Mitäs olet jatkuvuus tänään tehnyt?
No pakannut joustoja tehtaalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perhana, kun on kuuma täällä kämpässä.
Jeh. Editoin sinne pihvireseptiin lisää, toi on oikeesti laiskanmiehen versio kyllä, usein jos tekee niin kyllästyttää noi valmiit mausteseokset.Tuo dippihomma täytyy muuten testata. Tacodippi on SE dippi ainakin sipsien kanssa. Kiitos vinkistä. Mua on siunattu vielä ruoanlaittoa rakastavalla vaimolla, joten laitan vinkin eteenpäin :D
Osallistun kyllä siihen safkan duunaamiseen itsekkin...
*seliseli*
Jatkuvuus, mihis päin oot suuntaamassa karsintoihin? En oo tuota CCB:a kovin aktiivisesti seurannu...
Jeh. Editoin sinne pihvireseptiin lisää, toi on oikeesti laiskanmiehen versio kyllä, usein jos tekee niin kyllästyttää noi valmiit mausteseokset.
Tacodippi on kyllä paras, joskus mätän sitä kanasalaattiinkin, mutta parasta se on jos on jotain snadisti tulisempaa ruokaa, esim. jos tekee jotain fajitaksia tms. niin toimii oikeen hyvin. Ja voi sen paripinnasen maustaa tietty itekin miten huvittaa, jos haluaa kikkailla.
Kuulostaa hyvältä, ja kaikkien luettavaksi ettei pelkästään vippien.Jatkuvuus: Ehtisitkö/pystyisitkö pistää pystyyn treenipäiväkirjaa?
Voisitko Jatkuvuus rohkaista minua. Kun ollaan saman ikäisiäkin.
Jyväskylään menossa katsastuksiin, ei karsintaa. On tässä läheNpänä.
Kuulostaa hyvältä, ja kaikkien luettavaksi ettei pelkästään vippien.
Tortillat jne. rokkaa todellaki.Täytyy kokeilla tuota sun texmex-reseptiä joskus. Kovasti mausteisen ruoan perään olen. Tortillat tuli eilen ja tänään tehtyä![]()
Nyt oli kolahtavasti sanottu, opin paljon. Pitäisi melkein pistää signatureen.Jos haahuilet miten sattuu et saa juuri mitään aikaiseksi. Bulkilla ja myös dieetillä pitää olla malttia. Pitää sulkea ulkopuolisten jauhannat ja tekstit pois, ne vaikuttaa liikaa pääkoppaan.