Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
tylsää vain ollut
Sijoitat taimikkovaltaiseen metsäpalstaan. Pelkkä arvokasvu +10% vuodessa ja tekemistä piisaa. Raivaat metsät #tyystinsiisteiksi, liikuntaa, ajankulua ja panostusta sijoituksen tuoton edistämiseksi. Samalla pääset mukaan metsästysseuraan, siinä menee mukavasti viikonloput syksyisin hirvimehtällä. Tarjoilet sitten naisille itse hankittua lihaa.

Tylsyys on vain mielikuvituksen puutetta ja vätystelyä.

Ei ole tylsää. Kävin juuri villapaitalaatikon läpi.

9/12 liian pieniä, masun pullotus niissä ihan waltawaa.
Yksi mutsin kutoma ydintalviversio, ei mulla ole yhtään takkia joka mahtuisi sen päälle.
Kahdessa viimeisessä kurkkusalaatit rinnuksilla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko kellään sellaisia tuttavia, joiden mielestä kaikki sairaudet johtuvat huonosta energiasta/väärästä feng shuista/kuun asennosta tms? Tähän liittyy myös vahva epäily lääketiedettä kohtaan. Nimittäin vatsaongelmani on valitettavasti kirvoittanut tämän tasoisia vinkkejä 🙄 Varmasti ihan hyvää tarkoittavia kommentteja, mutta nyt ei nappaa.

Myönnän. Minulla on oudohkoja tuttavia.
Piporadion kuunteleminen on sieltä kevyemmästä päästä.
Ei ole onneksi, mutta kerran tapailin hetken naista joka jo ensi näkemällä pysähtyi katselemaan musta vähän ohi ja tarkkaili hetken ja myöhemmin sitten sanoi että hän heti katseli auraani että mikä väri yms... Olin vähän että "vai sillattis..." ja aloin hissukseen muistelee mihin taskuun olin pistänyt punaiset kortit. Mutta kuten ehkä joskus aiemminkin eletyssä elämässä... Nainen oli aivan liian kuuma jotta se kortti jäi sitten viel sinä kertana taskuun.

Joo kyllä. Näillä oli palautustakuu. Enkä kyllä oo enää vuosiin ostanut suksia ilman vaihto- /palautustakuuta tai niin, että ne pääsee ladulla testaamaan ennen ostoa.

Onneks näissä erikoisliikkeissä edellämainitut onnistuu. Mistään xxl:stä tai vastaavasta en ikipäivänä suksia ostais

Muistelisin että itse sain juuri XXL:stä ekan kerran jonkun juoksukenkätakuun että olisi saanut palauttaa tyyliin kuukauden käytetyty paskaisetkin kengät sinne ja saada täyden rahahyvityksen jos ne ei sovi. Oli nääs ongelmaa että aiemmin jostain tilaamani kengät ei sopinut lainkaan mun käyttöön mutta onneksi sain ne lahjoitettua kummipojalle hyvään kotiin.

Täällä oltu jo tunteroinen hereillä vaikka vapaapäivä, mutta kävin auton kaivamassa lumihangesta ja pistin lämppärin pöhisee pariksi tunniksi, että jos tossa 0700 lähtis rauhaksiin köröttelee vuoden ekalle salireissulle. Huomenna ns arki alkaa ja paluu täyteen työkiertoon. Johan tässä ehti melkein 2 viikkoa olla lomilla (poislukien yksi yövuoro välissä) kun osui hyvin työkierto jouluseisakin kanssa.

Muoks : Dirty Slow Night Blues soi ja kupissa kahvia ja vähän selailee forumia. #hitaataamut

Zone-sarja -42%
Tulipa mieleen että onko tohtorilla tietoa tai muilla kokemusta, kun eräs Ampiais ketjun lääkäri puhui mulle että labrat 4kk päästä yms, ja katsoinkin että reseptiä kirjoitettu tuo 4kk mutta kirjallisessa osiossa onkin maininta että labrat 2kk kohdalla. Puhelinaika kyseiselle lääkärille maksaa 90e per puhelu, niin onko mitään simppelimpää keinoa tarkistaa näinkin nopea ja helppo asia? Työterveyden kohdalla mulla lukee lekureille "lähetä viesti" mutta ymmärrän ettei ns. "normi lääkäreille" voi noin vain pommittaa ilmaiseksi viestiä mutta niin... Kai se on sitten 90€ kaivettava 2 sekuntin puhelua varten =/

Tulipa mieleen että onko tohtorilla tietoa tai muilla kokemusta, kun eräs Ampiais ketjun lääkäri puhui mulle että labrat 4kk päästä yms, ja katsoinkin että reseptiä kirjoitettu tuo 4kk mutta kirjallisessa osiossa onkin maininta että labrat 2kk kohdalla. Puhelinaika kyseiselle lääkärille maksaa 90e per puhelu, niin onko mitään simppelimpää keinoa tarkistaa näinkin nopea ja helppo asia? Työterveyden kohdalla mulla lukee lekureille "lähetä viesti" mutta ymmärrän ettei ns. "normi lääkäreille" voi noin vain pommittaa ilmaiseksi viestiä mutta niin... Kai se on sitten 90€ kaivettava 2 sekuntin puhelua varten =/
Voiko laboratorion puolelle pirauttaa ja kysyä, millainen lähete niillä näkyy sinun tiedoissa? Tai käy kokeessa 3 kk:n päästä!

Huom. En ota vastuuta, mikäli labran puhelutaksa on 180€.

Viimeksi muokattu:
tohtorilla tietoa
On. On mennyt sanat tahi sormet sekaisin. Se kumpi ajankohta on oikea/järkevämpi (tai onko sillä kuinka paljon merkitystä?), en tietenkään tiedä kun en tiedä mistä on kyse.

Labrassa tuskin tietävät milloin on tarkoitus kattoa, mutta jos asia liittyy tth käyntiin niin laita sinne viesti ja kysy mikä olisi järkevämpi aika. Tai ota yhteys kimalaiseen (älä ota soittoaikaa) ja kysy sieltä, että jäi epäselväksi/ristiriitaista tietoa, voisiko tohtori tarkentaa vaikka sinne kantaan kummasta kyse..minä en ainakaan kehtaisi laskuttaa semmoisesta jos kyse on selvästi typosta tms.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom