Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Sympatiakurjistelua:D
Ooh, pari viikkoa enää ja sitten mäkin yhdyn noihin orgioihin:kuola:
Nyt on vipattu menee.

haistakaa paska.kalorilaskuri sanoi,että saan vielä syödä,joten tempasempa tässä purkin rahkaa (ei oo ees ehrmannia kun en ehtinyt kauppaan ajoissa,joten piti mennä kauppaan missä myydään vaan valiota ja pirkkaa.ostin valiota) ja ananaspaloja. :kuola:
Juu. Mä pysyin kanssa tiukkana.

*vislailee sormet ristissä*

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei vittu että ärsyttää ihmiset jotka humalassa itkee kaikki vitun asiat läpi ja sitten yöllä lähettelee tekstiviestejä ja kyselee kaikenlaista ja angstaa...

Ja syysx07 oli ihan helvetin kova!:jahas:

Mullakin pysy tänää syömiset kurissa.

En kehdannut töihin tilata vain yhtä pizzaa, koska sehän olisi tuhlausta (yli 13e tilaukset ilmaisella kuljetuksella!). Joten tilasin kaksi todellista kevytpizzaa, dillingerin ja opera specialin. Lisäksi kuski toi vielä normaali spriten vaikka tilasin laittikolaa... sai sitten sokeriakin ihan tarpeeksi!

Muutenkin koko päivän ruokailut olivat about samaa tasoa. Eihän se nyt muuten haittaa, mutta joskus ois tavoite näyttää hyvältä alasti ja tällänen ruokavalio vähän torpedoi sitä.

rahka loppui,nälkä jäi.menen siis suihkun kautta nukkumaan

Täähän hiljeni...

Ja minä aloitan paistamaan munakasta. Sitten rahkaa ja pähkinöitä! Jää varmana siltikin kalorit liian vajaiksi.

Mikäs se shibaa oli tänää blogissa kiukuttanu?

Katos perkelettä sipulia

Baby, the real thing is sex with double-condoms.

Pidetäänkö vertailu kummalla pahemmin?

mä vedin aiemmin rullakebun, jätin al caponen myöhemmäksi...nyt taitaa olla oikea hetki rouhia pizza naamariin.

olipa simpsons leffa suuri pettymys

olipa simpsons leffa suuri pettymys

Samat Ganesista. Kävin katsomassa (terveisiä Mopille:D) ja taisin olla aika paskaa seuraa kun nukahdin varsin aikaisessa vaiheessa. Ei ollut mun makuuni.

Musta toi simpsons leffa oli ihan hyvä, ei suhtautunu siihen niinkun "leffaan", vaan niinkun pitempään simpsonit jaksoon, niinkuin toi oli tarkotettukkin...

Niinkun

Hienolla mallilla on täälläkin ruokailut:

Eilen sellanen puolikas Milkan keksisuklaalevy, 1 litra lakritsijäätelöä. Tänään suklaasta toinen puolikas ja karkkia unohtamatta tietty päivän protskuja ja muita aterioita päiviltä. :kippis1:

Ei kehtaa vielä lähteä nukkumaan kun on koukuttunu taas pelaamaan Oblivionia: lisäosista toinen meni läpi ja toista jatkamaan.

Musta toi simpsons leffa oli ihan hyvä, ei suhtautunu siihen niinkun "leffaan", vaan niinkun pitempään simpsonit jaksoon, niinkuin toi oli tarkotettukkin...

Niinkun

No en mä tiedä oliko sillä mitään väliä miten siihen asennoituu, vitsit ei vaan toiminut ja ne oli omasta mielestä aika laimeita. Kerran putosin sille kun Lenny huus " I hate black" ja paikkaili sit Carlille jotain. Carl sano et " That's allright, I get that a lot". Muita hirmu hauskoja kohtia ei tuu mieleen.

Olihan ne possujutut suht hauskoja: spiderman ja harry pökäle. Ainakin kaverin kanssa röhistiin melkolailla. Alussa oli parhaat kohdat, puolessavälissä meno hiljeni ja lopussa ylty jonki verta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom