Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
onko täälä onely Minä ja Max joita kinostaa kapakassa istuskelu?
Mahdollisesti. Itse olen ainakin nykyään full HD-kalsarikännimies. Saa röhnöttää miten haluaa, juomat pari kolme kertaa halvempia, saa valita omat musiikit ja viihteet yms. Sönköttäviä urpoja ei ole muualla kuin peilissä ja nukkumapaikka on parin metrin päässä.

Väkivaltaa vaati avaus.

IMG_2149.webp

onko täälä onely Minä ja Max joita kinostaa kapakassa istuskelu?

kukaa muu ei ainakaan tunnusta

Ei kinosta enää. Puhtoisessa lähiössä tunsin kaikki tyypit ja tuli liikaa käytyä. Höpöttämässä hevonpeetä siellä. Tunsin kaikenväriset imiset ja hyvää pataa kaikkien kanssa. Somali antoi minulle lempinimen Donald. Joskus puhuimme myös politiikkaa nääs.
Mutta täällä ei oikein ole edes mitään pubia smurffikylässä.

Mahdollisesti. Itse olen ainakin nykyään full HD-kalsarikännimies. Saa röhnöttää miten haluaa, juomat pari kolme kertaa halvempia, saa valita omat musiikit ja viihteet yms. Sönköttäviä urpoja ei ole muualla kuin peilissä ja nukkumapaikka on parin metrin päässä.
Täsmälleen noin. Vielä kun aloittaa ja lopettaa hyvissä ajoin, ei mene seuraava päivä krapulassa saamatta mitään aikaan.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aerobisen ja puntin yhdistämistä onkin sivuttu tässä taannoin syvääluotaavasti 👌 ellei sitten vain kiristele keittiössä.

Täs on kylä ongelma. Kun aerobinen on ikävää. Eikä siihen oo aikaa. Ellei sitten osta töihin juoksumattoa. Keittiösä pitäis, mut sekin on epämiellyttävää kun tykkään kaikesta epäterveellisesti. Aerobista tarttis kun olis jossain kohtaa tulossa viiden päivän mustan vyön leiri.

Täs on kylä ongelma. Kun aerobinen on ikävää. Eikä siihen oo aikaa. Ellei sitten osta töihin juoksumattoa. Keittiösä pitäis, mut sekin on epämiellyttävää kun tykkään kaikesta epäterveellisesti. Aerobista tarttis kun olis jossain kohtaa tulossa viiden päivän mustan vyön leiri.
Et sää aerobista tarvii kiristelyyn. Syöt vaan vähemmän ku kulutat.

Onko kellään sellaisia tuttavia, joiden mielestä kaikki sairaudet johtuvat huonosta energiasta/väärästä feng shuista/kuun asennosta tms? Tähän liittyy myös vahva epäily lääketiedettä kohtaan. Nimittäin vatsaongelmani on valitettavasti kirvoittanut tämän tasoisia vinkkejä 🙄 Varmasti ihan hyvää tarkoittavia kommentteja, mutta nyt ei nappaa.

Myönnän. Minulla on oudohkoja tuttavia.
Piporadion kuunteleminen on sieltä kevyemmästä päästä.
Olis kyllä entisiä tuttavia sellaset. En jaksa kerrassa yhtään mitään hörhöilyä, enkeleitä, feng shuita yms 🤯

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom