Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Jee! Iltapalaa! :dance:

Munakasta ja rahkaa

EDIT Yhy-yhy. Mäkin olisin halunnut Expoon. Salilla oli siitä mainoskin varmaan 5minuuttia seinällä. Stten sen salin omistaja (epä-treenaaja)varmaan kävi repimässä sen pois sieltä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nytten kiloa painavampana voin sanoa että eipä ollut haaste eikä mikään... Ens kerralla kokeillaan 1,5kg:dance:

Edit. Ei vittu, mulla on nälkä vieläkin

Oli hyvä tilanne tänään illalla kun oltiin kaverin kanssa pärrillä liikenteessä, Skoda octavia tuli kovaa kolmion takaa eteen ja joutu jarruttaa rivakasti...kävi tsägä ettei kolahtanut. No kaverin kanssa ajateltiin että mennääs pitää pojille puhuttelu liikennesäännöistä, No seurattiin siinä vartin verran niitä ihan perseessä kiinni ja skoda pysähty lopulta dösärille ja kaks äijää tuli ulos autosta ja käveli aika uhmakkaan näköisesti päin, no pyörä jalalle ja huusin että ettekö vitun idiootit osaa ajaa että siellä oli aikasemmin kolmio saatanan pässit, kaverukset vilautti poliisin lätkiä ja sanoi että osataan kuules liikennesäännöt aika hyvin....
No siinä vähän aikaa puhuttiin ja pollarit lopulta pyysi anteeks kuitenkin:)

Eikun kelasin vaan kun ei näkynyt ja roikut täällä aina ja sipuli höpis jotain et tulisit salille joku päivä piipahtamaan. huomenna pitäs mennä sen kaa aamulla vääntää kädet...:rock:
Juu semmonen oli puhe Zippaduidan kanssa. Joku viikonloppu tässä, tuun sitten duunamaan haukkaa ja vatsoja ja häiritsee teijän juNppaa. ;) Elasto kanssa, eikös juu, tai miten nyt jengille sopii.

Ja ei muuten oo lol kun purasee kunnolla posken sisäpintaan...se sattuu niin p"%#keleesti:curs::itku:
Juu, kokeiltu on.

Aah, perjantai yö. Kännissä olevat teekkarit taluttavat koiria haalareissaan.

Juu sinne vaan rintahauispelleilyä meijän sekaan.
Juu. Noi mun vkolla olevat pumppailut on ihan horoa painojen vaihtamista + liikepareittain tekemistä, joten menee toi sosiaalinen aspekti hiukka hukkaan jos mä tuun niitä tekemään.

Mennäänkö mäsäyttäen syömään vielä jopa, vai uhmataanko tässä kohtaa jo kohtaloa? Sä tai mä saatetaan olla kuitenkin ihan paskajätkiä.

Oli hyvä tilanne tänään illalla kun oltiin kaverin kanssa pärrillä liikenteessä, Skoda octavia tuli . . .
Mä tiesin tossa Octavian kohdalla, että ne oli poliiseja. :)

Juu. Noi mun vkolla olevat pumppailut on ihan horoa painojen vaihtamista + liikepareittain tekemistä, joten menee toi sosiaalinen aspekti hiukka hukkaan jos mä tuun niitä tekemään.

Mennäänkö mäsäyttäen syömään vielä jopa, vai uhmataanko tässä kohtaa jo kohtaloa? Sä tai mä saatetaan olla kuitenkin ihan paskajätkiä.

Mä tiesin tossa Octavian kohdalla, että ne oli poliiseja. :)
Joo kävi mielessä itelläkin että on pollareita, mut yleensä tummat lasit ja noil ei ollut...Mut naurettiin siinä lopuks koko jutulle:)

No joo voishan sitä mennäkkin, malmilla on yks sairaan hyvä mesta mistä saa pirun hyvää kanapastaa:kuola: Sipuli tietää kyllä paikan.

Vois lähtee nukkumaan...

Joo kävi mielessä itelläkin että on pollareita, mut yleensä tummat lasit ja noil ei ollut...Mut naurettiin siinä lopuks koko jutulle:)
Okei, tummat takalasit on kyllä aina ollunna, ainakin liikkuvilla. Oliko sinipuvut päällä vai oliko sivareissa kledjuiltaanki?

No joo voishan sitä mennäkkin, malmilla on yks sairaan hyvä mesta mistä saa pirun hyvää kanapastaa:kuola: Sipuli tietää kyllä paikan.
Kettu kuittaa, kuulostaa passelilta.

Missähän Columbu on, sitä ei oo näkyny piiiitkään aikaan?

Okei, tummat takalasit on kyllä aina ollunna, ainakin liikkuvilla. Oliko sinipuvut päällä vai oliko sivareissa kledjuiltaanki?

Kettu kuittaa, kuulostaa passelilta.

Missähän Columbu on, sitä ei oo näkyny piiiitkään aikaan?
Ei ollut firman kledjut päällä, ihan joltain 25 vee tikkurila suhareilta näytti...toisella oli jotkut farkut ja davidin huppari päällä sen muistan...ja toinen oli laiha ja kalju.

Lollero. No ei ainakaan liikkuvia sitten olleet, joten tuo tummat lasit "teoria" vois pitää paikkansa.

edit: Juu, kohta vois antautua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom