Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites kofeiini, Jatkuvuus?
Käytätkö ennen reenejä ja toimiiko sulla?
Itse olen aika herkkä kaikille "kiihdyttäville" aineille ja sain melkoset tärinät jo muutamasta kofu-napista. Meni melkein paniikin puolelle. Säikky olo tuli. Juon kahvia kupin tai kaksi päivässä ja se ei vielä tee "oloja".
Öit!![]()
Lue nyt näitä viestejä. Pelkkää scheissea. Joten ei kovin järkevää tarvii olla.Ei keksi mitään järkevää tähän aikaan yöstä. Vä-syt-tää.
Lue nyt näitä viestejä. Pelkkää scheissea. Joten ei kovin järkevää tarvii olla.
Muuten vaan, rytmi sekasin kun valvoin lauantaina koko yön.
Jotain hyviä ideoita siihen treenipäivyriin niin voisin alkaa skriivaamaan.
ymh..ruokaa.. joku puhu tortilloista, söin juuri viisi. ebn tosin löytänyt sitä aitoa soossia sinne väliin joten laitoin broileripyöryköitä. ja rasvat pitäisi saada alle kymppiin.varmasti tällä ruokahalulla. Olen nyt kevyellä viikolla ja kävin salilla. aloin jostain syystä tekemään vetoa ensimmäistä kertaa muutamaan kuukauteen, aina maksimikokeiluun asti.uusi tulikin. se siitä kevyestä. Sitten ajoin rallia sahan ympäri mazdallani kunnes yhtäkki huomasin että syyläriin oli ilmestynyt oravan mentävä reikä ja jarruletku oli murtunut irti. ei jarruja ja jäähdytystä. jarrut nyt ei olis haitannut mutta mutta. tää on taas näitä päiviä.