Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Jatkuvuus: Ehtisitkö/pystyisitkö pistää pystyyn treenipäiväkirjaa?

Oon tuota harkinnut, mutten ole ihan varma kiinnostaako se nyt yhtään ketään. Itse en oikein seuraa muiden päiväkirjoja, en nää siinä oikein mitään ideaa. Kyllähän minä ehtisin, vois siitä vaan tehdä jotenki erilaisen. Ei pelkkiä liikkeitä, painoja ja lukuja.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten kirjotetaan enklanniksi: minä myös, "dier Linzie, I love you two"?? Jääny enkku vähemmälle lomalla:D
 
Jatkuvuus, minulla on kysymys. Onko noista rasvanpoltto-kapseleista (ei roina) mitään hyötyä? Tehostaako todistetusti laardin lähtöjä? Kevättä varten tuo kysymys.
 
Paneeko Jatkuvuus pahakseen signaturesta, pidin lausahduksesta!

Juu,en

Jatkuvuus, minulla on kysymys. Onko noista rasvanpoltto-kapseleista (ei roina) mitään hyötyä? Tehostaako todistetusti laardin lähtöjä? Kevättä varten tuo kysymys.

Aineenvaihduntaan voi olla apua jos on ongelmia sen kanssa. Mutta jos kroppa toimii suht normaalisti niin en kyllä noihin sijoittaisi senttiäkään. Ennemmin vaan chiliä ruokaan :)
 
Mites kofeiini, Jatkuvuus?
Käytätkö ennen reenejä ja toimiiko sulla?

Itse olen aika herkkä kaikille "kiihdyttäville" aineille ja sain melkoset tärinät jo muutamasta kofu-napista. Meni melkein paniikin puolelle. Säikky olo tuli. Juon kahvia kupin tai kaksi päivässä ja se ei vielä tee "oloja".
 
Dymond, mikä on rasvarosenttisi?
Mistä sulle tää tuli mieleen? :lol2:

En tiedä, olisko joku 20?

edit: Mulla on välineistöt hukassa voin ottaa sulle otoksen jos enemmän kiinnostaa.

Ja mä katoin nelosta kun kehotit, en kato enää.
 
Haluan, että minun rasvat ovat vuoden päästä alle 10. Pituuteni on 182, mikäköhän voisi olla ideaalipaino noilla rasvoilla? Vastaukset tositarkoituksella. Ei seikkailijoille!
 
Mulla oli melkeen sata kilosena vähän enemmän kuin 20. :D

Ei tosiaan mitään hajua kyllä oikeesti. Läskiä tuossa kuitenkin näyttäs olevan. Mut se on kaikki mun :haart:

edit: öitä Anon
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom