Tuo on kyllä täysin tottaKarpalomehun tilalle Marjakossu, niin nuo muutkin huolet häviää ja turha rahan menokin tuntuu tienaamiselta.
Nälkäkin lähtee.

Mutta kun tämä on tämmöinen tervehenkinen lomakohde.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo on kyllä täysin tottaKarpalomehun tilalle Marjakossu, niin nuo muutkin huolet häviää ja turha rahan menokin tuntuu tienaamiselta.
Nälkäkin lähtee.
Ei mitään erikoista, itellä yleensä n. 18-20 tuntia, päivittäin.Joten ravitsemukseeni tulee noin viidentoista tunnin taukoEn varsinaisesti tunne nälkää, mutta olo on huterahko.
Päiväkah...kal...kah...Kal...KAHVI jaoffarilainen, joka on ajokunnossa.![]()
Kuinka paljon tarttee perus pullamössön lenkkeillä, että 83km matkan nylkyttää 12h aikana maaliin.Nuts Karhunkierros
En tiiä. Nössönä oon menny 35 km 5 tuntiin.Kuinka paljon tarttee perus pullamössön lenkkeillä, että 83km matkan nylkyttää 12h aikana maaliin.
Tuplamatka on kyllä jotain synkästi kinkympää toimintaa sitten.
Olisi saattanut olla ihan liian traumaattinen kokemus äkkiseltään kyydätä pissivaivaista Sylvi-tätiä lääkeostoksille.Olisit Sylvi vaan täällä kysynyt onko lähiseudulla ketään toimettomana, olisi saattanut kyyti ruokakauppaan ja apteekkiinkin järjestyä!
Toisaalta palstalaisten viime aikaiset aktiviteetit huomioon ottaen olisi varmaan ollut haasteellisinta löytää lähiseudulta offarilainen, joka on ajokunnossa.![]()
Minulla tulee tavallisesti yön yli noin 14 tuntia ruokataukoa, mutta silloin olen syönyt normaalisti päivällä. Nyt masussa oli vain aamupala ja heppoiset eväät, koska perillä piti olla ruokailumahdollisuus. No ei sitten ollut ☹Ei mitään erikoista, itellä yleensä n. 18-20 tuntia, päivittäin.
Pääsiäismaanantaina näkyi useampi prätkä jo liikenteessä. Oma piha toki vielä kiinteähkön H2O:n peittämänä, niin menee vielä ainakin viikko.Kevään eka leskenlehti ja moottoripyörä bongattu.
Täällä Lahden lähettyvillä.Missäpäin valtakuntaa sylvi suhaa?
Pistä kenwoodille viestiä, Lahden oma TravoltaTäällä Lahden lähettyvillä.
Onneksi perjantaina pääsee kotiin.
Kiitos kysymästä, hyvin.Miten sinulla vatsa toimii kakka-asioissa?