Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mä olen saman ikäinen. Onko sulla kolmenkympin kriisiä?

Mulla on. Ja aika paha. Taisi mennä yksi potentiaalinen parisuhdekin tuon vuoksi. Nyt kun ottanut etäisyyttä tämän tapailun päättymisen jälkeen, niin näkee taas ne omat virheet.

Viime vuoden alussa tuli tosiaan työkuviotkin sekoiltua ja asumisjutuissa myös vähän vihkoon meni. Uskomatonta, miten voi yhden kalenterivuoden aikana tehdä aikalailla pahimmat virheet tähän 29v ikään mennessä.

Positiivista on, että näistä tuli opittua. Pahaa tekee silti. Jostain syystä ihan ok fiilis tällä hetkellä. Tuntuu että nyt taas alkaa lähenemään henkistä tasapainoa. Matkaa on vielä mutta suunta oikea. Katse on siirtynyt taas menneestä tulevaan ja se on minusta hyvä.

Mulla oli kans aikoinaan kolmenkympin kriisi. Korjaantu sillä, että tämä 30v täyttäny muutti veks 😅 nyt voi pitää huolen että pysyy alle 30 niin ei tarvi kriiseillä.

Tänä vuonna 40. Ei kriisiä, elämäni kunnossa, asiat järjestyksessä, talous kunnossa, dikki toimii erinomaisesti. Lapset fiksuja ja kasvaa hienosti. Enempää lapsia ei tuu 😅

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tää on just tätä. Aina pitää keksiä tekosyy sille että saa juoda.

Minun ei tarvi keksiä

esinmerkikis jos käyn saunassa ja tekee mieli saunakaljaa niin Minähän polkupyöräilen sitten sille saunakaljalle
tai kun menen kuunteleman heviä ja meteliä niin ei se ole tekosyy nauttia keskilutta, tai toisinpäin, keskioluennauttiminen hevi&meteliGAYkka paikalla ei ole tekosyy nauttia metelimusiikista

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse olen välttynyt ikäkriisiltä, onhan sitä tullut tehtyä virheitä ja asioita mitä katuu jälkeenpäin kuten varmasti me kaikki olemme. Mutta olen aina ajatellut, että paranen vanhetessa tai ainakin olen aavistuksen viisaampi.

Mutta ehkä se alamäki sitten alkaa nelikymppisenä. D:

Meikäläisellä kaikki katumisen aiheet on tekemättä jättämisiä. Tehdyt mokat on helpompi hyväksyä.

Nelikymppisenä alamäki kiihtyy niin, että sen huomaa. Ja siitä se kiihtyy eksponentiaalisesti.

Possulla kaikki on isompaa. Myös naulat renkaassa.

naula.webp

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom