Ohjelma minulle.

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli taustaa:

Ikää on 36 vuotta ja pituus ja paino 180cm/80kg (jonkun verran pehmeää vatsassa). Olen joskus nuorempana ollut ihan asiallisessa kunnossa mutta nyt en enää vuosiin ole treenannut.
Mitä enemmän Pakkista luen sitä enemmän olen sekaisin millaista ohjelmaa pitäisi tehdä.

Joten laittakaa minulle HYVÄ ja TEHOKAS treeniohjelma, jolla tulisi kokoa, näköä ja voimaa. 2 tai 3-jakoinen ohjelma olisi mielessä. Syömisestä tiedän ihan tarpeeksi ja lisäravinneasiakin on kunnossa, joten ohjelma vain puuttuu.

PS: Niin ja älkää sanoko, että netti on täynnä hyviä ohjelmia, kyllä varmasti on mutta yritäpä valita se hyvä ohjelma tuhansien joukosta.

Kiitos jo etukäteen

Aika hyvin kaverilta jolla on 352 viestiä täällä..........

Edit:
Lisätään ny kuitenkin että HYVÄ ja TEHOKAS treeniohjelma, jolla tulee kokoa, näköä ja voimaa, on sellanen joka on rakennettu asenteella ja jota harjoitetaan asenteella. Eikä vaan oleteta että kaikki tuodaan valmiiks pöytään. Kyse on oppimisesta.

Musta tuntuu että sä et oo lukenu tarpeeks, ja toi Mitä enemmän Pakkista luen sitä enemmän olen sekaisin kertoo nyt vaan laiskuudesta.

Eihän se mulle mitään kuulu, mutta väitän ettei paraskaan ohjelma pelasta sua ennenkun laitat asenteen kohilleen ja luet vielä vähän lisää.

Nöyrästi vaan aloittelijoiden osastolle, sieltä löytyy ketju,FAQ: Treeniohjelmat lihaksen kasvatukseen... ja Starting Strength - 1-jakoinen perusohjelma aloittelijalle.
Ei se sun tausta mitään merkkaa, jos et oo hetkeen tehny, noita veivaamalla kehityt parhaiten.

Aika hyvin kaverilta jolla on 352 viestiä täällä..........

Edit:
Lisätään ny kuitenkin että HYVÄ ja TEHOKAS treeniohjelma, jolla tulee kokoa, näköä ja voimaa, on sellanen joka on rakennettu asenteella ja jota harjoitetaan asenteella. Eikä vaan oleteta että kaikki tuodaan valmiiks pöytään. Kyse on oppimisesta.

Musta tuntuu että sä et oo lukenu tarpeeks, ja toi Mitä enemmän Pakkista luen sitä enemmän olen sekaisin kertoo nyt vaan laiskuudesta.

Eihän se mulle mitään kuulu, mutta väitän ettei paraskaan ohjelma pelasta sua ennenkun laitat asenteen kohilleen ja luet vielä vähän lisää.

Nöyrästi vaan aloittelijoiden osastolle, sieltä löytyy ketju,FAQ: Treeniohjelmat lihaksen kasvatukseen... ja Starting Strength - 1-jakoinen perusohjelma aloittelijalle.
Ei se sun tausta mitään merkkaa, jos et oo hetkeen tehny, noita veivaamalla kehityt parhaiten.

Niin, tarkoitin että en ole aktiivisesti treenannut vuosiin. Olen kyllä epäsäännöllisesti kolistellut punttia, heilutellut kahvakuulia sekä treenannut BJJ:tä, vaparia ym... mutta rakensin tuossa talon ja on ollut muuta puuhaa, joten on toi aktiivinen treeni jäänyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom