Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meinaako Janpa koittaa pink taco jatkoille?

Heh:D Enpä yritä, kun ois eräs tietty tyttö mielessä, joka ei sinne tule:D

E. Tai jos sitä jois sittenkin ja koittais että irtooko:dance:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lähdenpä tästä jökötyksineni unten maille...Aikamoinen vilske täällä tänään meinaan. Aamulla herään taas olkapäiden ja ojentajien aristeluun. Oli hyvä treeni.

Täällä ei sitten ole turhan vilkasta... Itekkin voisin ruveta nukkumaan, kun 6 aikoihin ois herätys...

oon niin rakastunut nina kinertin through your eyes biisiin etten halua kuunnella sitä. pelkään sen kärsivän inflaatiota. :haart:

oon niin rakastunut nina kinertin through your eyes biisiin etten halua kuunnella sitä. pelkään sen kärsivän inflaatiota. :haart:

Suosittelen kuuntelemaan saman artistin Heartbreak Town kappaletta...hyvä biisi myös ja estää saab-biisin kulumisen.

Suosittelen myös tutustumaan Jessie Baylin nimiseen uuteen artistiin, samanlaista musaa.
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=25690880
Contradicting Words on hyvä biisi.

Mene hyvä ihminen nukkumaan, muuten ei mela kasva, ja sitten et saa bildeä. Kokemus ei puhu kohdallani.

Viime viikolla piti yhen kerran olla koulussa kello 8, rytmi meni vähän sekasin ja tätä ei auta että otin tossa 7 maissa 2h nokoset tänään...

Nyt menee kone kiinni:zzzz:

Juu...Mäkin menen nyt, vaikka vapaalla oon muutaman päivän. Katoin tänään OZ:in 2. tuotantokautta, enää pari jaksoa jäljellä. Adebisi antoi kunnon persepanon makaronille. Ou yeah...Makes me hard.

Hitto kun missasin sarjan telkusta...

Suosittelen kuuntelemaan saman artistin Heartbreak Town kappaletta...hyvä biisi myös ja estää saab-biisin kulumisen.

Suosittelen myös tutustumaan Jessie Baylin nimiseen uuteen artistiin, samanlaista musaa.
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=25690880
Contradicting Words on hyvä biisi.

nina kinertin tuotannon latasin jo ja kuuntelin läpi. hyvää kamaa näin iltatunnelmiin.

jessie bayliniä en taas löytänyt ollenkaan. täytyy etsiä tehokkaammin.

Hep!

Lukasin just sun postin tuolta ulkomaan threadista...millasta hommaa sä siellä teet?

Perustylsaa tietokone hommaa mie huitelen, mut eipa taal toiden takia olla :)

Tiedän fiiliksen...Mä olen reissannut jonkun verran ja nyt on ollut sellainen tunne, että ei enää yhtään talvea enää Suomessa. Saa nähdä miten käy. Paperit tuli koulusta niin ei sekään enää estelis...

Suositut

Back
Ylös Bottom