Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ensimmäiset yli kasikympin unet vasta tälläviikolla oli: viimeyö;nä #84
 
kaljanjuonniksihan se menee

#nautin

thumbnail_Näyttökuva 2024-08-23 kello 8.10.17.webp
 
Minusta on neuroottista mitata jollain aparaatilla, kuinka nukkuu. Kai sen nyt tolkun ihminen tietää olostaan. Vai onko niin vieraantunut omasta itsestään, että jos aamulla väsyttää mutta vempain näyttää unisuorituksen olevan hyvä, niin uskoo siihen mittariin. "Valmius", "ihanteellinen taso" - 😖
Kohta punnitaan kusi ja paskakin, kun pitää saada tietää, onko eritystoiminta optimaalista. Sairasta, sanon minä.

Kiitos kysymästä: itse nukuin pitkään ja virkistävästi.
 
Minusta on neuroottista mitata jollain aparaatilla, kuinka nukkuu. Kai sen nyt tolkun ihminen tietää olostaan. Vai onko niin vieraantunut omasta itsestään, että jos aamulla väsyttää mutta vempain näyttää unisuorituksen olevan hyvä, niin uskoo siihen mittariin. "Valmius", "ihanteellinen taso" - 😖
Kohta punnitaan kusi ja paskakin, kun pitää saada tietää, onko eritystoiminta optimaalista. Sairasta, sanon minä.

Kiitos kysymästä: itse nukuin pitkään ja virkistävästi.

Mittaaminen koukutti, tuli itekkin mitattua kaikki: unet, kävelymatkat, pyöräilyt, pari kertaa mittasin panemistakin. Onneks meni watsi rikki ja pääsin mittaamisen ikeestä. Enää en mittaa. Pyöräilykin on hauskaa kun ei oo mitään mittaria mikä mittais matkaa vauhtia tai sykkeitä. Voi nauttia menosta ja kahtella ympärilleen.
 
Sähköfillarissa vauhdin näkee pyörän mittarista, sykkeet ei kiinnosta. Reitti ois välistä mukava nähdä jälkeenpäin ja pitää varmaan joku viritys tehdä, että pystyy vähän fiksummin suunnistaankin kuin kaivamalla luuria taskusta.
 
Minusta on neuroottista mitata jollain aparaatilla, kuinka nukkuu. Kai sen nyt tolkun ihminen tietää olostaan. Vai onko niin vieraantunut omasta itsestään, että jos aamulla väsyttää mutta vempain näyttää unisuorituksen olevan hyvä, niin uskoo siihen mittariin. "Valmius", "ihanteellinen taso" - 😖
Kohta punnitaan kusi ja paskakin, kun pitää saada tietää, onko eritystoiminta optimaalista. Sairasta, sanon minä.

Kiitos kysymästä: itse nukuin pitkään ja virkistävästi.

mittaileehan sitä imiset sitä sun tätä, ei tarvi olla niin vakavaa

en esinmerkikis huolestu paskavertaa jos uneni ovat 66, koska aina tiedän mistä se johtuu #kuningasalkoholi
 
mittaileehan sitä imiset sitä sun tätä, ei tarvi olla niin vakavaa

en esinmerkikis huolestu paskavertaa jos uneni ovat 66, koska aina tiedän mistä se johtuu #kuningasalkoholi
Joku dilemmahan sinullakin ilm. tän kanssa, kun esim. niistä paineista ei sit voi lääkärin kanssa jutella. Tai mistään muustakaan.

Minusta se on ihan fiksua, että tiedät että kroppa on suht kuosissa ja arvot ok. Noita yleensä mitataan sit terveystarkastuksissa lekurissa, paineet voi mitata himassakin. Siinä sen sijaan ei oo omaan makuun mitään järkeä, että kattelisin päivittäin jostain appiksesta vireystilaa..
 
Joku dilemmahan sinullakin ilm. tän kanssa, kun esim. niistä paineista ei sit voi lääkärin kanssa jutella. Tai mistään muustakaan.

niinku en mä mittaa niitä

mittailen vain miellyttäviä tuloksia, tai siis en mittaa vaan vehje mittaa pyytämättä
 
Masa taitaa olla tämmöinen mammanpoika, kun Aino-neidin lähestymisyritykset aiheuttavat murinaa ja sähinää. Aino olisi hyvinkin utelias tekemään tuttavuutta, mutta ei. Luulin, että olisi toisinpäin, koska Ainon reviirin rajoja tässä on loukattu.
Pidän kisut eri huoneissa yöllä ja silloin, kun en itse ole kotona.
Tänään testaan varovaisesti, kuinka Masa suhtautuu kaikkien kissojen yhteiseen periviholliseen eli pölynimuriin. Masan kotikissatausta huomioiden imuroinnin pitäisi olla sille tuttua puuhaa.
 
niinku en mä mittaa niitä

mittailen vain miellyttäviä tuloksia, tai siis en mittaa vaan vehje mittaa pyytämättä
Niin, tuossapa se on, miks noita ei minusta tarvis kaikkien käsiinsä työntää, kun noista tulee turhaa stressiä. Ja pahimmillaan koitetaan elää niin, että joku sormus näyttäs hyviä arvoja ilman mitään käryä, mitä joidenkin ongelmien taustalla oikeasti on..
 
varovainen arvio, että viidesti ollut pilli suussa

kahtesti syy: ylinopes
kolmesti: pysäytysratsia
Mulla melkeenpä sama. Kahdesti ite pyytänyt jonku festarien jälkeen, että tietää voiko lähtee ajeleen jo kotiin. Ei voinut, ekalla kerralla oli pitkästi yli törkeen vaikka olo kohtuu selkee. Kolmesti tien päällä stopattu ja pitkä puhallus.
 
Back
Ylös Bottom