ojentajien tehokas treenaus!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja japee
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
33
Terve!

Tässä kysyisin ojentajien treenauksesta, että miten/mitä olisi tehokkain tapa kasvattaa ojentajaa. Ainakin vuoden aktiivisesti käynyt salilla, mutta ei sitä ojentaja lihasta tule sinne, kuin pienenpieni huomaamaton "kyhmy"(jos sitä siksi voisi sanoa-.-).

Tuntuu ettei se käsivarsi levene millään siitä, kun on suht pitkät kädet ja hoikahko muutenkin.

Yleensä ojentajaa treenaan taljapunnerruksia,ranskalaisia silloin tällöin sekä normaaleja maastapunnerruksia erimuodoissa, esim.sivulle punnerruksia, hyppypunnerruksia, sekäkäsipainoilla sivultaylös -liikettä.

Kertokaas millä liikkeillä siihen pieneen LAHNAN muotoseen käteen saisi vähä pyöreyttä!:puntti:

Kiitos!

Ranskalainenpunnerrus tekee ainakin itelle hyvää jälkeä hanskoihi :rock: Siihen päälle pumppia taljassa narulla ni hyvä tulee :dance2:

RASKAITA PUNNERRUKSIA PÄÄLIIKKEEKSI! Vaikka kapea penkki tai dippi ei olisikaan paras liike hypertrofian kannalta, ovat ne tärkeitä ja raskaita punnerruksia ojentajille. Taljapunnerrukset ym. hilavitkutukset viimeiseksi liikkeeksi, IMO.

Dippi, kapea penkki ja naurakaa pois vaan, mutta kickback eristää oikein tehtynä hienosti (tehdään salaa muilta) :D

Millasia sarjoja kannattaa sitten tehdä, jos teen samanpäivänä kapean penan,dippiä ja ranskalaisia vaikkapa. :)

Niistä dipeistä vielä, että onko nyt välttämätöntä tehdä sillä salil dippipenkillä, vai käykö vain perinteinen tuoli ja siitä tiputtelee sitte alas. nimittäin en saa tuntoa tuosta jos teen tuolilla. olkapäät vaan tuntuu hajoavan muttei missää muualla oikein tunnu :o

mun mielipide on että jos kapeeta penkki tekee niin kannattaa tehä se alaviisto penkillä, ainakin mulla toimii paremmin :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
skullcrusheria harrastan myös! se tuntuu niin helvetin kivalta että pienikin sarja riittää kipuun ja seuraavan päivän jumiin

mun lemppari on pitkää polttavaa sarjaa lyhyillä palautuksilla. ojentajiin tulee sellanen pumppi ja veren virtaus että perkele kyllä turpoaa!

Itsellä tehonnut hyvin dippi. Itse erikoisuutena teen punnerruksia lisäpainoilla..sekä kapeana että leveänä liikkeenä. Elikkä kaveri vaan kasaamaan sinne selänpäälle levyjä. :)

Ite suosittelisin kapeetapenkkiä, kahenkäen ranskalaisia käsipainolla ja sit jos siihen viel vetelet ojentajia taljassa, ni pitäis alkaa tuntumaan. Siihen ku pumppailet hauikset perään, ni pitäis käpälien turvota.

Ite suosittelisin kapeetapenkkiä, kahenkäen ranskalaisia käsipainolla ja sit jos siihen viel vetelet ojentajia taljassa, ni pitäis alkaa tuntumaan. Siihen ku pumppailet hauikset perään, ni pitäis käpälien turvota.
Ihan asiasta viidenteen, jos teillä on samassa treenissä hauis ja ojentaja, niin kumpiko on mielestänne järkevämpi tehdä ensin?

Ihan asiasta viidenteen, jos teillä on samassa treenissä hauis ja ojentaja, niin kumpiko on mielestänne järkevämpi tehdä ensin?
No järkevästä en tiedä, mutta itse teen aina hauikset ensin. Niin juu, ja minulla on toiminut jo pitkään dippi pääliikkeenä ja ranskis apuliikkeenä. Kapeaa penkkiä olen tehnyt kerran, eikä tuntunut yhtä hyvältä (tai no, huonolta jos kipua kuvaillaan :D) kuin ranskis.

Samoilla linjoilla mennään kuin muukin kööri täällä eli raskaita liikkeitä ne ojentajat janoaa. Taljaliikkeillä saa kyllä elämää suuremman pumpin ja mulla käsi on valehtelematta pari senttiä paksumpi köysitaljan jälkeen, MUTTA seuraavana päivänä kaikki on kuin tuhkaa vain. Taljaliikkeillä, joista erityisen hyvä kyllä onkin köydellä pään yli tapahtuva ojennusliike, on enemmänkin hiova merkitys. Ja kuten joku jo totesikin, viimeisenä liikkeenä taljaojentajat, jos kokee tarpeelliseksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom