irc-kanava
- Avatar-kuvake käyttäjänimen alapuolelle
- Profile picture-kuva profiiliin
- Yksityisviestit
- Spesiaali User title nimen alle.
- Rajoittamaton Pakkotoisto.com-sähköpostiosoite. Email ssl suojattu. https://webmail.pakkotoisto.com.
- julkinen ja yksityinen kalenteri.
- Salaiset kansiot alue.
- Expert-osio, jolla liikuntafysiologi Juha Hulmi sekä fil. toht J.Rossi vastaavat VIP-jäsenten kysymyksiin.
- Pakkotoiston lakitoimisto, jossa varatuomari Tatu Henriksson vastaa VIP-jäsenten lainopillisiin kysymyksiin.
- VIP-blogit, vip-jäsenten omat blogit erikseen asennetussa vB Blogissa.

niin ja hei, VIPit pääsee katsomaan palstan punttimimmien kuvia:kuola: ei 12,5e oo niin iso uhraus kun ottaa huomiioon että sillä vuosi mennään:thumbs:

Morjesta vaan kaikille! Päätinpä lopulta liittyä näihin pakkotoiston kiinnostaviin (ja riippuvuutta aiheuttaviin:hyper:) keskusteluihin.

Olen tällainen normaali 18-vuotias kynis:rock:. Pituutta on vuosien aikana kertynyt n.190 cm ja painoa jo peräti n.95 kg. Olen tässä viime aikoina huolestunut siitä, kun on alkanut vatsamakkarat kasvamaan. Olen joskus hieman kuluttanut aikaani punttiksella (mutta ihan vain hetkellisistä päähän pistoista) mutta nyt olisi tarkoitus työstää tätä ruhoa, vähän miehisempiin mittoihin ( Arnoldin kultainen kuutonen!). Jotenka Hyvät päivän jatkot kaikille:piis:

Edit: Typoja, jo ekassa postissa:thumbs:

Moro vaan kaikille! Oon 25v. mies ja joskus lukioaikoina tuli väännettyä pari vuotta ihan tosissaan. Nyt sitten monen vuoden jälkeen kokeillaan että mites se rauta liikkuukaan.. :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom