Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
kattokaa nelosta kohta lähtee terkut pakkotoistolle. rakastuin tohon yhteen muijaan tuolla.<3

Mä rakastuin fättikseen, mutta tässä on aika monta ongelmaa vaan:itku:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jatkuvuus on duunissa, mutta entäs te muut? Muuten vaan valvotte? Mä oon duunissa aamu kasiin.
Rakentelen kämpälläni yksiä nettisivuja. Yöllä on rauhallista ja mukavaa keskittyä koodaamiseen ja vastaavaan näpertelyyn. Jotenkin tuppaa muutenkin tämä rytmi aina lipsumaan yöpainotteiseksi.

Dymond sanoi:
melkeen poltin munakkaan. 5 kananmunaa, 200g raejuustoa, 110g kalkkunaleikettä ~600kcal.
Nokitan. Minä lähden nyt paistamaan itselleni pekoni-munakasta toiseksi viimeiseksi sapuskaksi tänään. 125 grammaa pekonisuikaleita, 5 tai enemmän kananmunia ja lisäksi syön 4-5 terttutomaattia tuossa paistellessa välipalaksi.
 
Helpotus. Toisaalta voihan sitä jotain yrittää...
Joo, saa yrittää.

Aika pitkään toi sun rytmi on sekaisin... Oot tainnut valvoa senkin jälkeen.
Se käänty tälläseks kun otin sunnuntaina pienet päikkärit ja valvoin vähän liikaa su yönä, en päässy maanantaina ajoissa ylös ja ma yönä sitten taas valvotti -> samaa rataa eiliseen asti jolloin jouduin käymään pelastelemassa ex-tyttöystävää kaupungilta ja sen takia lipsahti nukkumaan meno jne.
 
Haluaisin kädestä pitäen toivottaa tervetulleeksi Pakkikselle, mutta kai näin netin kautta käy?

kyllä tässä on jo kolme vuotta lueskeltu ja välillä kirjoteltukkin tutun nimimerkillä. mutta kiitos kumminkin ja sovitaan vaikka että tällä kertaa se käy ja onnistuikin.
 
On aina hyvä idea antaa ne jollekin vanhemmalle joka osaa keksiä niille järkevää käyttöä. Laita mulle meiliä niin saat tilinumeron.

Puolelta meen nukkumaan.
 
Voisin postittaa taas tämän kertaisen Yö-tredikuvan. Alan postaamaan tähän ketjuun randomin yökuvan öisin kun vain olen koneella.

Toivottavasti ei haittaa.
 

Liitteet

  • 0028-10.jpg
    0028-10.jpg
    170,7 KB · Katsottu: 261
Anon, Booty call?

Eikun sä olit töissä...? Mitä teet?

Mike ei näy kuva vielä joten kerron sitte haittaako.
 
Ja lempi leiskuu:D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom