Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ton ekan lyriikat laittoi vähän hymähtelemään. Musa kyllä toimivaa. Jälkimmäinen ihan jees kyllä kanssa.
Joo aika tiukat sanotukset kyllä. Ihan pikkasen ehkä väkisin keksityt. Mutta toisaalta, kappaleen aiheeseen sopivan hölmöt.

Tuon tyylinen musiikki on omaan makuun usein onnistunutta, kun meinaa vähän huvituttaa.
Ja melko varmasti musiikin tekijätkään ei turhan vakavissaan ole studiossa olleet.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vuoden 2007 iPod Classic, 120GB kovalevyllä - ollut autosoittimena - ei pysy enää pakkasella päällä - kunhan lämpiää, toimii etelleen.
No - noihin saa akkuja vielä, joten ei kun tilaukseen.

Zone-sarja -42%
Vuoden 2007 iPod Classic, 120GB kovalevyllä - ollut autosoittimena - ei pysy enää pakkasella päällä - kunhan lämpiää, toimii etelleen.
No - noihin saa akkuja vielä, joten ei kun tilaukseen.

runko on ikuinen

ei ole kiinan kertakäyttötavaraa

sekin siis tuttu lähinnä, koska: niitä paitoja näkee niin usein&raakasti HeavyMetallGAYkoilla

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nykyraketit on aivan paskoja, ellei maksa tota useeta sataa. Mun lapsuudessa halpispaukuillaki sai ruumiillista vahinkoa aikaseks. Kaikki hauska kielletään aina, koska joku läski ampuu iteltään vahingossa naaman irti.
Ei sulle mitenkään tämä mun viesti, lainaan vaan aasinsiltana tätä paukutteluaihetta.

Poika erikoistumassa silmiin, mutta ei tänään päivystämässä. Josko ensi vuonna saisi ensikäden raporttia idioottien silmävammoista.

Ne suojalasithan maksavat ainakin 3€.

Yksityisten paukuttelut saisi kieltää ja kaupungit/kunnat/tms saisivat järjestää näyttävät paukuttelut jos se nyt joku pakko on.

Masa-kissa korvaansa lotkauta paukuille. Ehkä sekin on ollut aikoinaan Kannaksella.
Screenshot_20241231_195721_Samsung Internet.webp

Ei sulle mitenkään tämä mun viesti, lainaan vaan aasinsiltana tätä paukutteluaihetta.

Poika erikoistumassa silmiin, mutta ei tänään päivystämässä. Josko ensi vuonna saisi ensikäden raporttia idioottien silmävammoista.

Ne suojalasithan maksavat ainakin 3€.

Yksityisten paukuttelut saisi kieltää ja kaupungit/kunnat/tms saisivat järjestää näyttävät paukuttelut jos se nyt joku pakko on.
Itse olin teini silloin kun paukut olivat hurjimmillaan. Sittenhän homma kiristyi varsinkin sen jälkeen, kun pahamaineinen Komet Bomb silpoi ja sokaisi porukkaa Suomessa. Oli se kyllä aika hurjaa hommaa kun pentuna paukuteltiin kinuja ja tykäreitä ja erilaisia suihkurakettivirityksiä miten sattuu ja mihin päin sattuu. Kestohuvia oli tietysti kavereiden tulittaminen roomalaisilla kynttilöillä.

Suositut

Back
Ylös Bottom