Sanon että (ainakaan toisinpäin) ei juuri saa. Ai miksei? No ensinkin siinä menee homona aikaa ja hyöty/vaiva-suhde ei kohtaa. Työhaastatteluissa kaksi opiskelupaikkaa on nähty jotenkin (vastoin alkuperäistä ajatusta) päättämättömyytenä tai sitten sellaisena kunnianhimona ettei tarjottu paikka kiinnostaisi kovin pitkään, vaikkei tämä vastaisi todellisuutta. Joutuu helposti myös liemeen jos toinen on "kesken":
"Miten tämän toisen opiskelupaikan kanssa, aiotko valmistua?"
Vaihtoehto yksi: "Toki, olen teillä kuukauden ja jatkan sitten opintojani. Opinnot ensin arvon HR-pirkko".
Vaihtoehto kaksi: "Ehen tietenkään, ihan vaan ilon ja urheilun vuoksi hengaan siellä. Status nääs"
Eihän tuohon ole hyvää vastausta :|
Tosin olet melko pentu jos valmistut 22-vuotiaana (miksi näin?) niin ehkei olisi ihan paska idea.
Seminaarit poislukien OTM on tenttittävä tutkinto. Seminaarit ja läsnäoloa vaativat kielikurssit edustaa ehkä max 30% tutkinnosta. Kaupungista riippuvaista, mut ei siis kuitenkaan onnistu 100% etänä.
oon sen verran vittuuntunut tuosta tuoksu-threadista etten jaksa miettiä tarkemmin.
"Miten tämän toisen opiskelupaikan kanssa, aiotko valmistua?"
Vaihtoehto yksi: "Toki, olen teillä kuukauden ja jatkan sitten opintojani. Opinnot ensin arvon HR-pirkko".
Vaihtoehto kaksi: "Ehen tietenkään, ihan vaan ilon ja urheilun vuoksi hengaan siellä. Status nääs"
Eihän tuohon ole hyvää vastausta :|
Tosin olet melko pentu jos valmistut 22-vuotiaana (miksi näin?) niin ehkei olisi ihan paska idea.
Seminaarit poislukien OTM on tenttittävä tutkinto. Seminaarit ja läsnäoloa vaativat kielikurssit edustaa ehkä max 30% tutkinnosta. Kaupungista riippuvaista, mut ei siis kuitenkaan onnistu 100% etänä.
oon sen verran vittuuntunut tuosta tuoksu-threadista etten jaksa miettiä tarkemmin.