Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Arskan leffoja kännipäissään katellu...Hyi sua. :D

Commandossa oli hyvä se kohtaus, jossa Arska räjäyttää sen rakennuksen ja ne nukkesotilaat posahtaa siinä ulkopuolella. :lol2:
puijjasin teitä. katon ne aina selvinpäin. 21 leffaa on minulla missä the kuningas näyttelee.

commando on kyllä ihan helvetin hyvä leffa. itellä on se vaan vhssänä. pitää tilata dvdnä.

puijjasin teitä. katon ne aina selvinpäin. 21 leffaa on minulla missä the kuningas näyttelee.

commando on kyllä ihan helvetin hyvä leffa. itellä on se vaan vhssänä. pitää tilata dvdnä.

Eikös tossa Commandossa se Arnoldi marssi sinne ase kauppaan ja niistää koko liikkeen pariin kassiin ja reppuun? Parhaita kohtauksia:D Sama esim. Terminator 2:ssa, ku se hamstraa niitä aseita:kuola:

Eikös tossa Commandossa se Arnoldi marssi sinne ase kauppaan ja niistää koko liikkeen pariin kassiin ja reppuun? Parhaita kohtauksia:D Sama esim. Terminator 2:ssa, ku se hamstraa niitä aseita:kuola:
joo kyllähän se tyhjentää sen kaupan aika hyvin. mut sit se perkele pidätetään. on kuulema rikkonu jotain lakia kun varastaa niitä pyssyköitä.

Pyttipannun paistaminen on kyllä taito-laji, vaati varovaisuutta tollasella normi. paistipannulla käännellä tota pyttipannu kiloa...

joo kyllähän se tyhjentää sen kaupan aika hyvin. mut sit se perkele pidätetään. on kuulema rikkonu jotain lakia kun varastaa niitä pyssyköitä.

:lol2:

Pyttipannun paistaminen on kyllä taito-laji, vaati varovaisuutta tollasella normi. paistipannulla käännellä tota pyttipannu kiloa...

Uusavuttomuutta?:rolleyes::D

Haa! Ja näin se aika taas vilahti yöhön.

Hei vaan kaikille.

no mitäs shiba?

Ihan hyvää. Salilta tulin hetki sitten. Mitäs itte?

Weiland, sinä olet porsas;) Sellainen vaaleanpunainen ja pieni.

EDIT: mun maitorauhset on niin täydelliset että sokeutuisit iäksi jos ne näkisit. Ihan sun parhaaksi ne peitin. :lol2:

Ihan hyvää. Salilta tulin hetki sitten. Mitäs itte?
Mitä v--tua? muka salit auki öisin, vai onks sul joku yksityispunttis?

Ikinä kuullukkaa että yöllä vois treenata?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom