Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaverilta sähköläski testiin ja kohta polkemaan
Näitä kotimaisia? Tunturia tai Helkamaa?

Emännän isäukon Helkaman FE12:sta oon käyny ite heittään lenkkiä. Aika tankki ja kömpelö ohjata, mutta kivahan noilla on mennä hankalammassa maastossa, kun tarvii hirveästi kattoa mistä ajaa. Shimanon EP8 koneella tais olla tuo, niin kuin omakin. Hirveästi kyllä merkitystä siinäkin, miten ton moottorin säädöt on. Esim. oma trail tosi paljon ärhäkämpi kuin appiukolla, jolla pitää vetää turbolla, että samanlainen ajaa. Itellä taas hirveästi väliä, kumpaa noista käyttää econ jälkeen.

Mut kattelin, että pitäskö sitä ottaa tämmönen, jos nyt vielä työsuhdeliisaria tuon entisen perään.. ja ajelis vaan noi sähköajot tuolla nykyisellä, missä nyt ei ainakaan tässä kaupunkiajossa oo mitään vikaa.

 
@Lonewolf

Täälläpäin osataan tehä myyviä ilmoitustekstejä. Valehtelematta yhtään.

Aatelkaapa, jos sama myyjä tekis @vokot ille tinderiprofiiliin tekstin. Älkää aatelko.
 
sähköläski

MV5BNTdjMDdiOTktYWRmZC00Mzg1LWJkZjUtMGI1Njg5Zjg5N2NhXkEyXkFqcGc@._V1_.jpg
 
Toisaalla jossain välissä oli keskustelua naisten "dad bod" termistä, ja miten 99% naisista näissä tapauksissa valitsi sen 6pakin yli. Kyselin hieman että siis mitä sillä dad bodilla tarkoitetaan, mieleen tuli ainakin meidän työpaikan 50v iskät joilla tikkujalat ja omenavatsa, mutta nyt sain sentään vastauksen interneetistä missä tätä "dad bodia" edusti tämä kuva
1725778658373.webp


Ymmärrän nyt paremmin jos tuo on niin sanotusti se 6 päkin vastakohta. Itse käyttäisin tuosta kyllä termiä "6päk x0,75" mutta joo, mä jo hetken olin onnellinen että naiset valitsisi oikeita pullukoita eikä viikon aktiivisaliurasta paussia pitävää "dad bodia" =D
 
Toisaalla jossain välissä oli keskustelua naisten "dad bod" termistä, ja miten 99% naisista näissä tapauksissa valitsi sen 6pakin yli. Kyselin hieman että siis mitä sillä dad bodilla tarkoitetaan, mieleen tuli ainakin meidän työpaikan 50v iskät joilla tikkujalat ja omenavatsa, mutta nyt sain sentään vastauksen interneetistä missä tätä "dad bodia" edusti tämä kuva
katso liitettä 267621

Ymmärrän nyt paremmin jos tuo on niin sanotusti se 6 päkin vastakohta. Itse käyttäisin tuosta kyllä termiä "6päk x0,75" mutta joo, mä jo hetken olin onnellinen että naiset valitsisi oikeita pullukoita eikä viikon aktiivisaliurasta paussia pitävää "dad bodia" =D

Vastavuoroisesti naisten ”normaalivartaloinen” = hirvee läski.

Onneks noissa jutuissa pätee se että laihat laihoille, läskit läskeille, lihaksikkaat lihaksikkaille, nörtit nörteille, alkoholistit alkoholisteille, raittiit raittiille. Jos on läski niin ottaa läskin naisen ittelle. Jos tykkää hyväkuntoisista niin tekee itsestään hyväkuntoisen.
 
Toisaalla jossain välissä oli keskustelua naisten "dad bod" termistä, ja miten 99% naisista näissä tapauksissa valitsi sen 6pakin yli. Kyselin hieman että siis mitä sillä dad bodilla tarkoitetaan, mieleen tuli ainakin meidän työpaikan 50v iskät joilla tikkujalat ja omenavatsa, mutta nyt sain sentään vastauksen interneetistä missä tätä "dad bodia" edusti tämä kuva
katso liitettä 267621

Ymmärrän nyt paremmin jos tuo on niin sanotusti se 6 päkin vastakohta. Itse käyttäisin tuosta kyllä termiä "6päk x0,75" mutta joo, mä jo hetken olin onnellinen että naiset valitsisi oikeita pullukoita eikä viikon aktiivisaliurasta paussia pitävää "dad bodia" =D
Tuo on ns fit-ish, suomennettuna fitihkö. Käy salilla, mutta pulla on hyvää. e: no onhan se nyt oikeesti varsin fitti, olispa itekki edes sinnepäin
 
Viimeksi muokattu:
Toisaalla jossain välissä oli keskustelua naisten "dad bod" termistä, ja miten 99% naisista näissä tapauksissa valitsi sen 6pakin yli. Kyselin hieman että siis mitä sillä dad bodilla tarkoitetaan, mieleen tuli ainakin meidän työpaikan 50v iskät joilla tikkujalat ja omenavatsa, mutta nyt sain sentään vastauksen interneetistä missä tätä "dad bodia" edusti tämä kuva
katso liitettä 267621

Ymmärrän nyt paremmin jos tuo on niin sanotusti se 6 päkin vastakohta. Itse käyttäisin tuosta kyllä termiä "6päk x0,75" mutta joo, mä jo hetken olin onnellinen että naiset valitsisi oikeita pullukoita eikä viikon aktiivisaliurasta paussia pitävää "dad bodia" =D
Muistelen jossain yhteydessä puhutun Leo DiCapriosta ja Vin Dieselistä esimerkkeinä dad bodista, siinä jo huomattavasti saavutettavammat fysiikat.
 
20240908_124703.webp

Ostettujen tuotteiden pilkkominen (lähinnä maksa) ja yhdistely on ulkoistettu kylmäkirurgiystävälle. Minä ojentelen pakastusrasioita. Operaatiopöytä on valmiina, ja loppusiivousvälineet ja -aineet kädenulottuvilla.

Olo hieman pahoinvoiva.

Tarjolla olisi ollut kokonaisia siansydämiä, mutta koska ostohetkellä ei ollut varmuutta ruumiinpilkonnanammattilaisen avusta, niin jätin tällä kertaa ne kauppaan.
 
Tosta dad bodysta tai mikä olikaan, niin ei vittu jaksa kyllä kipuilla enää kroppansa kanssa yli nelikymppisenä, että miltä kuuluis näyttää.. muitakin murheita ihan riittämiin.

Vitun huonossa kunnossa nyt, mutta aina tykänny liikkua, että aina tuota on kausittain paremmassakin kunnossa.

Uimahallilla sai käytyä ja joku tonnisata suht reippaasti. Ei tuu salihommista itelle kyllä noin hyvä olo, mikä jää aina uinnista. Salin jälkeen useimmiten vähän paska olo, mutta toki sit myöhemmin saattaa jotain pientä urheilueuforiaa tulla kautta hyvää fiilistä, että saipahan käytyä jumpalla.
 
Back
Ylös Bottom