Ojentajat....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Samo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Samo

swahilipäällikkö
VIP
Elikkäs ojentajiin tarttis saada massaa lisää. Teen rinnan ja ojentajat eri treenipäivinä ja yleensä treeni kertojen väliin jaa pari päivää, joten kannattasko ottaa kapeepenkki mukaan liikkeisiin. Oon nyt tehny vaan ranskista ja taljapunnerrusta ojentajille. Tuolla joissain thredissä oli et normaalia ja kapeetapenkkiä ei kannata tehdä peräkkäisinä päivinä mut mulla jää se pari päivää rinta ja käsipäivän väliin.......

Originally posted by Sami78
Elikkäs ojentajiin tarttis saada massaa lisää. Teen rinnan ja ojentajat eri treenipäivinä ja yleensä treeni kertojen väliin jaa pari päivää, joten kannattasko ottaa kapeepenkki mukaan liikkeisiin. Oon nyt tehny vaan ranskista ja taljapunnerrusta ojentajille. Tuolla joissain thredissä oli et normaalia ja kapeetapenkkiä ei kannata tehdä peräkkäisinä päivinä mut mulla jää se pari päivää rinta ja käsipäivän väliin.......

Yksi vaihtoehto on ottaa ojentajat 2 kertaa viikossa. Toisella kertaa vähän lyhyempiä sarjoja ja raskaammilla painoilla. Toisella kertaa lyhyemmät palautukset, pidemmät sarjat ja pienemmät painot.
Vaikka ite treenaankin wsb kikkailulla, niin ojentajat ovat saaneet hyvin kokoa lisää..

Eikös dippi ole se kaikkein paras liike massa mielessä ? :confused:

Vaikka ite treenaankin wsb kikkailulla, niin ojentajat ovat saaneet hyvin kokoa lisää..

Sama vika...

Ootko huomannu samoja piirteitä keskivartalossa? Mulla ainakin WSB ja jullet siinä on tuonu massaa ja kokoa keskivartaloon pidosta ja voimasta puhumattakaan.

kannattaisiko ottaa hauis kääntö tangolla niin että on selkä seinää vasten niin ei tule bluffattua ja toistot on puhtaita.

Originally posted by turilas
kannattaisiko ottaa hauis kääntö tangolla niin että on selkä seinää vasten niin ei tule bluffattua ja toistot on puhtaita.

Tähän lauseeseen ei varmaan paljon enempää kielioppivirheitä saisi mahtumaankaan.

Originally posted by N.O.Kummonen
Sama vika...

Ootko huomannu samoja piirteitä keskivartalossa? Mulla ainakin WSB ja jullet siinä on tuonu massaa ja kokoa keskivartaloon pidosta ja voimasta puhumattakaan.

Kyllä sitä kokoa on tullut kaikkialle.

Edit: Ei kuitenkaan jalkoihin, kun niitä treenailen välillä vähän miten sattuu. Tosin sekin muuttuu syksyllä.

btw ei kyllä liity yhtään asiaan mut muistelen täs et raven kuuluu siihen maagiseen "2 markan kerhoon" niin minkalaisilla painoilla olet tehnyt ranskalaista punnerrusta maaten..??
taitaa olla siinäkin aika kovat painot..
:)

Originally posted by mik99
btw ei kyllä liity yhtään asiaan mut muistelen täs et raven kuuluu siihen maagiseen "2 markan kerhoon" niin minkalaisilla painoilla olet tehnyt ranskalaista punnerrusta maaten..??
taitaa olla siinäkin aika kovat painot..
:)

Ei muuten ole. :)

No riippuu miten se halutaan tehdä. Jos tarttee viedä tanko otsaan, niin en pysty tekemään juuri millään painoilla. Vasen kyynerpää alkaa vihoittelee ja ei tahdo olla pitoa pitämään painoa vastaan. Oikealla kyllä tekisin. Parhaiten tuon huomaa käsipainoilla tehtäessä.
Itse teen ranskiksen nykyään suurinpiirtein tuohon purukalusto/leuka osastolle. Siitä kohtaa pystyn veivaa jo isommilla painoilla ilman, että tuo kyynerpää alkaa vihoittelee liikaa..
Viime viikolla alkoi 4 viikon periodi, johon kuuluu mukaan ranskis.
Ensimmäinen viikko on hieman kevyempi ja haetaan painoja seuraavan viikkoon.
Nyt tein sarjat: 8*70kg, 8*80kg, 8*90kg, 8*100kg.. Joka viikko sitten lisätään painoa.
Tosin myös joka viikko tulee yksi sarja lisää, joten ihan hulluna ei painoa voi lisätä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Raven
Ei muuten ole. :)

No riippuu miten se halutaan tehdä. Jos tarttee viedä tanko otsaan, niin en pysty tekemään juuri millään painoilla. Vasen kyynerpää alkaa vihoittelee ja ei tahdo olla pitoa pitämään painoa vastaan. Oikealla kyllä tekisin. Parhaiten tuon huomaa käsipainoilla tehtäessä.
Itse teen ranskiksen nykyään suurinpiirtein tuohon purukalusto/leuka osastolle. Siitä kohtaa pystyn veivaa jo isommilla painoilla ilman, että tuo kyynerpää alkaa vihoittelee liikaa..
Viime viikolla alkoi 4 viikon periodi, johon kuuluu mukaan ranskis.
Ensimmäinen viikko on hieman kevyempi ja haetaan painoja seuraavan viikkoon.
Nyt tein sarjat: 8*70kg, 8*80kg, 8*90kg, 8*100kg.. Joka viikko sitten lisätään painoa.
Tosin myös joka viikko tulee yksi sarja lisää, joten ihan hulluna ei painoa voi lisätä.

ootsä kyllä melko kova ukko..:thumbs: itse saan tehtyä 45kg 3x8
tanko otsaan systeemillä mutta kyllä täytyy tuolle sun ranskis painoille iso..:worship:

ootsä kyllä melko kova ukko..:thumbs: itse saan tehtyä 45kg 3x8
tanko otsaan systeemillä mutta kyllä täytyy tuolle sun ranskis painoille iso..:worship:

No, mut onhan toi mun tyyli vähän kevyempi. Tekisin kyl otsaan jos voisin tehdä. Katotaan sitten neljän viikon päästä mihin rautoihin päästiin.
Tällä viikolla onkin jo sit tosi kyseessä eikä mitään joutsenlampi liikesarjoja. :)

No, mut onhan toi mun tyyli vähän kevyempi. Tekisin kyl otsaan jos voisin tehdä. Katotaan sitten neljän viikon päästä mihin rautoihin päästiin.
Tällä viikolla onkin jo sit tosi kyseessä eikä mitään joutsenlampi liikesarjoja. :)
no silti ei mun tarvi vielä uneksiakkaan tuommoisista painoista..:itku: mutta täytyy myöntää että kovaa tullaan ja tänä vuonna onkin tuo ranskainen kehittynytkin melko mukavasti..:D

Raven: entäs ranskis istuen? Onnistuuko se vai vihlaiseeko sekin?

Originally posted by Rice
Raven: entäs ranskis istuen? Onnistuuko se vai vihlaiseeko sekin?

Joskus olen tuota koittanut, mutta silloin ei tainut olla vielä ongelmia.
Pitänee vaikka seuraavalla kerralla kokeilla muutama sarja ja katsoa miltä tuntuu..

no silti ei mun tarvi vielä uneksiakkaan tuommoisista painoista..:itku: mutta täytyy myöntää että kovaa tullaan ja tänä vuonna onkin tuo ranskainen kehittynytkin melko mukavasti..:D

Olet nuori vielä, joten rauhassa vain eteenpäin. Ei ahnehdi liikaa, niin paikat pysyy paremmin kunnossa pitkään.

joo eihän täs vielä kauhia kiire oo kunhan ois joskus tuossa 2010 kroppa jonkinlaisessa kuosissa..:kippis1:
ethän säkään kyllä mikään ikäloppu vielä ole..mutta kyllä mulla on vielä pitkä ja kivinen tie että pääsisin edes jonkin matkan päähän nuihin sun tuloksiin..:( ;)

Ikinä en oo tehny ojentajille kuin kapean penkin!
Hyvin on kasvanu ,saahan ne treeniä esim.penkissä.
Tämäkin on yksilökohtaista.

onpas kundil malmia tangos...kerrotko statsit ku ei sun pro-filu kerro oikein mitään ;)

ranskis

Täällä näköjään oppii jokapäivä aina jotain uutta. Olen tehnyt omat ranskikseni aina tuonne pään taakse, eli hieman hilsettä hipoen. Olisiko parasta ruveta tekämään otsalle vai mikä olisi se paras kohta, kun ei ainakaan vielä vihlo?

Suositut

Back
Ylös Bottom