Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäs olet jatkuvuus tänään tehnyt?

Tein samat dieettipaskaruoat mitä oon nyt mussuttanu pari viikkoa. Paskalla käyny kaks kertaa ja kusella varmasti 20 kertaa. Tein kovan etureisi/käsitreenin myöskin. Mitäs omppa?
 
Mua pelottaa, että mitä tämä bulkki tuo mukanaan. Että onko minusta sittenkään tähän kaikkeen. Vuoden päästä pihviä pitäisi olla lisää ja rasvat alle 10. Rohkaiskaa minua.
 
Tuo dippihomma täytyy muuten testata. Tacodippi on SE dippi ainakin sipsien kanssa. Kiitos vinkistä. Mua on siunattu vielä ruoanlaittoa rakastavalla vaimolla, joten laitan vinkin eteenpäin :D

Osallistun kyllä siihen safkan duunaamiseen itsekkin...

*seliseli*
Jeh. Editoin sinne pihvireseptiin lisää, toi on oikeesti laiskanmiehen versio kyllä, usein jos tekee niin kyllästyttää noi valmiit mausteseokset.

Tacodippi on kyllä paras, joskus mätän sitä kanasalaattiinkin, mutta parasta se on jos on jotain snadisti tulisempaa ruokaa, esim. jos tekee jotain fajitaksia tms. niin toimii oikeen hyvin. Ja voi sen paripinnasen maustaa tietty itekin miten huvittaa, jos haluaa kikkailla.
 
Jatkuvuus, mihis päin oot suuntaamassa karsintoihin? En oo tuota CCB:a kovin aktiivisesti seurannu...

Jyväskylään menossa katsastuksiin, ei karsintaa. On tässä läheNpänä.
 
Jeh. Editoin sinne pihvireseptiin lisää, toi on oikeesti laiskanmiehen versio kyllä, usein jos tekee niin kyllästyttää noi valmiit mausteseokset.

Tacodippi on kyllä paras, joskus mätän sitä kanasalaattiinkin, mutta parasta se on jos on jotain snadisti tulisempaa ruokaa, esim. jos tekee jotain fajitaksia tms. niin toimii oikeen hyvin. Ja voi sen paripinnasen maustaa tietty itekin miten huvittaa, jos haluaa kikkailla.

Täytyy kokeilla tuota sun texmex-reseptiä joskus. Kovasti mausteisen ruoan perään olen. Tortillat tuli eilen ja tänään tehtyä :)
 
Voisitko Jatkuvuus rohkaista minua. Kun ollaan saman ikäisiäkin.

Kaikki menee hyvin kun vain uskot siihen mitä teet. Jos haahuilet miten sattuu et saa juuri mitään aikaiseksi. Bulkilla ja myös dieetillä pitää olla malttia. Pitää sulkea ulkopuolisten jauhannat ja tekstit pois, ne vaikuttaa liikaa pääkoppaan. Kyllä se pieni bulkki kannattaa ja kun sen tekee huolella niin vuoden päästä on taatusti tulosta nähtävillä.
 
Täytyy kokeilla tuota sun texmex-reseptiä joskus. Kovasti mausteisen ruoan perään olen. Tortillat tuli eilen ja tänään tehtyä :)
Tortillat jne. rokkaa todellaki.

Pakko vääntää huomenna joku setti.
 
Jos haahuilet miten sattuu et saa juuri mitään aikaiseksi. Bulkilla ja myös dieetillä pitää olla malttia. Pitää sulkea ulkopuolisten jauhannat ja tekstit pois, ne vaikuttaa liikaa pääkoppaan.
Nyt oli kolahtavasti sanottu, opin paljon. Pitäisi melkein pistää signatureen.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom