Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites kofeiini, Jatkuvuus?
Käytätkö ennen reenejä ja toimiiko sulla?

Itse olen aika herkkä kaikille "kiihdyttäville" aineille ja sain melkoset tärinät jo muutamasta kofu-napista. Meni melkein paniikin puolelle. Säikky olo tuli. Juon kahvia kupin tai kaksi päivässä ja se ei vielä tee "oloja".

Mullakin menee kahvia se kolmisen kuppia päivään, ei muuta kofeiinilisää. En ole yhtäkään kofeiinitabua syönyt eläissäni. Aineenvaihdunta pelaa hyvin ainakin vielä ja jaksaa myös vääntää.
 
Mä en käy periaatteessa ikinä lukemassa kenenkään treenipäikkyjä, paitsi välillä ihan "vahingossa", mutta kannatan Jatkuvuuden treenipäikkyä. Laittakaa mun nimi listaan.
 
Ei keksi mitään järkevää tähän aikaan yöstä. Vä-syt-tää.
Lue nyt näitä viestejä. Pelkkää scheissea. Joten ei kovin järkevää tarvii olla.

edit: melkeen poltin munakkaan. 5 kananmunaa, 200g raejuustoa, 110g kalkkunaleikettä ~600kcal.
 
Muuten vaan, rytmi sekasin kun valvoin lauantaina koko yön.
 
Jotain hyviä ideoita siihen treenipäivyriin niin voisin alkaa skriivaamaan.

Minusta parhaiten toimii ihan sellainen yksinkertainen selostus treeneistä ja ehkä safkoistakin. Sitten yleisiä tunnelmia toki mukaan. Mutta ei mitään kauheeta filosofiaa :D Ne toimii kyllä joillakin, mutta ehkä just jollain "etäislillä" jenkki-pro-tyypeillä. Kuvat kiinnostaa aina. Sellainen perusrehellinen selostus.
 
ymh..ruokaa.. joku puhu tortilloista, söin juuri viisi. ebn tosin löytänyt sitä aitoa soossia sinne väliin joten laitoin broileripyöryköitä. ja rasvat pitäisi saada alle kymppiin.varmasti tällä ruokahalulla. Olen nyt kevyellä viikolla ja kävin salilla. aloin jostain syystä tekemään vetoa ensimmäistä kertaa muutamaan kuukauteen, aina maksimikokeiluun asti.uusi tulikin. se siitä kevyestä. Sitten ajoin rallia sahan ympäri mazdallani kunnes yhtäkki huomasin että syyläriin oli ilmestynyt oravan mentävä reikä ja jarruletku oli murtunut irti. ei jarruja ja jäähdytystä. jarrut nyt ei olis haitannut mutta mutta. tää on taas näitä päiviä.
 
ymh..ruokaa.. joku puhu tortilloista, söin juuri viisi. ebn tosin löytänyt sitä aitoa soossia sinne väliin joten laitoin broileripyöryköitä. ja rasvat pitäisi saada alle kymppiin.varmasti tällä ruokahalulla. Olen nyt kevyellä viikolla ja kävin salilla. aloin jostain syystä tekemään vetoa ensimmäistä kertaa muutamaan kuukauteen, aina maksimikokeiluun asti.uusi tulikin. se siitä kevyestä. Sitten ajoin rallia sahan ympäri mazdallani kunnes yhtäkki huomasin että syyläriin oli ilmestynyt oravan mentävä reikä ja jarruletku oli murtunut irti. ei jarruja ja jäähdytystä. jarrut nyt ei olis haitannut mutta mutta. tää on taas näitä päiviä.

Haluaisin kädestä pitäen toivottaa tervetulleeksi Pakkikselle, mutta kai näin netin kautta käy?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom