Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan taas 10 lajiketta. Mutta bulkkiosa Aji Cristal, Aji Fantasyn eri variaatiot ja Espelette.Mitä lajikkeita oli tänä vuonna?
Nuo rocotot menesty ihan ok pidin kuten neuvoit suurimmalta auringolta piilossa. Mutta ei kovin tulisia, miedompia kuin mitä ajattelisin jonkun perus keskiarvo tsilin olevan.
Justhan tässä oli kananmunissa salmonellaa, ei tullu tarkistettua mutta ajallisesti vs oireet saattoi osua meillekin.Tuo salmonella on lähinnä teoreettinen mahdollisuus, koska valvonta teuraseläinten kasvatuksessa ja teurastamoissa on Suomessa tarkkaa puuhaa - liha on tutkittua, ja nämä kyseiset ovat ihan sitä ihmisille tarkoitettua lihaa. Jos kissa söisi salmonellalihaa niin todnäk siitä ei seuraisi tartuntaa - eläinlääkärin kommentti tämä.
Miksikö raakaa? Koska kaikkien kissaeläinten elimistö on jalostunut raa'an lihan käyttämiseen ravintona. Lisäksi kypsennettäessä liha haisisi vielä enemmän
Google kertoi, että Suomessa kananlihasta on viimeksi löydetty salmonella vuonna 2008. Jostain syystä "raaka kana = salmonella" pysyy sitkeästi mielessä.
Veikkaan, että oli. Kun nykyisin voittamalla sunnuntain ek:t voi saada enemmän mm pisteitä, kuin koko rallin voittaja, jos on itse esim 2. koko rallissa. Ja nyt oli jo 2 pohja-aikaa alla. Ja ilmoitti hiljattain, että ajaa kaikki loppukauden kisat (mahtollisuus 9. mestaruuteen). Olis silloin tasoissa Lööpin kanssa. Jättänyt siis osan kisoista väliin.Olikohan maximum attack.
Varmaan taas 10 lajiketta. Mutta bulkkiosa Aji Cristal, Aji Fantasyn eri variaatiot ja Espelette.
Justhan tässä oli kananmunissa salmonellaa, ei tullu tarkistettua mutta ajallisesti vs oireet saattoi osua meillekin.
Poika aloitti lääkiksen ekana vuotena jossain yliopiston porukassa pelaamaan jefua.Vaahteraliigaa pelataan...puolet ääsjoen joukkueesta käy samalla salilla, montakohan noista oonkaan leikellyt, aika montaa..
Noni, asiallista, tattis infosta.Mulla on just tämä, polkupyöräetuna hankittu. Olen tykännyt todella paljon ja voin lämpimästi suositella. Yritä kuitenkin päästä koeajolle ennen tilausta, niin tiedät, sopiiko geometria. Ja jos satut osumaan kokotaulukossa kahden koon väliin niin katsii luonnollisesti kokeilla molemmat.
Olen ajanut myös vastaavaa Grizliä alumiinirungolla. Kuitu on selvästi kevyempi ja ehkä pieni ero on tuntumassa & tärinänvaennuksessa (lyhyt testi).
Jos vertaat Grizliä ja Grailia niin Grail kevyempi = nopeampi. Grizliin saa 50 mm kumit ja taakkatelineet kiinni, Grailiin ei. Tässä tiivistetysti erot.
Paljon muitakin hyviä pyöriä on.
Onko siellä vanha kunnon Yöradio meneillään?Voisiko joku sammuttaa Piporadion lähetyksen?
Kai nyt on kyseessä se ainoa oikea Hummer eli H1?Eipä oo moneen vuoteen tullut hummeria (auto) vastaan mutta iltalenkillä näin sellaisen camovärisen
Itsekin näitä tullut katseltua. Sähkövaihteinen kiinnostaisi. Grizlistä menisi m mutta grailista pitäisi melkein ottaa s. Aika erilainen geo. Endurace vois kans olla hyväMulla on just tämä, polkupyöräetuna hankittu. Olen tykännyt todella paljon ja voin lämpimästi suositella. Yritä kuitenkin päästä koeajolle ennen tilausta, niin tiedät, sopiiko geometria. Ja jos satut osumaan kokotaulukossa kahden koon väliin niin katsii luonnollisesti kokeilla molemmat.
Olen ajanut myös vastaavaa Grizliä alumiinirungolla. Kuitu on selvästi kevyempi ja ehkä pieni ero on tuntumassa & tärinänvaennuksessa (lyhyt testi).
Jos vertaat Grizliä ja Grailia niin Grail kevyempi = nopeampi. Grizliin saa 50 mm kumit ja taakkatelineet kiinni, Grailiin ei. Tässä tiivistetysti erot.
Paljon muitakin hyviä pyöriä on.
Tuliko tukka kipeeksi?Ei ole terveysliikuntaa golf.
Ruumis ja sielu + uni ei maittanut, ahdistaa ja väsyttää.Tuliko tukka kipeeksi?
Tommonen jätkien koko viikonlopun turnee, niin melkein pitää nykyään olla maanantai vapaana tai ihan max puolikas päivä..Ruumis ja sielu + uni ei maittanut, ahdistaa ja väsyttää.