Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvin on nyt pari iltaa venynyt klo 01-02 välille, kun on tullut taisteltua äänikortin tai milloin minkäkin tietotekniikan ongelman kanssa. Välillä tekisi mieli vain hakata lekalla näitä koneita :D Hohhoh, täytyisi nousta ajoissa ja jaksaa vielä salille. Öitä tähän threadiin siis.

EDIT: Joo, helvetti. Nettikin katkesi hetkeksi. Nyt saa kone kyllä vasaraa :rock:

:D
 
Pakko lienee paistaa munaskuukkeleita kun tuli ihan nälkä. Päivän ateria nro. 5, päivän kalorit jäänee jonnekin 2700-2800 kohdille.

Huomenna alotan treenipäiväkirjan.
 
Jos jaksaa, niin varmaankin syön kevyen dieettihampurilaisen kaikilla(vähäkalorisillla)mausteilla.

Josta tuli mieleen, että suht kevyitäkin hampurilaisia saa tehtyä itse, jos on viitseliäisyyttä. Kokojyvä-/moniviljasämpylät ja itse tehdyt jauhelihapihvit. Rasvat vain pois jauhelihasta ja majoneesit voi jäädä jääkaappiin. Kunnolla tomaattia, kurkkua, sipulia ja salaattia. Jos tykkää niin pari kananmunaa/valkuaista väliin. Sinappi+kepu.

Toimii.
 
Törmäsin galleriassa fättiksen kuviin, on kyllä nätti nainen...

Onko ketään menossa Qstockiin tänä vuonna?
 
Josta tuli mieleen, että suht kevyitäkin hampurilaisia saa tehtyä itse, jos on viitseliäisyyttä. Kokojyvä-/moniviljasämpylät ja itse tehdyt jauhelihapihvit. Rasvat vain pois jauhelihasta ja majoneesit voi jäädä jääkaappiin. Kunnolla tomaattia, kurkkua, sipulia ja salaattia. Jos tykkää niin pari kananmunaa/valkuaista väliin. Sinappi+kepu.

Toimii.

Todellakin joo. Jos duunaa pihveistä sellasia texmex-tyylisiä (vippaa sellasen valmiin maustesekotuksen sinne taikinaan + jalapenoja) niin passaa soossiks Taffelin tacodippi paripinnaseen kermaaviiliin duunattuna.

edit: Mä arvaan että Jatkis on töissä jossain erilaisia pakkauksia tekevässä tehtaassa.
 
Strobovalo simulaattori (valokytkimen rämpytys) 303 natinaa, 909 pauketta ja kananmunia. Huojumista. Tästä sänkyyn asti koskaan pääse. Brain meltdown! Aciiiiiiiiiiid! :hyper::joulu3:
 
Todellakin joo. Jos duunaa pihveistä sellasia texmex-tyylisiä niin passaa soossiks Taffelin tacodippi paripinnaseen kermaaviiliin duunattuna.

edit: Mä arvaan että Jatkis on töissä jossain erilaisia pakkauksia tekevässä tehtaassa.

Tuo dippihomma täytyy muuten testata. Tacodippi on SE dippi ainakin sipsien kanssa. Kiitos vinkistä. Mua on siunattu vielä ruoanlaittoa rakastavalla vaimolla, joten laitan vinkin eteenpäin :D

Osallistun kyllä siihen safkan duunaamiseen itsekkin...

*seliseli*
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom