Ja mieti myös tilannetta, Maxin kanssa saunan lauteilla Xantea suoraan pullon suusta ja R ranteessa.Ei kannata laskea Mutta ohan se tyylikästä rolex kädessä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja mieti myös tilannetta, Maxin kanssa saunan lauteilla Xantea suoraan pullon suusta ja R ranteessa.Ei kannata laskea Mutta ohan se tyylikästä rolex kädessä
KomiaaJa mieti myös tilannetta, Maxin kanssa saunan lauteilla Xantea suoraan pullon suusta ja R ranteessa.
Anopin mies kans ottanut muutaman kerran. Liekkö sama auto. Ilmeisesti aika suosittu palvelu kun joskus ollut eioota tarjollaEmäntä juuri tilaili poroa. Työpaikalla sellainen kimppatilaus notta pohjosesta kannattaa lähteä autolla tuomaan sitten isompaa satsia kerralla. Kuulema hyvä hinta. Mä en oo niin ines skenes porojen kans. Käristykseen, muussia ja puolukkahilloa ni siihen loppuu mun kokemusasiantuntijuus.
Ilmeisesti noilla tunneilla kuitenkin tavotellaan sitä, että tulee hiki ja tuntee tehneensä jotain.
Sisko tilaa myös poroa mutta mäkään en oo ines täs skenesEmäntä juuri tilaili poroa. Työpaikalla sellainen kimppatilaus notta pohjosesta kannattaa lähteä autolla tuomaan sitten isompaa satsia kerralla. Kuulema hyvä hinta. Mä en oo niin ines skenes porojen kans. Käristykseen, muussia ja puolukkahilloa ni siihen loppuu mun kokemusasiantuntijuus.
Tarvii hommata itellekin uus imuri (ei viittaus naisiin).
Lähtee emännän mukana joku niiden isovanhemmilta saatu tonnin hifi-imuri.
Kattelin sit tilalle jotain Dysonin tonnin varsi-imuria, mutta ehkä vaan joku satasen pallura alennuksesta, kun kuitenkaan tuo imurointi niin hengen asia itelle :D
...ja R ranteessa.
Mulla kans, aivan paska. Ei ime edes koirien tuomaa hiekkaa kunnolla. Ihan yliarvostettua paskaaMeillä on kans vanha Dyson. Aivampaska. Osta joku oikea imuri mielummin.
Ainut hyvä on semmonen harjasuulake, se hakkaa matosta tai vaikka auton kangaspenkistä vähän paremmin jotain sontaa irti, mutta ei sillä kyllä mitään oikeasti imuroi.Mulla kans, aivan paska. Ei ime edes koirien tuomaa hiekkaa kunnolla. Ihan yliarvostettua paskaa
Ainut hyvä on semmonen harjasuulake, se hakkaa matosta tai vaikka auton kangaspenkistä vähän paremmin jotain sontaa irti, mutta ei sillä kyllä mitään oikeasti imuroi.
paras apu on ikkunalasta.
Entäs muumikello 12 donaa.Tai muumimuki tonnin! On vittu muki. Ja Muumi
Mietin että maailmassa on tälläkin hetkellä varmaan joku HC-muumiharrastaja sormi ostopainikkeella.Entäs muumikello 12 donaa.
RANNEAIKA - SARPANEVA Moomin 75th Anniversary Limited Edition MOOMIN
Sarpaneva Moomin 75th Anniversary MOOMIN, erittäin tunnistettavan designin omaava kotimainen keräilykello. Katso myös muut varastomme kellot verkkosivuiltamme!ranneaika.com