Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihana patikointipäivä hyvässä seurassa. Aurinko paistoi, laineet liplatti. Sisiliskot otti aurinkoa. Suorastaan voimaannuttavaa jos niin saa sanoa.

Patikointikaveri lupasi että otetaan uudestaan vielä joskus
 
2JZ

IMG_1786.webp
 
Onneksi tämä forumi pitää mukana päivissä kun täällä hallissa ei jostain syystä tunnu lainkaan vklopulta.

Mulla on kans eka työsuhdepyörä kohta maksettu niin pitää miettiä tarvitseeko tähän kuitenkin kohtuu pieneen liikkumiseen tämän kummempaa. Tässä on moottori ja kiva polkea pyörätiellä, en tiedä mitä uudempi/kalliimpi toisi lisää. Toki jos olisi tämän myötä hurahtanut maastossa pomppimiseen niin sit olis pakko hommata spesifimpi menopeli. Mutta ei, kerran ajoin polulla mutaan ja siihen jäi kiinni 20cm syvään vesikurapaskaan niin se riitti extremeksi mulle ja vitutti olla märissä sukissa ja pestä pyörää.
 
Fiasko tuli siitä munkin vaihdoksesta.. katoin tietty vasta tilaus-napin painamisen jälkeen, että noissa uudemmissa Boschin koneella olevissahan on runkoon integroitu akku ja eihän tuo mulla toimi, kun fillarin tarvii olla pihalla talvella. Vanhasta saa akun irti ja lataukseen sisälle.

Notta pitää perua tuo uuden tilaus ja miettiä ny vähän uusiks koko homma.
 
Fiasko tuli siitä munkin vaihdoksesta.. katoin tietty vasta tilaus-napin painamisen jälkeen, että noissa uudemmissa Boschin koneella olevissahan on runkoon integroitu akku ja eihän tuo mulla toimi, kun fillarin tarvii olla pihalla talvella. Vanhasta saa akun irti ja lataukseen sisälle.

Notta pitää perua tuo uuden tilaus ja miettiä ny vähän uusiks koko homma.
Etkös sä joku aika sitten tehny humalapäissään jonkun toisenkin tilauksen joka meni ihan sekoiluksi.
 
Back
Ylös Bottom