Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu semmonen oli puhe Zippaduidan kanssa. Joku viikonloppu tässä, tuun sitten duunamaan haukkaa ja vatsoja ja häiritsee teijän juNppaa. ;) Elasto kanssa, eikös juu, tai miten nyt jengille sopii.Eikun kelasin vaan kun ei näkynyt ja roikut täällä aina ja sipuli höpis jotain et tulisit salille joku päivä piipahtamaan. huomenna pitäs mennä sen kaa aamulla vääntää kädet...
Juu, kokeiltu on.Ja ei muuten oo lol kun purasee kunnolla posken sisäpintaan...se sattuu niin p"%#keleesti:curs::itku:
Juu semmonen oli puhe Zippaduidan kanssa. Joku viikonloppu tässä, tuun sitten duunamaan haukkaa ja vatsoja ja häiritsee teijän juNppaa. ;) Elasto kanssa, eikös juu, tai miten nyt jengille sopii.
Juu, kokeiltu on.
Juu. Noi mun vkolla olevat pumppailut on ihan horoa painojen vaihtamista + liikepareittain tekemistä, joten menee toi sosiaalinen aspekti hiukka hukkaan jos mä tuun niitä tekemään.Juu sinne vaan rintahauispelleilyä meijän sekaan.
Mä tiesin tossa Octavian kohdalla, että ne oli poliiseja.Oli hyvä tilanne tänään illalla kun oltiin kaverin kanssa pärrillä liikenteessä, Skoda octavia tuli . . .
Joo kävi mielessä itelläkin että on pollareita, mut yleensä tummat lasit ja noil ei ollut...Mut naurettiin siinä lopuks koko jutulleJuu. Noi mun vkolla olevat pumppailut on ihan horoa painojen vaihtamista + liikepareittain tekemistä, joten menee toi sosiaalinen aspekti hiukka hukkaan jos mä tuun niitä tekemään.
Mennäänkö mäsäyttäen syömään vielä jopa, vai uhmataanko tässä kohtaa jo kohtaloa? Sä tai mä saatetaan olla kuitenkin ihan paskajätkiä.
Mä tiesin tossa Octavian kohdalla, että ne oli poliiseja.
Paska jätkä kun menee goisii.Nukkumaan. Iskee väsymys.
Okei, tummat takalasit on kyllä aina ollunna, ainakin liikkuvilla. Oliko sinipuvut päällä vai oliko sivareissa kledjuiltaanki?Joo kävi mielessä itelläkin että on pollareita, mut yleensä tummat lasit ja noil ei ollut...Mut naurettiin siinä lopuks koko jutulle
Kettu kuittaa, kuulostaa passelilta.No joo voishan sitä mennäkkin, malmilla on yks sairaan hyvä mesta mistä saa pirun hyvää kanapastaa Sipuli tietää kyllä paikan.
Ei ollut firman kledjut päällä, ihan joltain 25 vee tikkurila suhareilta näytti...toisella oli jotkut farkut ja davidin huppari päällä sen muistan...ja toinen oli laiha ja kalju.Okei, tummat takalasit on kyllä aina ollunna, ainakin liikkuvilla. Oliko sinipuvut päällä vai oliko sivareissa kledjuiltaanki?
Kettu kuittaa, kuulostaa passelilta.
Missähän Columbu on, sitä ei oo näkyny piiiitkään aikaan?
Nyt nukkumaan ->
:down: