Ojentajat....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Samo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tärkeä tekniikkajuttu ojentajaliikkeissä (ja punnerruksissa) on että eliminoi olkavarren kiertoa niin että olkapää ja ojentaja osoittaa liikkeen aikana suht samaan suntaan. Esim jos tekee ojentajat taljassa niin pitäisi ojentajan olla liikkeen lopussa taaksepäin, ei ulospäin.

Raven:

Kykenetkö tekemään kyynerpääsi kanssa perinteisiä WSB-ojentajaliikkeitä kuten JM-pressit tangolla tai käsipainoilla, shortsit, pystypunnerrus kapealla otteella pinnoista tai Tate-pressiä?

Ootko koittanut ranskalaista vetokumien kera?

Originally posted by Raven
Pituus: 168cm
Paino: 82kg

vahva kaveri...periaattees se o sama ku mä tekisin ranskikset jollain 130-140 kilolla vastaavasti, se ei tuu tapahtuun ainakaan tänä vuonna viel ;)

Originally posted by PsychoPred
vahva kaveri...periaattees se o sama ku mä tekisin ranskikset jollain 130-140 kilolla vastaavasti, se ei tuu tapahtuun ainakaan tänä vuonna viel ;)

Lisätään hieman painetta sulle. 4 viikon päästä teen noilla painoilla kun lisään 10kg joka viikko. ;)

Originally posted by N.O.Kummonen
Raven:

Kykenetkö tekemään kyynerpääsi kanssa perinteisiä WSB-ojentajaliikkeitä kuten JM-pressit tangolla tai käsipainoilla, shortsit, pystypunnerrus kapealla otteella pinnoista tai Tate-pressiä?

Ootko koittanut ranskalaista vetokumien kera?

Vetokumeilla en ole koittanut muuta kuin maksimipenkkiä ja nopeuspenkkiä.
JM's pressin pystyn tekemään, tosin se ei ole täysin oikeaoppinen tyyli.. Shortsit pystyn tekemään.. Ja kenenkään ei tartte viisastella, että osaan ommella. :)
Pystypunnerrukset ja tate pressit pystyn tekee.
Ainoa ongelma on toi ranskis otsaan tai pään taakse. Niin ja sit vastaava ranskis käsipainoilla.
Muissa ei ongelmia ole.

Lisätään hieman painetta sulle. 4 viikon päästä teen noilla painoilla kun lisään 10kg joka viikko. ;)

ääh...mulla on kuitenkin niin pitkät kädet ettei niitä saa taipuun noin kovien rautojen kaa :(

ääh...mulla on kuitenkin niin pitkät kädet ettei niitä saa taipuun noin kovien rautojen kaa :(

No sitten sen näkee miten käy. Osa rajoittavaksi tekijäksi saattaa tulla ranne. Ranne kun mulla ei tykkää hirveän hyvää, kun tulee iso paino kanneltavaksi, kuten ranskiksen ala-asennossa.

No sitten sen näkee miten käy. Osa rajoittavaksi tekijäksi saattaa tulla ranne. Ranne kun mulla ei tykkää hirveän hyvää, kun tulee iso paino kanneltavaksi, kuten ranskiksen ala-asennossa.

no eihän mulla kyllä vielä kovia rautoja oo tankossa..:(
mut yleensä ranskikses ranteet joutuu melko koville..ja joskus onkin ollut kipeenä pari päivää..et liekkö tekniikas..mielestäni kyllä tekniikka on ihan ok..mutta poistuiskos ongelma jos hommais rannesuojat..?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos ranne ongelmia on, niin kokeile ihmeessä. Lainaa vaikka joltain yhden treenin ajaksi.

joo pitääpä melkein kokeilla..
tai voishan nuo ostaakki ei nuo nyt niin hirveen kalliitakaan näy olevan..:whip:

Originally posted by mik99
joo pitääpä melkein kokeilla..
tai voishan nuo ostaakki ei nuo nyt niin hirveen kalliitakaan näy olevan..:whip:

Sanotaanko, että 10-20euroa ja varmasit kestää pitkään. Itsellä on ollut sellaiset neopreenistä tehdyt jo monta monta vuotta. Edelleen todella hyvä ja maksoivat aikoinaan 50mk.

Re: ranskis

Originally posted by vilho_kanuuna
Täällä näköjään oppii jokapäivä aina jotain uutta. Olen tehnyt omat ranskikseni aina tuonne pään taakse, eli hieman hilsettä hipoen. Olisiko parasta ruveta tekämään otsalle vai mikä olisi se paras kohta, kun ei ainakaan vielä vihlo?

Kannattaa tässäkin varmaan suosia vaihtelua jos vain pystyy tekemään eri variaatioita kivuttomasti. Itse teen joko takaraivolle, otsalle, leualle tai kurkulle. Tosin nyt on ilmennyt vasemmassa kyynerpäässä pahaa pistävää kipua ainakin otsalle tehdessä.

Sanotaanko, että 10-20euroa ja varmasit kestää pitkään. Itsellä on ollut sellaiset neopreenistä tehdyt jo monta monta vuotta. Edelleen todella hyvä ja maksoivat aikoinaan 50mk.

joo lrp sivuilla oli fastin rannesiteet 12,90€ ja siihen päälle ne postikulut niin päästään jo aika lähelle sitä 20 egeä..:)

Palaten tohon samin aiheeseen. Kokeileppas piruuttas ku seuraavan kerran on ojentajapäivä: tee 3-5 sarjaa taljassa suoralla tangolla 8-14 toistoa. Viimeisen sarjaan johon laitat hiukan enemmän painoja kuin edellisiin ota heti perään hauissarja 8-12 toistoa. Dippi:3-5 sarjaa omalla painolla niin monta kun tulee.Viimeisen jälkeen taas tuo hauissarja. Alkaa ojentajat kasvamaan.
Reeni-intoa !

Originally posted by MaveMan
Palaten tohon samin aiheeseen. Kokeileppas piruuttas ku seuraavan kerran on ojentajapäivä: tee 3-5 sarjaa taljassa suoralla tangolla 8-14 toistoa. Viimeisen sarjaan johon laitat hiukan enemmän painoja kuin edellisiin ota heti perään hauissarja 8-12 toistoa. Dippi:3-5 sarjaa omalla painolla niin monta kun tulee.Viimeisen jälkeen taas tuo hauissarja. Alkaa ojentajat kasvamaan.
Reeni-intoa !

Miten tuo hauistreeni kasvattaa ojentajaa? :confused:

En tiedä tästä sen enempää. Kemiallisia reaktioita tai muuta hienoa. Ainoastaan empiirisiin tutkimuksiin perustuvaa tietoa eli se toimii. Itse kokeillut ja toimii. Kädet kasvaa..!;)

Originally posted by MaveMan
En tiedä tästä sen enempää. Kemiallisia reaktioita tai muuta hienoa. Ainoastaan empiirisiin tutkimuksiin perustuvaa tietoa eli se toimii. Itse kokeillut ja toimii. Kädet kasvaa..!;)

No niin, siis kädet kasvaa. Kyllähän hauista tekemällä käden ympäryys kasvaa, mutta eipä se tarkoita että ojentaja kasvaisi. Ja ojentajaanhan tässä piti kokoa saada.

Originally posted by mik99
joo lrp sivuilla oli fastin rannesiteet 12,90€ ja siihen päälle ne postikulut niin päästään jo aika lähelle sitä 20 egeä..:)

Jokos olet kokeillut noita rannesiteitä?

Kohta alkaa olemaan se 4 viikkoa ohi. Viime treenissä kovin sarja oli 8*130kg.. Enempää en varmaan ens kertaa pysty juurikaan laittaa.
Arvelemani ongelma tuolla tuossa jo vastaan, eli ranteet ei tahtonut oikein kestää sitä vääntöä..

Suositut

Back
Ylös Bottom