Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mun täytyy kuulemma mennä vuoden vaihtuessa pöydän alle syömään 12 viinirypälettä, että olis ens vuonna onnea rakkausrintamalla. Ajattelin toteuttaa, koska miksi ei?🤷🏻‍♀️🤣
Joo en lähtis kokeilee onnea. Oli tässä syömingit menossa ja ei kuulemma saanut antaa suolapurkkia kädestä käteen, eräs ei kuunnellut neuvoa ja poltti kätensä about samantien. Ei muutaku uusiavuosia.

20241231_215204.webp
Iltapalan syönti ja potslojo.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvää vuoden (ehkä) viimeistä sikaria kaikille. Rakettipelkoinen koira kuuntelee tyytyväisenä sisällä Panteraa. Sikarin jälkeen syödään yhdessä nakkeja musiikin peittäessä paukkeen.

katso liitettä 269345

E. Jossain kohtaa kyllä huomannee koiruli tilanteen ja panikointi alkaa. Toivottavasti ei, mutta empirian pohjalta.
Minulla on tänä vuonna ekaa kertaa käytössä koiralla douppaus. Sileo-geeliä ikeniin parin tunnin välein ja aivan rauhassa pysynyt hän, joka on sydänkohtauksen partaalla tärissyt ja pelännyt aiemmat uudet vuodet. Lämmin suositus.

Minulla on tänä vuonna ekaa kertaa käytössä koiralla douppaus. Sileo-geeliä ikeniin parin tunnin välein ja aivan rauhassa pysynyt hän, joka on sydänkohtauksen partaalla tärissyt ja pelännyt aiemmat uudet vuodet. Lämmin suositus.
Annoin muinoin omalle preussilaiselle jotain tabuja tohon tarkotukseen. Se vaikutti aika mielenkiintosesti, doge kävellä hitaaaaaasti ympäri kämppää ja haisteli seiniä ym. Katoin et nyt on jotain outoa ja annoin sille Keto 25mg mitä olin sen pentuaikana antanut panosteiittiin mikä vaikutti ääärimmäisen rauhoittavalta. Ei mennyt kauaa ku doge oli untenmailla ja se siitä. En antanut enää niitä tabuja.

Zone-sarja -42%
Täälläkin kyllä Tessietä jääkaapissa eskaloitumisen varalta. Aika samanlainen tapaus. Ja ikää vielä 14v.

Toistaiseksi ei tunnu olevan tarvetta, kunhan musat pysyy lujalla. Kertaalleen lähti vähän laukalle, mutta rauhottui siitä sitten. Ehkä paras vuosi ikinä, nyt kyllä sai paria eri luontaistuotetta, ehkä ne auttaa. Monena vuonna olisin antanut tota Tessietä, jos olisi ollut, mutta ehkä nyt ei tartte. Mahdolliseti sivarit siinäkin aika tiukat.

Meillä lehmäpaimen makaa nyt kotiteatterissa subbarin ja seinän välissä. No, pitää katsoa jotain leffaa aika pitkään.

Ei ollut tommonen ennen mun vuoden takaista poissaoloa, mutta tällä nyt mennään.

Vittuun noi raketit urpoilta. Missä on nyt se itku ilmastosta? Ruuti yms on ilmeisesti hyvää, kuivan koivun polttaminen takassa pahaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom