Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näitä kotimaisia? Tunturia tai Helkamaa?Kaverilta sähköläski testiin ja kohta polkemaan
Täälläpäin osataan tehä myyviä ilmoitustekstejä. Valehtelematta yhtään.
Toisaalla jossain välissä oli keskustelua naisten "dad bod" termistä, ja miten 99% naisista näissä tapauksissa valitsi sen 6pakin yli. Kyselin hieman että siis mitä sillä dad bodilla tarkoitetaan, mieleen tuli ainakin meidän työpaikan 50v iskät joilla tikkujalat ja omenavatsa, mutta nyt sain sentään vastauksen interneetistä missä tätä "dad bodia" edusti tämä kuva
katso liitettä 267621
Ymmärrän nyt paremmin jos tuo on niin sanotusti se 6 päkin vastakohta. Itse käyttäisin tuosta kyllä termiä "6päk x0,75" mutta joo, mä jo hetken olin onnellinen että naiset valitsisi oikeita pullukoita eikä viikon aktiivisaliurasta paussia pitävää "dad bodia" =D
Tuo on ns fit-ish, suomennettuna fitihkö. Käy salilla, mutta pulla on hyvää. e: no onhan se nyt oikeesti varsin fitti, olispa itekki edes sinnepäinToisaalla jossain välissä oli keskustelua naisten "dad bod" termistä, ja miten 99% naisista näissä tapauksissa valitsi sen 6pakin yli. Kyselin hieman että siis mitä sillä dad bodilla tarkoitetaan, mieleen tuli ainakin meidän työpaikan 50v iskät joilla tikkujalat ja omenavatsa, mutta nyt sain sentään vastauksen interneetistä missä tätä "dad bodia" edusti tämä kuva
katso liitettä 267621
Ymmärrän nyt paremmin jos tuo on niin sanotusti se 6 päkin vastakohta. Itse käyttäisin tuosta kyllä termiä "6päk x0,75" mutta joo, mä jo hetken olin onnellinen että naiset valitsisi oikeita pullukoita eikä viikon aktiivisaliurasta paussia pitävää "dad bodia" =D
Tuo on ns fit-ish, suomennettuna fitihkö. Käy salilla, mutta pulla on hyvää.
Muista nauttia siitä itekki.Nyt lähdetään ostamaan LIHAA!
Muistelen jossain yhteydessä puhutun Leo DiCapriosta ja Vin Dieselistä esimerkkeinä dad bodista, siinä jo huomattavasti saavutettavammat fysiikat.Toisaalla jossain välissä oli keskustelua naisten "dad bod" termistä, ja miten 99% naisista näissä tapauksissa valitsi sen 6pakin yli. Kyselin hieman että siis mitä sillä dad bodilla tarkoitetaan, mieleen tuli ainakin meidän työpaikan 50v iskät joilla tikkujalat ja omenavatsa, mutta nyt sain sentään vastauksen interneetistä missä tätä "dad bodia" edusti tämä kuva
katso liitettä 267621
Dynamo oli kova naistenmies. Puvussa vaan pieni suunnitteluvirhe, kun ei kestäny pisaraakaan sadetta.