Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Eksyin vähän aikaa sitten fabossa vilkaisemaan jotain paskat tatuoinnit-ryhmää ja otsikon mukaista sisältöä odottaneenakin hämmästyin, että kuinka helvetin paljon porukalta iholtaan löytyy "oltiin vitun kännissä ja kaverilla oli kone"-kirkkovenetöherryksiä jne.

Itselleni tuli pari viikkoa sitten hihaan piirrettyä oikeastaan koko sieluni ja maailman harvat Tärkeät Asiat yhdessä kuvassa niin että suorastaan harmittaa pitää täällä kiinni "en halua olla tunnistettavissa yhdestä viestistä"-politiikasta.
Oletan, että kuvasta löytyy vähintäänkin vuohella ratsastava Mestari Siitoin magnumit valmiina..?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Stressiä pukkaa, kun yrittää vahtia Masa-kissan syömisiä. Neiti Kesäheinälle ei oikein maistu mikään ja se syö niin hitaasti, että Masa ehtii aina norkoilemaan senkin ruokakupille, kun ensin tyhjentää omansa. Masa-kissa on kuin pohjaton kaivo.

Alkuvuodesta kun yritti toipua leikkauksesta ja kaikki vitutti, väsytti ja sattui. Oli välillä mielessä, että olispa makkarissa TV.

Nyt sitten tuli uudelleen tämä idea, mutta paljon laajemmalla käyttöskaalalla.

Tolla voi heijastaa makkarissa kattoon, ottaa mukaan vuokramökille jne. Ja joo, ei ole mikään superhyperkotiteatteri, siihen olen jo satsannnut 15k€

Eli, uhka vai mahdollisuus.

https://www.verkkokauppa.com/fi/pro...-FSzD654a9WdsSvBtX_gQvWyX_0uZRj0aAiCEEALw_wcB

Alkuvuodesta kun yritti toipua leikkauksesta ja kaikki vitutti, väsytti ja sattui. Oli välillä mielessä, että olispa makkarissa TV.

Nyt sitten tuli uudelleen tämä idea, mutta paljon laajemmalla käyttöskaalalla.

Tolla voi heijastaa makkarissa kattoon, ottaa mukaan vuokramökille jne. Ja joo, ei ole mikään superhyperkotiteatteri, siihen olen jo satsannnut 15k€

Eli, uhka vai mahdollisuus.

https://www.verkkokauppa.com/fi/pro...-FSzD654a9WdsSvBtX_gQvWyX_0uZRj0aAiCEEALw_wcB
Joku bt-kaijjutin ääntä päästämään?

Pöytälampulla kuvat kattoon ja monona jostain bluetooth-pötkylästä äänet.. Melkein ite raahautuu mieluummin vaan tähän olkkarin sohvalle :D Mulla siis ei ois oikein seinääkään, mihin heijastaa, jos tuommosta miettis.

Varmasti siis näppärä systeemi, en tienny että tuollaisiakin on, mutta ehkä ite pyhittää tuon makkarin vaan huilaamiselle, kun ruutua piisaa muissa huoneissa jo ihan riittävästi ja makkarissakin riski lärätä jo kännykkää.

Menköön uuteen viestiin, ja varmaan oon tänkin jo tänne länkyttäny, mutta tykkiähän jossain kohtaa harkittin, mutta ehkä tää olkkarinkin huonejärjestys jää sellaiseksi, ettei oo oikein mieltä laittaa.. enkä keksi kauheasti moitittavaa tämmöisessä olediruudussa. Kokoa vaan kun päivittää vielä seiskaseiskaan, kun budjetti sallii.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom