Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minusta on neuroottista mitata jollain aparaatilla, kuinka nukkuu. Kai sen nyt tolkun ihminen tietää olostaan. Vai onko niin vieraantunut omasta itsestään, että jos aamulla väsyttää mutta vempain näyttää unisuorituksen olevan hyvä, niin uskoo siihen mittariin. "Valmius", "ihanteellinen taso" -
Kohta punnitaan kusi ja paskakin, kun pitää saada tietää, onko eritystoiminta optimaalista. Sairasta, sanon minä.
Kiitos kysymästä: itse nukuin pitkään ja virkistävästi.
Mittaaminen koukutti, tuli itekkin mitattua kaikki
Minusta on neuroottista mitata jollain aparaatilla, kuinka nukkuu. Kai sen nyt tolkun ihminen tietää olostaan. Vai onko niin vieraantunut omasta itsestään, että jos aamulla väsyttää mutta vempain näyttää unisuorituksen olevan hyvä, niin uskoo siihen mittariin. "Valmius", "ihanteellinen taso" -
Kohta punnitaan kusi ja paskakin, kun pitää saada tietää, onko eritystoiminta optimaalista. Sairasta, sanon minä.
Kiitos kysymästä: itse nukuin pitkään ja virkistävästi.
mittaileehan sitä imiset sitä sun tätä
Joku dilemmahan sinullakin ilm. tän kanssa, kun esim. niistä paineista ei sit voi lääkärin kanssa jutella. Tai mistään muustakaan.mittaileehan sitä imiset sitä sun tätä, ei tarvi olla niin vakavaa
en esinmerkikis huolestu paskavertaa jos uneni ovat 66, koska aina tiedän mistä se johtuu #kuningasalkoholi
Joku dilemmahan sinullakin ilm. tän kanssa, kun esim. niistä paineista ei sit voi lääkärin kanssa jutella. Tai mistään muustakaan.
Kesäpäivien kilpalajeissa sitten tulokset kerrotaan promilleilla.Äkkiseltään voisi luulla että alkometri on tässä ketjussa yleisin mittari.
Äkkiseltään voisi luulla että alkometri on tässä ketjussa yleisin mittari.
Niin, tuossapa se on, miks noita ei minusta tarvis kaikkien käsiinsä työntää, kun noista tulee turhaa stressiä. Ja pahimmillaan koitetaan elää niin, että joku sormus näyttäs hyviä arvoja ilman mitään käryä, mitä joidenkin ongelmien taustalla oikeasti on..niinku en mä mittaa niitä
mittailen vain miellyttäviä tuloksia, tai siis en mittaa vaan vehje mittaa pyytämättä
Luin nopsaan "munaa ja sähinää". Notta siinähän sinne Savoon oivat viikonloppusuunnitelmat.murinaa ja sähinää.
Mulla melkeenpä sama. Kahdesti ite pyytänyt jonku festarien jälkeen, että tietää voiko lähtee ajeleen jo kotiin. Ei voinut, ekalla kerralla oli pitkästi yli törkeen vaikka olo kohtuu selkee. Kolmesti tien päällä stopattu ja pitkä puhallus.varovainen arvio, että viidesti ollut pilli suussa
kahtesti syy: ylinopes
kolmesti: pysäytysratsia
kun noista tulee turhaa stressiä.