Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mäkin pääsi just himaan....raju ilta. mä oon ilman nuuskaa ja vitun purkat on kans loppu. etin taskuista nicotinellia ja löyty jostain puvun taskusta 50 egee. mielummin olisin ottanut sen nuuskapurkin:(

Hyvää iltaa!

Tuli hätätilanne joka vaatii sipsejä.

edit: Ja ehkä jotain karkkia. Ahahah, mä oon niiiiiiin bulkilla. Söin tänään kiinalaisessakin 2 safkaa + jälkkärin ihan vaan kostoksi.

Kello sanoo keskiyötä. Heippa vaan taas :)

Onks tää se yks tredi mis ei oikeen koskaan oo mitään jännää ja jossa jengi kasvattelee post counteria? Ei jatkoon :down:

Eivaan ihan hieno menohan täällä näyttää olevan :) :kippis:

Jaahas, jaksaiskohan sitä tänä yönä vaikka valvoa? :)

E: Ei ilmeisesti, väsyttää... Öit' vaan kaikille!

Lollero, ny on sukulaatia ja sipsuja. Kohta alan kattoo leffaa. Sitä ennen tarvii syörä kyllä ehramia.

Joo kiva, mulla on jotain appelsiini Mynthoneja. Uskomatonta herkuttelua! Tällaista euforiaa eivät makuhermoni ole ennen kokeneetkaan :jahas:

No anteeks. En vielä syöny. Heitän pois ja imeskelen noita mustaherukka Mynthonei.

;)

nälkä...

Välillä vähän pitää. :D Tänään on tämmönen päivä ollu muutenkin. Nyt kyllä syön bodileipiä ja ehramia.

edit: On kyllä tullu aika usein kunnon mäsäytyksiä viime aikoina. :rolleyes:

No anteeks. En vielä syöny. Heitän pois ja imeskelen noita mustaherukka Mynthonei.

;)

Sympatiakurjistelua:D
Ooh, pari viikkoa enää ja sitten mäkin yhdyn noihin orgioihin:kuola:

haistakaa paska.kalorilaskuri sanoi,että saan vielä syödä,joten tempasempa tässä purkin rahkaa (ei oo ees ehrmannia kun en ehtinyt kauppaan ajoissa,joten piti mennä kauppaan missä myydään vaan valiota ja pirkkaa.ostin valiota) ja ananaspaloja. :kuola:

Huhhuh et oli ihan hiton hyvää tänään korkattu suklaa n-large :kuola: Maistoin ekaa kertaa myös aitoa maapähkinävoita, huitasin ruokalusikallisen, meinasin tukehtua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom