Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Emäntä juuri tilaili poroa. Työpaikalla sellainen kimppatilaus notta pohjosesta kannattaa lähteä autolla tuomaan sitten isompaa satsia kerralla. Kuulema hyvä hinta. Mä en oo niin ines skenes porojen kans. Käristykseen, muussia ja puolukkahilloa ni siihen loppuu mun kokemusasiantuntijuus.
Anopin mies kans ottanut muutaman kerran. Liekkö sama auto. Ilmeisesti aika suosittu palvelu kun joskus ollut eioota tarjolla
 
Ilmeisesti noilla tunneilla kuitenkin tavotellaan sitä, että tulee hiki ja tuntee tehneensä jotain.

Vahvasti epäilen tätä samaa. Jokuhan voi noista tykätä kuin hullu puurosta eikä muuten sitten liikkuisi yhtään.

Tuli todistettua skuuttikaatuminen. Tosin ei tullut Kajsnalle pilkottavaa eikä päivystykseenkään asiakasta. Aikuinen mies huristeli varsin jyrkkää alamäkeä, jossa on tiukka kurvi vasemmalle. Kyljelleenhän se siinä veti komeasti. Vauhti + käännös -yhdistelmään kuului vielä lisäosa eli asfalttiin muhjuuntuneet lehdet. Ne voivat joskus olla yllättävän liukkaita. Ehkä skuuttaaja oppi sen nyt kokemusperäisesti. Eikä tietenkään ollut kypärää.

Tänään ihan itse öljysin polkupyörän rahisevat ketjut. Lisäksi vasaroin ovenpielessä törrötävän naulan paikoilleen. Nyt tiedän, miltä kakesta tuntuu remontoinnin jälkeen. Voi olla tyytyväinen tekemäänsä työhön.
#kakeilu
 
Nainen ei ollut oikein tyytyväinen keväällä ostettuun uuteen pyykkikoneeseen. Kuivausrumpukin alkanut vuotelemaan. Päätti sitten että nyt pistetään kunnon koneet ja kun tarjouksesta sai niin Mielet tilattiin LG:n tilalle.

Vanha kuivuri laskee jo alleen, ja remmikin alkanu repeilemään, ikää joku 15 vuotta, joten kierrätykseen. Pyykkikone vasta 6kk vanha joten myyntiin. Eli eilen kärrättiin autotalliin uuden tieltä ja siinä matkalla kipasin sen nokkakärryiltä sitten sen verran nuritte, että myytiin se sitten vakuutusyhtiölle. #gonza
 
Viimeksi muokattu:
Emäntä juuri tilaili poroa. Työpaikalla sellainen kimppatilaus notta pohjosesta kannattaa lähteä autolla tuomaan sitten isompaa satsia kerralla. Kuulema hyvä hinta. Mä en oo niin ines skenes porojen kans. Käristykseen, muussia ja puolukkahilloa ni siihen loppuu mun kokemusasiantuntijuus.
Sisko tilaa myös poroa mutta mäkään en oo ines täs skenes
 
Tarvii hommata itellekin uus imuri (ei viittaus naisiin).

Lähtee emännän mukana joku niiden isovanhemmilta saatu tonnin hifi-imuri.

Kattelin sit tilalle jotain Dysonin tonnin varsi-imuria, mutta ehkä vaan joku satasen pallura alennuksesta, kun kuitenkaan tuo imurointi niin hengen asia itelle :D
 
Tarvii hommata itellekin uus imuri (ei viittaus naisiin).

Lähtee emännän mukana joku niiden isovanhemmilta saatu tonnin hifi-imuri.

Kattelin sit tilalle jotain Dysonin tonnin varsi-imuria, mutta ehkä vaan joku satasen pallura alennuksesta, kun kuitenkaan tuo imurointi niin hengen asia itelle :D

Exällä 0,7 tonnin varsi dyson. On tuo imuriks käsittämättömän hyvä laite, tekee sen minkä olettaa ja vitun hyvin.

Ihte säästin ja ostin lidlistä 50e varsi-imurin päivittäistä kissanhiekan imurointia varten onely. Robo imuroi muut mestat. Imee kissinhiekat ja sammuttaessa kaikki ropisee takas lattialle. 50 euron roska tämä.

Osta rahalla dyson. Kunhan rikot tai teippaat sen laaserin vittuun, näyttää kvanttitason partikkelit, eikä koskaan tule siistiä
 
Dysonin varsi-imuri tavallaan jeppis, mutta ei se nyt oikeaa imuria korvaa. Akkukin ihan olemattomalla kestolla, kun joutuu pärryyttelemään täydellä teholla monen suulakkeen kanssa, että oikeasti imee hiekat lattialta tms.

Kunnollinen, johdollinen ja pölypussillinen imuri oikeaan imurointiin. Varsi-imurit (tai robotti-imuri) vaan pika-avuksi.
 
Ainut hyvä on semmonen harjasuulake, se hakkaa matosta tai vaikka auton kangaspenkistä vähän paremmin jotain sontaa irti, mutta ei sillä kyllä mitään oikeasti imuroi.

Joojep, tällä lähtee koirankarvat matosta parhaiten. Tai toiseksi parhaiten, paras apu on ikkunalasta.
 
Minä olen vähentänyt imurointia, koska se herättää Masa-kissassa niin voimakkaan reaktion eikä ole yhtään kivaa, kun toinen pelkää 😿

Lattialasta (ammattitermillä teräväkuivain) ja mikrokuituliina käytössä lähes päivittäin. Harjalla kissanhiekat pois vessan kaakelilattialta. Tosin sitä hiekkaa löytyy loputtomiin ihan kaikkialta.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom