Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaksaapa.jaksa kyllä kipuilla enää kroppansa kanssa yli nelikymppisenä
Muistelen jossain yhteydessä puhutun Leo DiCapriosta ja Vin Dieselistä esimerkkeinä dad bodista, siinä jo huomattavasti saavutettavammat fysiikat.
Autoista tuli mieleen.
Terveysjutut ei ollu ihan se pointti edellä vaan ulkonäköihanteet, mutta jos kerran jaksaa, niin mikäs siinäJaksaapa.
Kun kattoo minkänäköistä suku on molemmin puolin ja mikä määrä DM2, RR + hyperkoles tauteja niin, pakko jaksaa. Ihme ja kumma MCCtä ei ole sitten taas käytännössä yhtään.
Tässä vaiheessa korreloi jonkin verrankin toisiinsa.Terveysjutut ei ollu ihan se pointti edellä vaan ulkonäköihanteet, mutta jos kerran jaksaa
Niin, että kun ei näytä jotain instagramin reenatulta julkkikselta, eikä voi joka päivä pahoin peilin edessä, niin ei voi olla terve?Tässä vaiheessa korreloi jonkin verrankin toisiinsa.
No pesupallon koko, eli navanympärys korreloi vahvasti em sairauksiin ja ainakin osa kokee sen myös positiivisena asiana ulkonäköön.Niin, että kun ei näytä jotain instagramin reenatulta julkkikselta, eikä voi joka päivä pahoin peilin edessä, niin ei voi olla terve?
Niin ja tuossa edellä naureskeltiin Mark Wahlbergille tai Vin Dieselille, joilla ihan normaalikroppa (tai pikkaisen enemmänkin) ja pikkaisen rasvaa tossa keskivartalossa, niin ei muuta ku itkemään peilin eteen ja kympin rasvoissa pitäs olla ja suonet alavatsassa, niin siinä ois terve miehen kroppa. Vai hä :DNo pesupallon koko, eli navanympärys korreloi vahvasti em sairauksiin ja ainakin osa kokee sen myös positiivisena asiana ulkonäköön.
Kyllä kyllä. Itse peilasinkin vain itseeni ja eniten stressaa juuri aina tuo pesupallo ja kuinka helposti se kasvaa. Sitä illuusiota että jotenkin muka hyvin treenaamalla ja syömällä itse pääsis johonki testopetteri leffa/insta kuntoon...sitä ei minulla ole, en pääse...jos olen sellaisen vaikutelman antanut.Korreloihan keskivartalolihavuus tautien kanssa, mutta on kaksi eri asiaa pitää ihan normaalisti itestään ja kunnostaan huolta versus kytätä jotain somen täysin epärealistisia kauneusihanteita ja voida pahoin sen takia.
stressaa
Elämä on kuolemaan johtava sukupuolitauti.Tähän tautiin iminen kuolee varmimmin.